A futam első felében versenyben voltunk, de aztán a Mercedes rátett még egy lapáttal. Megkönnyebbülés itt lenni. Egy ideig vezethettem volna, ha bejön a rajt, de a végén rágyorsítottak, mondta.
A pálya 30. születésnapjára emlékeznek azzal, hogy az 1986-os, első Magyar Nagydíjon használt, Victor Vasarely által készített kockás zászló mását használják majd.
És a hőség is óriási, legalább 40 fok van, folyamatosan érkeznek az emberek.
80 perccel a rajt előtt még volt ideje beszélgetni a ferrarisnak.
Ricciardo hosszan nyilatkozik, közben végig vigyorog, Hamilton fejhallgatóban ácsorgott, de közben már Johnny Herbertnek nyilatkozik.
A csütörtöki boxlátogatáson 18 ezer, pénteken 30 ezer, míg szombaton az eső ellenére 53 ezer néző volt, vagyis az első három nap 101 ezren voltak kint, olvasható a Hungaroring közleményében.
Ebből mindenkinek van még két friss, a szuperlágyak 14 kört bírnak a Pirelli számítása szerint, azt viszont még ők sem merték megtippelni, hogy a közepes mit bírhat versenytempó mellett.
Az FIA most, egészen pontosan péntek tartotta meg a nagy bemutatóját a fejvédőről a pilótáknak, Lewis Hamilton pedig annak ellenére, hogy még mindig rettentő rondának tartja a megoldást, egy szükséges és elfogadható biztonsági intézkedésnek tartja.
A forgalom a pályára nem vészes, a nézők érkeznek folyamatosan. Néha elmegy a nap, de nagyon jó az idő. Egyelőre kellemes 26 fok. Porschék köröznek jelenleg.
Tegnap a Red Bull Racing garázsában bukkant fel olimpiai bajnokunk, ma úgy tűnik, a McLaren-Honda vendége.
Fernando & JB meet @HondaHungary guest, Dániel Gyurta, Hungarian swimmer & Olympic Gold medallist. #HungarianGP pic.twitter.com/uI9IGXkIuL
— McLaren (@McLarenF1) July 24, 2016
A délelőtti időjárás-előrejelzés szerint nem zárható ki egy zivatar, de kisebb az esélye, mint szombaton volt.
11 pilóta volt 7 százalékkal lassabb az időmérő első harmadában, mint az azt megnyerő Nico Rosberg, de végül minden maradt a helyén, nem kezdték el a 12. helytől feltöltögetni a mezőnyt, csak az első harmadban ragadtak alkalmazták ezt.
3 órát kellett várni, hogy a stewardok megszólaljanak a sárga zászlós-ügyben, végül beidézték, meghallgatták, és úgy döntöttek, hogy megtarthatja az első helyét a német, mert valóban jelentősen lelassított Fernando Alonso megpördülésénél.