-
2012. augusztus 23., 16:51
Makótól a román határig 23 kilométer sztráda épül meg ennyiből 2014 szeptemberére.
-
2012. augusztus 14., 13:49
Az ÁSZ szerint szinte semmi nincs rendben a MÁV-nál. Az utakkal is van baj, többet kellene felújítani.
-
2012. augusztus 12., 08:04
Bár a minisztérium csak 800 milliót szánt a munkára.
-
2012. augusztus 9., 19:28
Kész az e-útdíj tervezete, a sztrádák mellett idővel a teljes országos közúthálózat fizetős lehet.
-
A fejlesztési ügynökség szerint az Új Széchenyi tervből épült meg az M0-s új szakasza. De nem épült meg, és még 2009-ben döntöttek a támogatásáról.
-
De a Törökbálint és az M6-os közötti 6,6 kilométer csak ősztől lesz tényleg kétszer háromsávos.
-
A 49-es út és Vásárosnamény közötti szakasz építése közbeszerzési gondok miatt 2010 óta csúszik.
-
Az elmúlt évek munkájáról fényképes összeállításban számol be a NIF.
-
A hótorlaszok eltakarítása lassította a munkát, de most teljes erőbedobással dolgozik a kivitelező.
-
Idén már nincs négynapos matrica, a hetiből viszont több fogyott, így az állam jól járt a váltással.
-
A Pösténypuszta és a szlovákiai Pető közötti 3,2 millió eurós híd átadását tavaly nyárra tervezték.
-
A kamionosok kezdetben kilométerenként 20 forintot fizethetnek, ezt 6-10 év alatt emelnék a duplájára. A személyautósok évekig matricázhatnak. Az M0-s is fizetős lenne, derül ki a lapunk birtokába került előterjesztésből.
-
Tavasszal kezdik a munkálatokat a Makó és a román határ közötti szakaszon.
-
A tíznapos lesz a legolcsóbb, amelyért majdnem háromezret kell fizetni januártól.
-
2011. november 23., 07:33
A sztrádaépítő beolvad az autópálya-kezelőbe, az így létrejött cégbe beolvad a közútkezelő társaság.
-
Kétszázmillióban maximálnák az egy útépítéshez kapcsolódó régészeti feltárások költséget, de ettől számos esetben eltérhet a kormány.
-
Egy év csúszással indul Ipolydamásdnál és Vámosmikolánál a már 2005-ben elhatározott hídépítés.
-
2011. augusztus 21., 17:59
Az M5-ös és M6-os ppp-szerződéseinek felülvizsgálatára kiírt tendert egy házaspár irodája nyerte.
-
2011. augusztus 9., 10:07
Idén elvileg átadják a déli elkerülő új szakaszát és befejezik az M1-M6 között a szélesítést.
-
A Pösténypuszta és Pető közöttit már júniusban át kellett volna adni, a Szécsény határában épülő viszont kész lesz szeptember közepére.
-
És az M1-M7 közös bevezetője is, de csak 2020 után. Hosszú távú útfejlesztésekről döntött a kormány.
-
Az autópálya tavaly átadott két szakasza huszonhatszor annyit visz, mint amennyit hoz.
-
A szlovák-magyar határon elkészül a négy Ipoly-hídból az első, Pösténypusztát köti össze Petővel.
-
Tornyosnémetinél 1700 méteres sztráda épül, nem tudni, mikorra. Az előkészítése még két évig tart.
-
A mostani hat-hétszerese is lehet a legnehezebb kamionok útdíja 2013-tól. Akkortól kilométerenként fizetnek az úthasználatért, a tervek szerint mai áron 16-36 forintot. A személyautósok választhatnak majd: matrica vagy e-útdíj.
-
De lehet, hogy a ciklusé: rengeteg csúszás után járható az M43 és a szegedi Móra Ferenc híd.
-
A román határhoz vezető M43-ast április végétől használhatják az autósok. Idén összesen 75 kilométernyi gyorsforgalmi utat avatnak, ezek százmilliárd forintba kerültek.
-
Az osztrák építőipari vállalat bízik benne, hogy labdába tud rúgni a magyar cégek mellett.
-
Szerintük az M6-os autópálya kivitelezését ért kritikák nem technikai, hanem politikai jellegűek.
-
Nem veszi át az állam a kisújszállási elkerülőt, amit féléves csúszással sem készült el. Még az építés közben tönkretett utak felújításával sem végeztek.