Tényleg nyerhetett volna a Williams?!
Lám-lám, mi kell egy jó futamhoz? Nem kell hozzá 258 előzés, sem hatalmas roncsderbi, elég mindössze a kiszámíthatatlanságra.
Lám-lám, mi kell egy jó futamhoz? Nem kell hozzá 258 előzés, sem hatalmas roncsderbi, elég mindössze a kiszámíthatatlanságra.
Az osztrák csapat tovább keresi a megoldást egy utcai sportautó építésére.
A Mercedes világbajnoka megtalálta az F1 egyik legégetőbb problémáját. Csakhogy igaza van.
A Mercedes külön liga, míg a Honda jelenléte egyelőre egy semerre se mutató, ön- és pénzégetés. Raikkönennel mi van, nem érzi már a Forma-1-et?
Csapattársa, Rosberg lett a második, Bottas ért be harmadiknak. Vettel a tizennyolcadik helyről rajtolt, de felért az ötödik helyre.
Neki az üzemanyaggal, Rosbergnek a fékekkel kellett vigyáznia. Vettel nagyon gyors volt, de hátulról csak az ötödik helyig ment. A nagy baleseteket megúsztuk, a McLarennél kiborult Alonso.
Hamilton indul majd az első helyről, Rosberg elégedetlenkedett, Vettelnek problémái voltak.
Épp a gumijait melegítette az F1-es. A 3. szabadedzésen Rosberg a leggyorsabb Kanadában.
A Mercedes blamázsára végtelenül egyszerű a magyarázat, az viszont furcsa, hogy a legnagyobb mezőnyritkítók hőbörögnek Verstappen hibája miatt.
Érthetetlen kerékcserével vesztette el a győzelmet Hamilton, csapattársa futamgyőzelmet, Vettel egy második helyet kapott ajándékba Monacóban.
2 tizedet adott nekik. Räikkönen koccant, Button életet lehet a McLarenbe az utolsó szabadedzésen.
Megfejtettük, mi tartja össze a rendszert, és meddig lehet folytatni. De életképes-e az intellektuális Bukótér? Magunkat is megleptük.
De csak akkor, ha ők szabhatják a feltételeket.
Barcelonában általában steril versenyeket látunk, ritkán van nem várt győzelem. Most azt mutatta meg, hogy a Ferrari még messze az elsőségtől: Hamilton minden egyes körben gyorsabb volt Vettelnél. De legalább a Hamilton-Rosberg csata feléledni látszik.
Ritka unalmas volt a Spanyol Nagydíj, a németet senki nem tudta megszorítani sem. Hamilton sima második, Vettel harmadik.
A Merci-főnök elővette a "Mi lenne, ha" magyarázatot a Hamilton-Rosberg harcra.
Ralizni nehezebb, mint az F1-ben versenyezni, mondja Kimi Räikkönen, aki az idén újra ütőképes Ferrarit vezethet. Jó passzban csíptük el Budapesten, ahova egy 2010-es Ferrarit meghajtani érkezett. Interjú.
A 85 éves egykori F1-es pilóta, Stirling Moss szerint viszont harmadszor is világbajnok lehet.
Egy új futóművel sebességrekordot döntött egy CV90. Fényesebb a lánctalp, ha lengéscsillapított.
Verhető a Mercedes, de sok mindennek kell klappolnia. Ez a mostani, szoftverfrissített Rosberg 2.0 többre menne Hamiltonnal szemben hosszú távon.
Az angol idén már harmadik futamgyőzelmét szerezte, Kimi Räikkönen viszont az elmúlt két év legjobb versenyével újra dobogós lett. Rosberg a harmadik, csak közöttük volt nagy izgalom, az élen nem.
Ecclestone a régi V8-asokat akarja, a csapatok nem változtatnának. De jöhet az 1000 lóerő.
De egy Ferrari is lesz az első sorban.
Erősítettek a Mercik, a Ferrarik visszacsúsztak.
