Kiintegetett a boxból, ezért a reakció. Szegény.
Ebből így nem lesz helycsere, tovább próbálkozhat Hamilton a Ferrarikon. Kapott is még öt kört a csapattól.
Szerencséjére betonon fordulhatott, ráadásul hátulról sem fenyegetik, Alonso bő 50 másodpercre mögötte.
Papíron ebben a körben lejár az öt köre, hogy előzzön, utána vissza kéne adnia a helyét Bottasnak...
Az a legjobb esélye az előzésre, de ha nincs elég közel a finnhez a kigyorsításnál, esélytelen, hogy a végére megelőzze.
Vettel, Räikkönen, Hamilton, Bottas, Verstappen, Alonso, Sainz, Pérez, Ocon, Vandoorne.
Közben Hülkenberg támadja Magnussent a 12. helyért.
Maradjon Hamiltonnal, hogy ha megelőzik a Ferrarikat, akkor visszaállíthassák az eredeti sorrendet :D Vagy ha nem sikerül, akkor is visszaállíthassák, erre kapott 5 kört Hamilton, de ez lehet, hogy nem lesz olyan egyszerű.
"Akkor nincs nyomás, mi?" – kérdezett vissza a pilóta.
Hamilton így is gyorsabb, de már csak 2 tizeddel körönként, az viszont kevés lehet előzéshez, ha nem hibáznak Vettelék.
Nem jött le a jobb első, másodpercekkel tovább parkolt a Renault. 12.-nek esett így vissza a német.
5-8 tizeddel gyorsabb körönként.
Egy elrontott első kanyarral álcázták, mehet Hamilton a két Ferrari után. Lépnek-e erre az olaszok?
Nem is kicsit, olyan 1,2-1,5 másodperccel gyorsabb a mezőnynél.
Vettel előtte már annyira gondban van, hogy nem mehet a rázókövekre, miközben Räikkönenen egyre nagyobb a nyomás a Mercik miatt. A finn azt kérte a csapattól, bármit is döntenek, ne helyezzenek rá plusz nyomást értelmetlenül.
Kicsit túlcsúszott a kijelölt helynél, lassú is lett a kerékcsere.
A holland is lágy gumikat kapott a végéig, az ötödik helyre jött vissza.
Tisztán látszik, hogy feltartja Räikkönent, ezzel mindkettejük versenyét nehezíti, mert közelednek a Mercik.
Már Bottas is, nem csak Hamilton, folyamatosan közelítik a két Ferrarit.
Nem csoda, hogy 5 másodpercen belül van Vettel, Räikkönen, Bottas ÉS Hamilton is. Ha most elengednék a finn elé, bármi lehetne.
Addig űzte, amíg hibázott a spanyol a Toro Rossóban, megelőzte. A sajtószobában szinte mindenki örült ennek, Alonsónak nagy respektje van még mindig.
A végtelenségig elhúzzák a kerékcserét, ami 10 másodperces büntetéssel lesz megtoldva. Most úgy fest, ötödiknek visszajöhet Vandoorne elé.
Hamilton ott van Bottas nyakán, 1 másodperc a különbség, oda fognak szólni a finnek rádión.
Túl gyorsan ment be, vissza is adta a pozíciót Sainznak.
Egyszerre jöttek ki, közelebb került hozzá, de megelőzni nem tudta. De most támadja, hátha a még nem teljesen meleg gumin meg tudja fogni honfitársát.
Utóbbinál érdekesebb a csapatutasítás, hagyják-e Hamiltont Bottas mögött?
Hát ez érdekes lesz, a finn talán még gyorsabb is a németnél, a kerékcseréje is jobb volt, 7 tized van köztük. A csapatérdek szerint viszont Vettelnek kell nyernie.
Lágyon folytatja a német, a végéig megy. Lágyon van a két Mercedes is, simán előttük maradt a Ferrarival.
Na ez tényleg villámgyors volt, de nem előzte be a csapattársát, maradt Bottas mögött.
A finnt hozták előbb a Mercinél, gyorsan végzett, Sainz elé, ötödiknek jött vissza. Még úgy sem volt lassú csere, hogy a bal első csak másodikre ment fel rendesen.
Kerékcserén, ezzel most ő az utolsó.