Az ő kocsija sérülhetett, kapott egy friss szett lágy gumit, amivel akár a célig is elmehet. Volt közben egy kisebb kicsúszás is, a pozíciók alapján Charles Leclerc volt, aki az utolsó előtti helyig esett vissza.
Feljön a hatodik helyre a német, Ricciardo mögé.
Több pilóta is jelezte, hogy törmeléket látnak a plyán.
Vettel beszorult a mezőnybe, a hetedik helyen, egy helyet rontott a rajthoz képest, Riccairdo viszont már az ötödik, és közeledik Räikkönenhez.
Máris előzött kettőt, és beérte csapattársát, Lewis Hamiltont, a Mercedesnek közbe sem kell lépnie, hogy a preferált sorrendbe kerüljenek a pilótáik.
Bottas nem kapta el jól a rajtot, még Verstappen is előtte a második kanyarban már.
Mindenki gond nélkül elment, kivéve Alonso, aki még a garázsban. 71 körös lesz a futam.
Ezen kezd, hiszen ezen jutott tovább a Q2-ből, ahogy csapattársa, Valtteri Bottas is. Meglátjuk, mennyit módosít majd a gumitaktikán, hogy a két Ferrari ultralágyon kezd egyből. Marcus Ericsson az egyedüli a mezőnyben, aki lágyon lágyon kezd, mindenki más szuper- vagy ultralágy gumin. A lágyra fognak majd váltani, de nem mindegy, hogy mikor.
Azóta sem kapta el senki olyan jó ütemben a startot F1-futamon, a hivatalos indoklás szerint még a szabályokon belül mértékben ugrott ki, majd rajtolt utána kiváló érzékkel. Nézzék meg a mostani rajtig Bottas tavalyi rajtját, és a futam összefoglalóját:
Az ausztrál szerin nem volt fair a holland az osztrák időmérőn, a csapat Verstappen mellé állt.