A mezőny egyharmada kerül lassan kilátástalan helyzetbe és a kérdés, hogy ezt hogyan dolgozza fel a mostani Forma-1.
Ha Vettel világbajnok lesz, az viszont már más helyzet. De a brit csapattól akar visszavonulni.
Itt a Ferrari, Rosberg szürkül vagy Hamilton fénylik? Éles vita az apa-fíú versenyzőkről.
Sárgával békítené a Red Bull a motorgyártóját.
A 27 millió fontos főépület teteje vasárnap este károsodott, kaotikus a helyzet.
A pilóták szerint a stratégia, a főnök szerint a kocsi volt a gond. Egy sima vereség kikezdi őket?
A német úgy örült első ferraris győzelmének, mint egy gyerek karácsonykor. Óriási ünneplést ígért.
A Ferrari tökéletes taktikát választott a németnek, aki Hamiltont és Rosberget is könnyedén verte az első helyért a Maláj Nagydíjon. A 17 éves Max Verstappen lett minden idők legfiatalabb F1-pontszerzője, a McLaren megint szenvedett.
Az FIA végleg törölte a naptárból a Német Nagydíjat. Örülhetnek a Hungaroringnél.
Ecclestone elszólta magát egy interjúban, azóta hallgat. A Mercedes persze cáfol.
A holland pilóta lemondott a 2015-ös szerződéséről, de az F1-karrierjének végétől tart.
Rejtélyes februári tesztbalesete után szimulátoros gyakorlással kezd szerdán.
Legalábbis ezt állítja a Hockenheimring vezetője.
Newey szerint kilátástalan a helyzet, Horner szerint vezethetetlen a franciák motorja.
A ferraris német nem tudott mit kezdeni azzal, hogy Rosberg feladná a Merci előnyét.
Rajt-cél győzelmet aratott, mögötte viszont volt történés bőven. A Manoron kívül hárman el sem indulhattak az Ausztrál Nagydíjon, majd további négy autó esett ki. Vettel dobogóval nyitott a Ferrarinál, a tavaly leégő Saubert az újonc Nasr támasztotta fel.
Az orvosok nem engedték indulni a finnt hátsérülése miatt, más sem kapja meg az autóját.
Írásos magyarázatot kérnek a csődtől megmentett F1-es csapattól az Ausztrál GP időmérője után.
Egyelőre azt sem tudják a csapatnál, hogyan történhetett a tesztbaleset három hete.
A Mercedes külön kategória, de a Ferrari-Williams párharc jó lehet. A McLaren-Honda egyelőre teljes leégés az ausztrál időmérő alapján.
Véget ért a Forma-1 új szezonjának első időmérője, fölényben a Mercedesek.
Rosbergnél 6 tizeddel jobb, Massa már majdnem 1,5 másodpercre. A címvédő
Héttizedes előnnyel vágott vissza az utolsó edzésen, Rosberg csak a harmadik Vettel mögött.
Öltönyben kereket cserélni? A Martininél tudják, mi az urizálás.
A holland szerint a csapat nem tett eleget a bírósági ítéletnek, ezért újabb tárgyalás jön.
A csapat újabb, eddig csak sejtett részleteket erősített meg a spanyol balesetéről.
A Manor Marussia átment a törésteszten.
Az istálló versenyigazgatója szerint addig nem is álmodhatnak az autó valós teljesítményéről.
A Mercedesnek nem jött be a kísérletezés, de Hamilton így is a leggyorsabb volt szombaton.
Susie Wolff után Jordan Carmá a második nő idén a Forma-1-ben. Mindketten csak tesztelnek.
Többféle dizájnt is kipróbáltak, átalakulóban a kocsi.
Ismeretlen befektetők menthetik meg a Marussiát, ami új néven, de tavalyi autóval indulna.
A finn lelkes, szerinte össze sem lehet hasonlítani a tavalyi és az idei Ferrarit.