Szerintem. Nem lassított drasztikusan, 50-nel ment még akkor is, mikor Vettel hátulról belement. Vagy esetleg csak valamilyen jelentéktelenebb büntetést fog kapni.
Valami gondja lehet a franciának.
A Force India és a Ferrari garázsában is őrült munkát végeztek, mindkét kocsit sikerült kitolni, elmegy a mezőny, és aztán ők is mehetnek utánuk.
Tehát nem Hamiltont, hanem Vettelt tartják alapból vétkesnek a stewardok.
Fogókkal igazítják vissza a koccanásban megsérült darabokat, de Vettel Ferrarija sem úszhatta meg elhanyagolható károsodással. De mi lesz az ítélet?
Szerintem. Nem lassított drasztikusan, 50-nel ment még akkor is, mikor Vettel hátulról belement. Vagy esetleg csak valamilyen jelentéktelenebb büntetést fog kapni.
The battle at the top of the championship just took a bit of a twist 👀#AzerbaijanGP 🇦🇿 #F1Baku pic.twitter.com/aIrb93mht5
— Formula 1 (@F1) June 25, 2017
Ebben a sorrendben:
Van most idejük a leállás alatt bőven kielemezni a koccanást. Két külön esetet kell elbírálniuk, Hamilton lassítását és Vettel ráhúzását. Nem könnyű a helyzet, jó döntést kell hozniuk, de bármi a vége, abból balhé lesz legalább az egyik csapatnál.
Semmi követési távolságot nem hagyott, lehet, hogy ezt akarta jelezni Hamilton a lefékezéssel. Az új F1-tulaj megszólaltathatná őket, ott poroszkálnak a kocsik körül.
Mint amikor pár éve a versenyigazgatót bazmegolta verseny közben. Az se érdekelte volna, ha összetörik az autója.
Majdnem megállt Vettel előtt a pályán, de utána a ráhúzás kimagyarázhatatlan.
Egyértelmű büntetésnek kellene jönnie, figyeljék a koccanást a videó végén.
Ahogy mellé ment reklamálni, rendesen ráfordult, érdekes, mit döntenek majd.
Egyértelműen neki ment oldalról a ferraris a Mercinek, klasszikusan ráhúzta a kormányt.
Nem lepne meg, itt a videó még egyszer.
Rendes takarításra lesz szükség.
Már ha van, amit nem kell kisípolni. Sajnos nem játsszák be.
Egyelőre még nincs vizsgálat.
Eközben Ocon már újra a pályán.
A defektes, elfoszló gumi szétverte a padlólemezt, kiesett a finn.
Hihetetlen.
SC alatt hátulról belement Hamiltonba, majd mellé ment, és szándékosan ráhúzta a kormányt, és balról újra nekiment. Hamilton lehet, hogy túl lassú volt, vagy befékezett előtte, de ilyet nem lehet csinálni.
Pérez és Ocon szárnya is sérült, drámai újrarajt. Ocon lökte kicsit a falra Pérezt, ez van, ha engedik versenyezni a két Force India-pilótát, remek helyet vesztettek, mehettek vissza a mezőny végére Räikkönennel együtt.
Vettel mögé, a második helyig jött fel a Williamsszel.
A Mercedes-pilóta rettenetesen megfogta a mezőnyt a biztonsági autó kiállása előtt, a Ferrari neki is koccant hátulról.
Reméljük, most már kicsit hosszabb időre.
Illetve a kör végén mégis.
Kicsit gyorsabban tudnának menni, és nem hűlnének le kritikus szintre a gumik.