5+1 eladó ház, ahol ízléssel nyúltak vissza a múlthoz
Nem csak csicsás kastélyokkal lehet nosztalgiázni.
Nem csak csicsás kastélyokkal lehet nosztalgiázni.
A NAV szerint a reklámadó miatt fizetni kell mezhirdetésekért vagy a céges autókon a logókért is.
Ethan Zuckerman nem akart semmi rosszat, azóta már ő is megbánta.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Tudja mi az a lifthók, a bauhouse, a szorgalmi út? Hogy mit jelent valójában a belvárostól negyedórányira vagy a dinamikusan fejlődő környék kifejezés? Segítünk értelmezni az ingatlanhirdetések rejtélyes szövegeit, összeszedtük a legfontosabb szócikkeket.
A londoni rendőrség a torrentoldalakon indít kampányt az illegális letöltések ellen.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
Persze nem olyan nehéz a legmenőbbnek lenni ebben a kategóriában, hiszen Budapesten kívül nincs túl sok 5 csillagos szállodánk.
„Természetes szexuális úton (szerelmeskedés útján) vagy házi inszeminációval (pohárral, fecskendővel) kivitelezzük a megtermékenyítést.”
Nem árt vigyázni, mert az interneten minden gyorsan terjed.
Nem árt vigyázni, mert az interneten minden gyorsan terjed.
Nővel minden eladható, talán még ez a szakadt kettes Golf is.
Hova költözz, ha középkori hangulatra vágysz? Várfalak, tornyok, bástyák és várurak tiszteletre méltó megszállottsággal.
Jaj kérem, de hiszen oda volt írva az aljára, hogy ez nem úgy van ám, hát hogy-hogy nem olvasta el? Szerintem sok embernek az sem tűnik fel, hogy azok betűk ott.
A Samsung Galaxy S5 hirdetésével próbálnak viccelődni, Lumia-űrhajósokkal.
Fotó: @AvisUK Nekem mindig az az érzésem, hogy hipergáz jászkarizni ingatlanhirdetésben menő verdákkal, de hát nem mindenkinek ez a véleménye.
Ha valaki nem dőlne hanyatt a címben szereplő számtól, gondoljon rá úgy, hogy 7,7 milliárd forintért vehetné meg a jobbára az Enterprise-űrhajót utánzó kecót, amely egyébként a legdrágább eladó családi ház jelenleg South Palm Beach-en (és az átváltás körüli kerekítésből is vehetne ráadásnak egy nagy lakást Pesten). Összesen 2500 négyzetméter, ami azért elég gigantikus önmagában is, főleg ha kiszámoljuk egy helyiségre mennyi hely jut így.
VEDD MEG A HÁZUNKAT! Adott egy házaspár, akik egész életüket végigdolgozták, majd nyugdíjas korukban is kényszerűségből családi vállalkozást vezetnek.
Érdekes módját választotta a figyelemfelkeltésnek a hirdető. Róla legfeljebb azt tudnám elképzelni, hogy valamilyen gazdasági svindlibe keveredett és abba is egy galád főnök kényszerítette.
A tulajdonos egységes márkanév alatt akarja futtatni oldalait minden országban, ahol jelen van.
7. Moziszoba pattogatottkukorica-tartókkal és dobfelszereléssel (?)
De a gyerek kalózszobája is nagyon ütős! (Kösz Geri!)
6.
Ez a kiláncolt bringa, mint hirdetés, amúgy sem túl etikus dolog.
Van, amelyikért 20 milliót se kell fizetni, van amelyiket 950-ért kínálják.
A reklámügynökség munkatársai saját és gyerekeik cipőiből készítettek hirdetést, szerintük a holokauszttal ma is foglalkozni kell.
Itt mulatott Kazinczytól Vörösmartyig minden reformkori celeb, de a hirdetés szövegét nem csak a tartalma teszi izgalmassá.
7.Nem szeretik az amerikai konyhát úgy látszik
Ezért egy szaggatott vonallal elválasztották az étkezőt a nappalitól és külön helyiségnek tüntették fel - pedig nem az.
Styxx rákattant az alacsony költségvetésű, újépítésű házikók felkutatására.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Az első természetesen a moszkvai metróban volt: a guggolós jegykiadó automata! (via: 444)
Azt mondja, visszaéltek a képeivel, nem ő hirdeti igazából, hogy 250 euróért is lehet már vinni, és szereti az anált is.
Ha beül valahová, ahol valami nem tetszik, azonnal világgá kürtölheti a neten. A cégek egyre jobban figyelnek a check-in alapú reklámokra, de még nagyon kevesen vannak. A Microsoft milliárdokat fektetett a legismertebb ilyen vállalkozásba.
Természetesen közterületen! Lehetőleg száz négyzetméteres, hét emelet magas óriáshálón, ha egy mód van rá, akkor mindenképpen a fővárosban, az újpesti lakótelepen.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Alig néhány nappal azután, hogy Punxsutawney Phil, az időjós mormota idén is megjósolta, hogy hosszú lesz a tél, piacra dobták a házat, amelyben szegény Bill Murray minden reggel ugyanarra a napra ébred.
Hálás téma a legkisebb és legolcsóbb lakások vadászata, mi is megtettük már párszor.
Örök rejtély számomra, hogy mit lehet csinálni egy ekkora kecóban.
Eszméletlenül jó kis főgonosz-adatbázist osztott meg az Observation deck.
Tökéletes állapotban van amúgy ez a 75 ezer euróért kínált írországi ház.
Egy vasútmegszállott házát árulják az USA-ban, az Oregon államban államban fekvő Sherwoodban, 3,5 millió dollárért.
Százezer forintot remél érte valaki. Nincs rá garancia, hogy ez az eredeti. Kéne?
A Worstroom egyike azoknak a mókás blogoknak, melyek ingatlanhirdetéseket posztolnak poénos képalákkal, szóval mikor azt olvastam legutóbbi posztjukban a fenti fotó alatt, hogy Please note that the bathroom door does not close if you are using the toilet unless you sit sideways :) azt hittem, csak a blogger élcelődik, de nem.
Liora Kuttlernek nem ez az első sorozata ebben a témában, célja az, hogy felhívja az emberek figyelmét: nem csak a nullás nők vágynak a tökéletes pasira.
Nem tudom mi van a Dorottya Palace-szal, de úgy tűnik nem nagyon veri le semmi az árait.
Sajnos már kora reggel ellőttem a nap hirdetését, de sebaj, mert ez több napra előre borítékolhatóan a legjobb.
Azt írja a hirdetés, hogy "üdítően napfényes".
Mondhatnánk, hogy befektetésnek is kiváló, hiszen a népszerű pápát a tervek szerint április 27-én szentté avatják, ami mindenképpen megdobja az ingatlan értékét.
Ma sem maradtok hirdetés nélkül, igaz most kivételesen nem egy lakásé szerepel itt, hanem egy szép szőttesé.
Ingatlanhirdetési portálokon bukkant fel hetekkel ezelőtt a hányattatott sorsú cukrászda.
Miután tavaly a selfie lett az év szava, remélhetőleg idén ez lesz a trend az ingatlanhirdetésekben is.
Óriási Vona-felirat díszeleg a húszemeletesen.
Különös, hogy ezt valaki ilyennek szánta. Most meg vevőt vár hozzá, ami tényleg abszurd.