Jön a nyári BKK-menetrend
Egy perccel gyorsul a 950-es éjszakai busz; igazodnak a vasárnap is nyitva tartó boltokhoz.
Egy perccel gyorsul a 950-es éjszakai busz; igazodnak a vasárnap is nyitva tartó boltokhoz.
Idén már a százmilliós pluszköltséget is elérheti a 70-es, 78-as troli sufnivégállomása. Most majdnem megoldódott a probléma, de aztán mégsem. A BKK és az V. kerület képtelen megegyezni egyetlen ház miatt.
Két nő szóváltásba keveredett a villamoson, és amikor a vezető leszállította őket, kapott egyet.
Hacsak nem Michelisz Norbertnek vagy Sebastien Loebnek hívják, mert minden le lesz zárva. Miattuk is.
Na, kinek volt ma szülinapja?
Még több dzsip és Merci toporog majd a Bimbó utcában, de megmondjuk azt is, mikor lesz már vége.
Mégsem működik a budapesti mamutcég, a BKK irányíthatja tovább a BKV-t.
A kollégái állítólag nem értek rá segíteni.
Itt vannak a látványtervek, nézze, millyen szép lesz! Október közepéig lesz itt felfordulás.
Kiürítették a Kálvin téri állomást.
Ha nem sikerül megerősíteni, rászakad a fonódó villamos a HÉV-re, ha elhúzódik a munka, elúsznak az uniós milliárdok. A BKK szerint nincs baj.
A Margit híd után már pótlóbuszok járnak, a felszíni építkezés miatt nem biztonságos az alagút.
Rángat, lökdös, köp is: olvasóink beszámolói szerint nem mindig áll meg a szitkozódásnál a négyeshatos ordibálója. A rendőrök szerint még nem jelentette fel senki. Tippeket adunk ellene.
Pótlóbuszok járnak pályakarbantartás miatt.
Hatalmas dugók alakultak ki az amúgy is nehezen járható környéken.
Három, még a Vitézy-érából maradt vezető viszi el a balhét, még a távozás feltételeiről tárgyalnak.
A Hűvösvölgyi úton egy tűzcsapban botladoznak a buszok utasai. Vigyázat, abszurd történet következik!
2010 óta folyamatosan emelkedik a bevétel. Tavaly csak a pótdíjazásokból egymilliárd forint folyt be.
A BKK szerint a Blikk hazudott, keményen dolgozni mentek a hotelbe, és nem is kaptak masszázst a BKK vezetői.
A Blikk megírta, hogy a vezetőség egy luxus wellnesshotelben tárgyalt a budapesti közlekedés jövőjéről, Tarlós meg begurult.
Sűrítés, összehangolás, megszűnés: áprilistól több BKK-járat menetrendje is változik.
Tóth István Tibor a szegedi önkormányzat szerint 175 millió forintos kárt okozott a városnak, most Budapesten kezdheti újra.
Mit és miért kell felújítani a Margit hídon? A villamosvágányokon? Miért egyszerre csinálnak mindent? Miért nem dolgoznak hétvégén?
Figyelik a forgalmat, szükség esetén azonnal beavatkoznak, ígérik.
Budapesten alig lehet haladni, de a BKK ezzel időt és pénzt spórol nekünk. Tarlós bocsánatot kért.
Ha nem akar megőrülni, nem megy autóval a Nagykörútra. Meg úgy egyébként sehová.
Bosszú a lefagyott kártyás fizetés miatt vagy egyszerű vandalizmus? Már harmincnál többet zúztak be, néhányat most javítanak. A BKK állítja: nem a hibás működés váltotta ki a dühöt. Szavazzon: önnek működnek-e, vagy lezúzná az összes ócskavasat?
Megint az járt jól, aki helikopterrel jár.
Tarlós felkérte a BKK igazgatóját, vizsgálja meg, mi a lehetősége a hidrogénhajtású buszok bevezetésének Budapesten.
A BKK titkolózott, de a Futár alkalmazás leleplezte. Már két hónapja át kellene járnia Budára.
Hiába mondta a BKK, még mindig jár a metró.
A 65 év felettiek amúgy is ingyen utazhatnak.
Idén 16 új, alacsonypadlós és klimatizált busz jön.
Ezek kerülnek az 1-es és a 3-as vonalra.
Nyertest hirdettek a BKK pályázatán. Az építkezés jövőre indulhat el.
Az állomás a Vérmező út felől közelíthető meg.
Olvasónk szerint a világoskék buszok egy-egy ablaka szinte mindig homályos. De vajon melyik és miért?
Egy hete itt járt a török kormányfő, most úgy tűnik, Buda várát beveszik a török Karsan buszok. Az Orangeways a célvonal előtt bukhat el.
Szavazzon a kedvenc vízáteresztő burkolatára!
Az ittas, jegy nélkül utazó férfit egy másik utas verte meg, mert segíteni szeretett volna az ellenőrző kalauznak.
Március elejétől megindul a forgalom, addig is villamosvezetők oktatására használják a próbaüzemet.
Kihirdették a midibusz pályázat győztesét, az Orangeways betört a budapesti tömegközlekedési piacra.
Az új, zöld buszok az 5-ös, a 7-es és a 9-es vonalon közlekednek március 1-től a hét minden napján.
A deszka és a mozgólépcső is szétment.
Az utasokat leszállították a Forgách utcánál.
Szerencsére senki sem sérült meg emiatt.
Nyolc BKK-járat ritkul, hat rövidített útvonalon jár, kilenc pedig vasárnap egyáltalán nem közlekedik.
Egy gránát miatt nem állt meg itt a 2-es metró, de a 4-6-os villamos is csak a Széna térig járt.
A tavaly áprilisi 100 ezerről 158 ezerre nőtt az napi utasszám, de ez még mindig kevés. A Kálvin téren forognak a legtöbben – és hol a legkevesebben?
Az egyik hannoverit a kocsiszínbe akarták vinni, de a forgóváza valamiért nem akart bemenni.
A BKK volt vezetőjét utódja jelentette fel üzleti titok megsértése miatt.
Soron kívül épül meg az út. De hol?
Fokozódik a budai fonódó villamoshálózat építése miatti káosz.
A tüntetők a Keletitől a Nyugati Pályaudvarig vonulnak hétfő este.
Két megálló közt lett rosszul a XV. kerületben.
A 180 millió forint kötbérből 300 helyett csak 50 új bringára futja.
Üzleti titok megsértése a gyanú, az új igazgatóság a feljelentés mellett döntött.
A II. világháborús katonák maradványait a munkások a járókelőknek ajánlgatják, mert szerintük senkinek nem kellenek.
Öt, a Vitézy-érához kapcsolható igazgató távozik a közlekedési cégtől, tulajdonképpen a komplett vezetés.