Pérez visszaért a garázsba, nem esett ki, de ennél is fontosabb, hogy Vettel ultralágyat kapott, Hamilton viszont csak lágyat, ez érdekes lesz, hiszen nagyon közelről indulnak majd.
Van az már 1,5 másodperc is, így nem kell félnie a DRS-használattól.
Hülkenberg után Ocon is megelőzte, Pérez lehet a következő, aki lehagyja.
A német a futam előtt használt alkatrészekből összerakott új motort kapott, de nem jött be a váltás, két kört bírt a futamból.
Ez körökig mehet majd így közöttük.
Ezzel nem fog előzni, viszont 1 másodpercen belül van a Merci mögött, ha nyithatja majd a DRS-t, akár támadhat is.
Alonso támadta vissza Hülkenbergert, Ocon is felbukkant mellettük. Alonso visszaelőzött, Ocon viszont már nem fért be a Renault mellé.
Hülkenberg viszont megelőzte Alonsót, feljött a hetedik helyre a német.
És nézelődik Daniel Ricciardo mögött.
Nincs változás az első négy sorrendjében, de mindkét Ferrari iszonyatosan tapad a két Mercedesre.
Nincs gond, mindenki elindult.
Utána viszont kétféle gumit is láthatunk, Wehrlein lágyon, a többiek szuperlágyon rajtolnak. Wehrlein lehet, hogy egy kiállással próbál végigmenni, a többieknél azért a kétkiállásos taktika a valószínűbb.
7004 méteres a pálya, ezért nem köröznek a végtelenségig.
Macusita Nobuharu csapta oda a Raidillonból kifelé a kocsiját, az csúnyán összetört, de a japán karcolások nélkül megúszta a hatalmas bukást.
Szokatlan vibrációkat észleltek a csapatok, amik több autóban is kisebb károkat okoztak, emiatt kérték a Pirellit, hogy nyomozza ki, mi okozhatta ezeket. A gumigyártó arra jutott, nem a gumi az ok, talán a kocsikban lehet valami, ami a pályával együtt okozta, nem találták meg a pontos okot, de meglátásuk szerint nem lesz veszély ebből a futamon.
A vibráció tényleg szokatlan volt egyébként, nézzék csak, Lewis Hamilton kocsijának háta hogyan táncolt!
Főleg a vége felé, a top 10-ből csak az eredetileg 10. helyre kvalifikáló Jolyon Palmer érintett. A büntetések miértjét cikkünkben találják, a rajtsorrend a következő (zárójelben az időmérőn megszerzett hely:
68. pole pozícióját szerezte a brit, csak neki és Michael Schumachernek van ennyi a Forma-1 történetében. A brit bő 2,5 tizeddel előzte Vettelt, de a Mercedes tempója eddig nem volt mindig a Ferrari szintjén futamon, izgalmas lehet a verseny.
A pénteki szabadedzésen végzett versenyszimuláció alatt legalábbis körönként fél másodperccel volt jobb Vettel Hamiltonnál, az azért sok.