Szombaton azt mondta, a hatodik helyről kell feljönnie, eközben veszíthet majd pár barátot, arra gondolt, nem fog kímélni senkit.
Szombaton azt mondta, a hatodik helyről kell feljönnie, eközben veszíthet majd pár barátot, arra gondolt, nem fog kímélni senkit.
De legalábbis 3,5 mindenképpen, azoknak is, akik maradnak a kedd-szerdai tesztre. Vagyis hétfőn tele lesz a város F1-pilótákkal. Folytatás augusztus 25-27-én Spában, a Belga Nagydíjjal.
Egy holland tévének nyilatkozott, még ma le is rendezhetik ezt egymás között a csapattársával. Verstappen az első körben ütközött neki Ricciardónak, aki még abban a körben kiesett, pedig épp előzte volna az ötödik helyért a hollandot.
A dobogón David Coulthard interjúvolta a pilótákat, és mivel van itt vagy öt-tízezer finn, felajánlotta Räikkönennek, hogy előbb szóljon hozzájuk finnül.
Mire Kimi:
Szerintem mind értik az angolt is.
És folytatta angolul.
"Kőkemény verseny volt, az hittem, hogy sokkal simább futamunk lesz, legalábbis a tempónk alapján." A német szerint kicsit elferdült a kormánya, az elején még nem volt komoly gond ebből, a végére viszont egyre nehezebb lett az irányítás, és nem is tudott ezen segíteni menet közben, ezért is kérték, hogy ne nagyon használja a rázóköveket, csakhogy ezen a pályán azok majdnem minden kanyarnál kellenek rendes esetben.
A lekörözendő versenyzőkön sem volt könnyű átmenni, mert folyamatosan nyomás volt rajta hátulról. "Nagyon-nagyon hosszúnak tűnt a verseny."
Valószínűleg az Alfa Romeo-brandet erősítenék, de az is lehet, hogy Maserati-néven indítanának majd csapatot.
A futamgyőzelmet is megérdemelte volna a finn.
Félt, hogy Hamilton nem fogja visszaadni a harmadik helyet neki, de végül megtörtént, amiért hálás. Így is volt rendjén.
Hatalmas a finn szurkolótábor. Inkább angolul szólt hozzájuk, szeretett volna nyerni, nem a legjobb, hogy második lett, de nem rossz eredmény. Nehéz előzni ezen a pályán, a csapattárs volt előtte, nem előzhetett, ez van.
Nem volt meg a kocsi tempója, mondja a német, sokáig szenvedett is emiatt, de az utolsó körökben valahogy mégis felgyorsult kicsit, akkor könnyebb lett. A végén fél szemmel az utat, fél szemmel a szurkolókat nézte próbált is integetni, amikor tudott, de a hátsó sikánban nem használhatta a rázóköveket a gumik miatt, nem volt könnyű.
Egy szülinaposnak mindent lehet, pláne, ha a szezon legjobb teljesítménye után van pont.
A fél lelátó pirosban van a Hungaroringen.
Kiestek: Nico Hülkenberg, Paul Di Resta, Romain Grosjean, Daniel Ricciardo.
Szép gesztus a brittől, nagy eredmény a Ferraritól.
A dán két helyet is bukik ezzel majd, 13. lesz, egyébként sem lett volna pontszerző.
Jöhet a Ferrari-kettős győzelem, mögöttük pedig a két Mercedes. A közönség már ünnepli az utolsó kört kezdő két Ferrarit.
Azok a gumik sem a legjobbak már, kicsit le is maradt Bottasról így, de stabil az 1,2-1,5 másodperces különbség.
A finn keményen védekezhet a végéig, ha vissza akarják adni a helyét, okosan kell csinálni, mert könnyen lehet, hogy Verstappen lesz a nagy helycsere győztese.
Hamilton Oconon húzta át magát elég nehezen, ezzel Räikkönen meglógott 2,5 másodpercre, ez ennyi volt. Hamilton mögött 4,8 mp-re jön Bottas, őt sem teszik már vissza a harmadik helyre.
Érzi, hogy Hamilton nem tudja támadni, elkezdte védeni Vettel pozícióját.
Gyorsabb a Ferrarinál, de amint közel kerül Räikkönenhez, a kocsi eleje már nem tapad úgy, ezért nem tud elég közel maradni stabilan, ezért nincs meg a célegyenesre az előzési helyzet.
Ennyi volt a futam, pedig nem volt rossz a beugró Williams-pilóta.
Értelmezhetetlen ívet autózva szorította ki a németet külső íven, Hülkenberg ráadásul a kicsúszással még Kvjat mögé is került.
Oda is ért a finnre Hamilton.
Räikkönennek kezdenek fogyni a gumijai, de közben Hamilton is ront egy kisebbet, ezzel bukhatta az esélyt erre a körre is.