Ötnapos sztrájkra készülnek a londoni metrósok
Nem sikerült megállapodni az elbocsátásokról.
Nem sikerült megállapodni az elbocsátásokról.
Te is metróznál miatta?
Szakértők szerint ez összefüggésben lehet a parlamenti választási kampány végével.
Nagy műmellekkel lehet szemezni a város metrójában, de mi lesz így az ártatlan gyermekekkel?
Valószínűleg még az átadás napjaiban röppenhetett fel harminc méter mélységből, aztán elcsalinkázott a betongerendák között és megakadt a szuperdizájnos megálló mennyezeténél.
Évtizedek óta tömegközlekedem Budapesten, kipróbáltam, segít nekem a négyes metró?
Az M4 építése alatt megrepedt falak és padlók miatt eddig 212 millió forint kártérítést fizettek ki.
A négyes metró már nem ingyenes. Megnéztük, hogy az utasok után az ellenőrök is felfedezték-e már maguknak.
A színészt az Örs vezér téri metrónál látták, nagyon sovány és letört volt.
Nem tudni gyerek vagy felnőtt a berlini alagútban talált halott.
A 4-es metró klassz, szép, szeretem, de azért azt látni kell, hogy ahhoz hogy igazán ki lehessen használni, folytatni kellene.
Budapest Kié lesz végül az Erzsébet tér? (index - cím) Ilyen lett a megújult Baross tér (index - cím) Metróval Gödöllőre, kisföldalattival a Várba? Budapest legvadabb metróálmai (index) Járd be te is a 100 éves Kelenföldi Hőerőművet (bp erőmű) Miért parkolnak autók a Piarista köz gyönyörű burkolatán? (figyi áron - kép) BME Szakmarathon a Cool Budapestről (szakmarathon) Ezért irtja a BKV a szép virágszőnyeget (velvet) Van bérletetek? Nem érvényes a négyes metróra! (cink) Négyes metró világítástechnikai szempontból (vakablakom) Itt az új Erzsébet tér honlapja.
Képeken a hét eseményei!
Képeken a hét eseményei!
Levittük a vadonatúj vonalra, hogy azt csinálhassa, amihez a legjobban ért: pózolt.
Madridban négyévente adtak át 100 kilométer metrót. Hogy nézne ki Budapest metrótérképe, ha mi is megtehetnénk ezt?
Pénteken átadták a 4-es metrót.
Ha már lett egy új metróvonalunk, íme egy lehetséges felhasználása a rég várt négyesnek.
Az utasok szerint a munkásoknak, vagy az egész nemzetnek kellene köszönetet mondani.
Nemcsak mi szenvedtünk a metróépítéssel: van ahol a költségvetés omlott be, de olyan is, ahol az alagút. Egyeseknek 71 év alatt sem jött össze.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Az első szerelvényen végre igazán fontos dolgok is feltűntek. Hatalmas mellgaléria a kattintás után.
Mindenki nyugodjon le, megérkezett az első elégedetlenkedő utas a 4-es metróra!
Felszálltunk az első utasokkal a Keleti pályaudvarnál.
Széles Márk nyerte a versenyfutást a Keletinél.
Prágáé forgalmas, Bukaresté nagy, Varsó, Szófia későn indult, Pozsony és Belgrád álmodik a metróról.
A 4-es metrón kerekesszékesek is tudnak utazni, de a régi vonalakon, hiába teszi kötelezővé a törvény, annyira rosszul áll az akadálymentesítés, hogy átszállási lehetőséget ki se építettek.
Nem jó otthon, a hálószobában hallgatni az új mozgólépcsőt. Az operarajongók és a csődbe ment boltosok öröme sem felhőtlen.
Tavasztól élénkül a forgalom, a 4-es metró átadásán kívül ez is az oka a menetrend változásának.
Egy nap alatt kétszer állt le a kettes metró.
A Deák térig nincs metró, pótlóbuszok járnak.
Nem hajótöröttek keveredtek ide egy tutajon valamelyik kalandfilmből, hanem talajkutató-fúrást végeznek a metróépítéshez 1952-ben.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
A tesztnek vége, most már tudja a BKK, mit akar. Túl az előminősítésen az e-jegyrendszer tendere.
A nap kérdése: mikor jön végre a négyes metró? A nap válasza: 68 perc múlva. A nap képe pedig Tóth Bettié a Móriczról.
Lehet utálni a négyes metrót, meg azt is ahogy készült, de azt mindenkinek el kell ismernie, hogy pompásak lettek a megállói.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
A BKK elismerte: itt-ott nagyobb lesz a zaj, mint volt, de nem nagyobb, mint a nagyvárosokban szokott.
Szombat reggel órákon át nem állt meg a metró a Pöttyös utcánál. Állítólag meghalt valaki.
A 24 használt metrókocsi egyike előbukkant. De még 23 hol lehet? És mire használná ön – szavazzon!
Nem jár az M3-as metró egy nagyobb szakaszon, az utasok szállításáról pótlóbuszokkal gondoskodik a Budapesti Közlekedési Központ.
Pótlóbusz jár a Deák tér és az Árpád híd között.
Az első természetesen a moszkvai metróban volt: a guggolós jegykiadó automata! (via: 444)
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
A moszkvai metróról egy külön blogot lehetne indítani.
Legalábbis ezt mondják a moszkvaiak erre a fura figurára, amelyik a (szocreálos posztban is bemutatott) Kijevszkaja állomás egyik mozaikján szerepel.
Tegnap posztoltam egy képet a moszkvai metró peronjáról: milyen klassz, hogy jelzik, hol fog nyílni az ajtó.
Pekingben az utasok nem ehetnek és ihatnak majd.
Amikor kicsi voltam, a nagymamám azt mondta, nézzem a gumiszőnyegen, hol a kopás, mert ott szállnak ki-be az emberek a metróból.
A metrót segélyvonattal kellett kitolni az alagútból.
Három szervezet véleményét is kikérve összeválogattuk a csúcscsapatot. Keskeny peron, üres járatok, patkányhordák. Vajon befért-e az M3-as a top 10-be?
A Stadionok és az Örs Vezért tér közt nem jár.
Londonban tiltakoznak a metrós dolgozók a kirúgások ellen, dugó, gyaloglás, zombik.
Annyi furcsa helyettesítő járatot bemutató kép, link és komment gyűlt össze az Urbanistán, hogy gondoltam csokorba gyűjtöm őket.
Kukorelli Péter, Spanyolországban élő designernek meglódult a fantáziája és valami elképesztően klassz tervet álmodott.
Az Iho.hu szerint a váznál az eredeti, 1869-es kocsik hattyúnyak-kialakítását idézi a design, a homlokfalon pedig azért lehet egy erősen indusztriális fekete-arany tömb, mert az új kisföldalatti már vezető nélkül menne.