Mit csinál egy diplomás pankrátor egy autógyár formatervezői között?
– Jó napot kívánok, egy autót szeretnék venni.
– Üdvözletem, rögtön őkirályi fensége elé vezetem.
– Na ne szórakozzon, barátom.
– Dehogy szórakozom. Jöjjön csak... Íme, Mr. Dwayne „The Rock” Johnson... Talán látta már.
Na, mit szólna, ha így kezdődne egy autóvásárlása egy Ford-szalonban? Meglepődne, ugye? Jó, nyilván akkor is, ha nem tudná, ki az a Mr. Dwayne „The Rock” Johnson, aki ráadásul még őfelsége is, de valószínűleg még inkább, ha tudja.
Nem hazudtam, ő egy pankrátor, aki ráadásul kriminológus (legalábbis diplomája szerint, sőt, fiziológus is), szóval majdnem olyan, mint egy Ötvös Csöpibe ojtott Doszpot Péter. De ami ennél nagyobb trúváj: édesanyja, Ata Fitisemanu Maivia révén királyi vért is hordoz magában, Szamoán nemesi címet is kapott. És emellett nagyobb rajongója a Fordnak, mint Orbán Viktor a budapesti olimpiarendezésnek: 15 éves kora óta vannak Fordjai, emellett többször szerepelt a gyár reklámjaiban.
Ahogy most is: ebből a nagyjából egyperces reklámfilmből úgy tűnhet, ő maga a Ford-gyártás élő lelke. Ami remek ihletet adott: ha egyszer feltalálnánk az időgépet (ami tudjuk, miért nagyobb lehetetlenség a hírességmentes reklámnál is), tuti 1977-ben mennék vissza, hogy a Kék fényes Szabó Lászlóval leforgassam a világ valaha volt legtutibb Ladaezerkettes reklámját.