Hülkenberg és Sergio Perez van mögötte, elméletileg náluk végig gyorsabb tud lenni, és ha Räikkönent meg tudja verni a végéig, összejöhet neki a dobogó. Neki van az a nem semmi rekordja, tudják.
Hülkenberg és Sergio Perez van mögötte, elméletileg náluk végig gyorsabb tud lenni, és ha Räikkönent meg tudja verni a végéig, összejöhet neki a dobogó. Neki van az a nem semmi rekordja, tudják.
Szó szerint, lángra kapott a Renault-motor. Az új-zélandinak megmondták, hogy álljon félre és ugorjon ki.
A Haas franciáját már Massa is támadja.
De még kerékcsere nélkül megy a kanadai ilyen jó helyen.
DRS-sel sokkal gyorsabb volt a Ferrari, sima előzés volt.
A mexikói már a hatodik, pont csapattársa, Ocon mögé ért fel.
Megvan a 16. hely neki, micsoda siker!
Vettel közben megszabadult egy autótól maga elől, Ericsson ment ki kerékcserére, de Alonsón így is át kell hámoznia magát.
Ilyen csatát sem nagyon tudunk elképzelni eddig.
Illetve abban, hogy majdnem ugyanonnan indultak most Vettellel - a koccanások után Hamilton 20., Vettel 18. volt -, és Hamilton most 18., Vettel 10.
"Nem értem, miért nem engednek el, és jönnek utánam" - mondta Hamilton, aztán még panaszkodott, hogy nem tud közel kerülni egy kocsihoz sem. Azaz Sainz Renault-jához és Werlein Sauberjéhez. És már lekörözte Verstappen és Bottas is.
Na nem ragozom, a lényeg, hogy:
Hamilton nem tud küzdeni
verseny közben.
Oké, ma nincs is rákényszerítve, de azért a mezőny talán legjobb kocsijával megpróbálhatna valamennyire feljönni. Ha másból nem, dühből, vagy csak mert versenyezhetne egy jót, előzhetne párat.
Emiatt veszítette el a tavalyi vb-t is, amíg Rosberg végig küzdött, Hamilton belenyugodott, hogy alatta sokszor tönkrement a motor, és kész.
Félreállt a német a csapat utasítására. Az energiavisszanyerő-rendszer hibásodott meg, arra kérték, hogy előre, a kocsi orrára kimászva szálljon ki, majd onnan ugorjon le, közben lehetőleg semmihez sem érve. Nem lehet kellemes ezt hallani a rádióban.
Nagyon megy a német, sokkal jobban, mint Hamilton, ő valahogy megszokta ott a 19. helyen magát.
Fernando Alonso volt rettentő gyors Barcelonában akkor a Ferrarival, Hamilton második helyről indulva csak 12. lett.
Ilyet sem gyakran írunk le azért. Pláne nem a világbajnoki cím várományosáról.
Lágyakat kap ő is, előtte Pérez is ilyeneket kapott.
Még ha harmadik helyig vissza is jön a német, akkor is világbajnok lesz ma Hamilton.
De nehezen küzdi fel magát az angol.
A 13. helyen a német, Hamilton még mindig csak a 19. közben. Vettel következő áldozata Hartley lehet.
Vandoorne a 10., de Alonso ott van a nyakán.
Nem átok, hanem áldás: ha az oroszt lefokozzák, Max Verstappen futamot nyer egyből. 2016-ban Verstappen vette át Kvjat helyét a Red Bullban, azonnal győzelemmel kezdett Spanyolországban. Idén kitették Kvjatot a Toro Rossóból, Verstappen egyből nyert Malajziában, majd most végleg kitették a Red Bull-programból (és az F1-ből) Kvjatot, Verstappen pedig az élen. Véletlen? Aligha!
Öt másodpercet kap pályaelhagyás miatti előnyszerzésből, ez még az az eset, amikor Alonso megelőzte.
Räikkönen is támadó üzemmódban, ő Pérezt követi centikről.
De ez még csak erős gyanú a csapattól.
Ezzel a 15. helyen a német. Massa eléggé leszorította a pályáról a Ferrarit, szükségtelen keménykedés volt, Vettel sokkal gyorsabb volt nála.
Előzött közben Alonso is, elment Grosjean mellett, akit Brendan Hartley is megelőzött. Hartley a 13. helyen a Toro Rossóval, nagyon jól megy eddig.
De még nem tud előzni a Ferrarival. Hamilton viszont még utol sem érte Sainzot, az angol még mindig 19. helyen.
Hülkenberg és Sergio Perez van mögötte, elméletileg náluk végig gyorsabb tud lenni, és ha Räikkönent meg tudja verni a végéig, összejöhet neki a dobogó. Neki van az a nem semmi rekordja, tudják.
Verstappen, Vettel és Hamilton között.
Talán Verstappen is hozzáért kicsit, az lazította meg az első szárnyat.