Itt a Talisman, a francia Passat-ölő
A Renault még egyszer nekifut a nagykocsik piacának, ezúttal egy nagyobb és igényesebb típussal.
A Renault még egyszer nekifut a nagykocsik piacának, ezúttal egy nagyobb és igényesebb típussal.
A Renault az új nagykocsi nevét is elárulta – bemutató a jövő héten.
Kiderült, hogy fest majd az A110-es modern reinkarnációja, felesleges sallangok nélkül.
Az olaszok elnöke büszke lenne, ha segíthetne.
Egész jó mókának ígérkezik a sportos kisautó, bár senki fejét nem fogja letépni.
Düh és letargia: a Red Bull-tulajdonosnál is kiborult a bili.
A Ferrari B motorja is jobb, mint a Renault A-ja.
Button lelombozta csapattársát a nyilvánvalóval.
Nyomokban A110-et is tartalmaz, de az agyunkat azért nem dobjuk el tőle.
Ez az utóbbi évek legkívánatosabb Renault-ja, de csak vágyni lehet rá - sosem lehet a tiéd. Élőben látni is nagy dolog, hát még benne ülni, amikor üvöltve ront rá a Hungaroringre.
Mindegy, hogy szombaton vagy vasárnap érsz rá, egész hétvégét betöltő autóbuzéria zajlik a Hungaroringen, ott a helyed, ez nem is kérdés.
Mi lesz, ha kitiltják a dízeleket? Vajon a Kadjar lesz a Renault fejőstehene? A Renault nyugodt és lenyúlja a Nissan húzómodelljét.
A gyáriak már rajzot is mutattak a szériamodellről, bár egyelőre Renault jelvénnyel.
Minden idők legerősebb francia limuzinja félig német, összkerekes és csak 806 készült belőle: Safrane Biturbo.
Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi, úgy a Mohó Hiéna is csak akkor igazi arc, ha kihasználja a lehetőséget és gondol az olvasóira, pláne ha éppen marakodik a koncon és lop egy falatot nekik is.
Tízből legalább öt francia ezt a nevet böki ki, ha megkérdezik, mire kell büszkének lenni az autós múltból. De a magyar szívében is van egy sarok az Alpine-nak. Tudják, miért.
Az Eolab állítólag gyártásra kész, mégsem mutatják be, legalábbis egyelőre. Állítólag a közönség még nem érett meg rá.
Alig egy hónapot kell csupán várni, de amit kapunk, teljesen más lesz, mint az eddigi tervek.
A kocsiba 2003 óta benne van Landi-renzo hengerenkénti LPG gázszett
Ha a rádió tápkábeléről hoznám le az áramot az erősítőhöz, az vajon nagy baj lenne?
Már nem titok, mikor láthatjuk először a Renault családi modelljének következő generációját.
Nagy divat a kis szabadidő-autó, de még nem ebben a méretben – a Renault mégis megkozkáztatja.
Lecserélném a gyári acélfelnit egy lényegesen nagyobb alufelnire
Nem indul be csak akkor, ha lehúzom a levegőszűrő csövét és bespiriccolom a benzint.
A Renault jelvény mögött ezúttal az olcsó Dacia sportváltozata rejtőzik. Kérdés, hogy hozzánk eljut-e.
Ha már egy 17 éves is így ki mer akadni, tényleg baj van.
Egy praktikus luxusautó annyiért, amennyiért közepesen felszerelt középkategóriás fosokat mérnek.
A motorvita aggasztó, 2017-re a négyből két gyártó maradhat: képes- és hajlandó-e 10 csapatot ellátni a Ferrari és a Mercedes?
Mi köze egy behajtó cégnek egy öreg Volvóhoz és miért lett crossover az Espace-ból?
Nagy pénzt költenek, hogy megmaradjon az állam döntő szava a cégen belül.
Sárgával békítené a Red Bull a motorgyártóját.
A Red Bull kiszorulhat a Forma-1-ből.
Van-e profit a villanyautókon? Mikor jön a tüzelőanyagcella? És az önmagát vezető autó? Mi lesz a VAZ-zal az orosz gazdaság hanyatlása miatt? Válaszol az autóipar csúcsáról Carlos Ghosn.
Remekül kasztingolt a FIA, a harc csütörtökön indul.
A francia gyártó bejelentette, hogy már 14 éves kortól vezethető lesz a Twizy.
A motorgyártó a csapatra keni a kudarcokat.
Megnéztek még három másik istállót is.
Newey szerint kilátástalan a helyzet, Horner szerint vezethetetlen a franciák motorja.
RBR: Visszaléptünk, lemaradásunk ijesztő.
Egyszerre váltja fel az új modell a Laguna és a Latitude típusokat – konzervatív Passat-riválisra számíthatunk.
Nyilván a magyarokat nem kérdezték, amikor kitalálták, mi legyen a Captur és a Koleos közé csusszanó Renault-szabadidőjármű neve, de ettől még...
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Van gyorsabb, menőbb, megbízhatóbb, de olcsóbb nemigen. Miért?
Sokat hallani az ilyen motorok túlzott olajfogyasztásáról.
Nem túl jó jel a Red Bullnak.
Kezdődnek a gondok az átállással. A Renault már taktikázik, úgy tűnik, a Honda lehet a nagy vesztes a Forma-1-ben.
Felröppent a híre, hogy platóst csinálna a Renault. Házon belül van is alap: a Nissan Navara.
Érdemesebb kicsit többet adni?
A Kadjar csak a kezdet volt: további négy újdonságot ígérnek az idei évre.
A Captur után itt a második Renault szabadidő-autó – a nehezen értelmezhető név formás középkategóriás modellt takar.
Volt egy időszak, mikor pl. fékezésnél visszaváltott benzinre, de egy akkucsere megoldotta akkor a problémát: alacsony feszültség hibakóddal volt tele a tároló.
Alig van valami a 2014-es motorból a 2015-ösben.
Márciustól bárki ki is próbálhatja az együléses csodát, méghozzá teljesen ingyen.
Érdemes lenne-e 5w40-es, fél- esetleg fullszintetikus olajat használni?
Öt futamot nyerne idén a márka, legalább.
A Qashqai francia megfelelője a Kadjar nevet viseli majd, és heteken belül megismerhetjük.
Érdemes lehet az ajtókban lévő két hangszórót lecserélni valami alsó kategóriás bolti párra?
Alapjáraton egyenetlenül jár a motor, dadog, buhog