A kérdésre, hogy járnak-e, azt lehet válaszolni, ami látszik: szinte kínosan figyelnek arra, hogy ne kerüljenek egymás 3 méteres körzetébe, vagyis egyértelmű, hogy valami van.
A pontszerző helyeken: Hamilton, Rosberg, Vettel, Ricciardo, Räikkönen, Verstappen, Alonso, Sainz, Bottas, Pérez.
Hülkenberg mögött ért be kerékcserére, de már előtte jött ki. A 12-13. helyekre jöttek vissza egyébként.
21 kört bírt a lágy szett, a 39. körben váltott másodszor. Alonso elé, a hatodik helyre ért vissza, pont Räikkönen mögé, akivel ma már elég sokat csatázott.
A Mercedeseknek gyorsulniuk kellene, az ausztrál csak 25 másodperccel van lemaradva, eggyel több kerékcserével.
Hamilton állítólagos barátnője a rajt előtt Bernie Ecclestone jobbkeze, Pasquale Lattueddu mellett beszélgetett.
A verseny felénél 2,6 másodpercre növelte előnyét. A Merci nem reagált Ricciardo kerékcseréjére, Hamilton és Rosberg is maradtak kint a pályán.
Hallhatták a Merci-beszélgetést. Az ötödik helyre ért vissza lágy gumikon a 34. körben.
Ricciardótól tartanak a garázsban, aki mindjárt utolérheti Rosberget, akit ezért előbb fogják kihozni kerékcserére, mint őt. Ez nagyon nem tetszett persze az angolnak, akinek továbbra is növelnie kell a tempót egyébként.
1,8 másodpercre maradt most le, miközben Ricciardo már 2,8 másodpercre mögötte, körönként olyan 4 tizedet hoz a németen az RBR ausztrálja. Verstappen is üldözőbe vette Vettelt, miután kiállt előle Räikkönen, de 10 másodpercről indult a holland hátránya.
Szuperlágyat kap a finn a 30. körben. A hatodik helyről állt ki, Alonso mögé, hetediknek jön vissza, elég jól csinálta.
A finn még mindig nem volt kerékcserén, már a 28. kört teszi a lágy szettbe. A 30. körben járunk közben.
Nehéz lesz innen visszajönnie. Sergio Pereznek sikerült.
Ők innen már végig akarnak menni. Kvjat öt másodperc büntetést kapott, majd letölti a következő kerékcserénél.
Ilyenkor általában büntetés a vége, nem viccből szokott jelezni a rendszer.
Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Vettel, Raikkönen, Verstappen, Pérez, Palmer, Alonso és Sainz, de Räikkönen, Pérez és Palmer még nem voltak kerékcserén.
Rosberg mögé. Rászóltak közben Hamiltonra, hogy gyorsulnia kellene, azt mondta, dolgozik az ügyön. A csapattársát 1,1 másodpercen tartja, úgyhogy ő még nincs bajban.
Ez meglehetősen szoros, 25 kör után már sokkal jobban szét szokott szakadni a mezőny. Lehet még belőle verseny. Illetve az élen az is van.
A 11-est, amiben elektronikus eszközzel is mérik a pályaelhagyást. Három elhagyás még belefér, utána figyelmeztetik a versenyzőket, a negyediknél büntetnek, egyelőre tehát rendben van a német ferraris.
5,4 másodpercre Rosberg mögött. Közben Hamilton kicsit gyorsult, de még mindig nincsenek olyan tempón, mint a többiek.
1 másodperccel lassabbak a többieknél, támadhatók lesznek.
Egy másodperc Hamilton előnye, de Rosberg most gyorsabb nála.
Ő még maradhat kint egy kicsit, már csak Magnussen vezet szuperlágyakon. Ebből szinte mindenkinek kétkiállásos taktika lesz.
Pont a finn mögé ért vissza, egyből támadásba is lendült. A finn és a jelenleg élen autózó Rosberg nem volt még kint.
A harmadik helyről kanyarodott ki az ausztrál, Bottas mögé, a hatodik helyre jött vissza. Alonso és Gutiérrez is cseréltek közben.
Grosjean is kijött, így megszabadult tőle Räikkönen. Vettel egyébként pont csapattársa elé ért vissza, de valószínűleg hamar érkezik a boxba a másik Ferrari is. Vettel a 15. körig várt a kerékcserével.
Ez már nagyon a határ, meglátjuk, ki meddig kockáztat.
A kerékcserén is túl volt már, eléggé lemaradt szegény a 12. körre. Nasr és Wehrlein volt már kerékcserén Button mellett.
Nagyon közel volt Ricciardóhoz a csapat szerint, megkérték, hogy 1 másodpercen kívülre maradjon le, meg is tette.
Nem megengedett rádiókommunikáció miatt kap áthajtásos büntetést.
Hamiltonnál, de nincs lényegi különbség köztük, 1,7-1,8 másodperc a távolság.