BKV: Nem életveszélyes a 3-as metró
A társaság szűkszavú közleményben reagált a Népszabadság tegnapi cikkére.
A társaság szűkszavú közleményben reagált a Népszabadság tegnapi cikkére.
A 4-6-os egy szakaszán pótlóbuszok járnak, és a Kelenföldet érintő vonatok menetrendje is módosul.
Megtudtuk: a szerda reggeli üzemkezdetre berendelték a metróvezetőket Kelenföldre. A BKV nem cáfolt.
A BKV egyelőre csak annyit mond, hogy folyik a vizsgálat. A lerobbant kocsiért egy metróvezető ment be az alagútba.
Az ügyészség szerint a kismamák kedvezményes utazása hátrányos helyzetbe hozta a BKV-t.
A menekültszállító buszokat rendszeresen fertőtlenítik, járatonként két rendőr vigyáz a rendre.
A Közbeszerzési Döntőbizottság elutasította az észt Skinest Rail AS kérelmét.
Nem tudják, kapnak-e juttatást a BKV-sofőrök a menekültmentős gigaműszakért. Több szabályt át kellett hágniuk.
Megtaláltuk a megoldást a 3-as metró felújítási költségeinek csökkentésére: a beépített minisiklót.
75 busz darabokban érkezne, és a BKV szakemberei szerelnék össze.
Egy utas pedig felvette ezt és elküldte a TV2-nek.
Megtekintettük azokat az új trolikat, amik közül az egyiket éppen Tarlósék szeme előtt húzták meg.
Az oroszokkal kötött üzlet bejelentésekor nem hangoztatták, hogy a végösszeg lehet 82 milliárd is.
Vadonatúj trolit tört össze egy sofőr az egész BKV-vezérkar előtt egy nyilvános bemutatón.
Durrdefektet kapott a busz, de szerencsére senki nem sérült meg.
Alacsony a vízállás, rövidebb úton mennek a hajók.
Mennél lefele a metrón, erre szembe jönnek az emberek. Idegesítő nagyon, de van értelme.
Ez első felújított jármű a tervek szerint 2017 év elején állhat forgalomba.
Egy buszos szakblog szerint az 5kg-s szerelőajtó rögzítetlensége miatt törhetett a forró víz az utastérbe. De vajon mit töltenek be hűtővíznek?
Egy újabb BKV-buszon kezdett ömleni az utastérben a hűtőfolyadék.
Busz, ami fűt a túléléshez, hibrid, ami meghal a kánikulában, és az alagútban hőt termelő orosz metrókocsik. Elmagyarázzuk, melyik járművön milyen konstrukciós hiba miatt lesz szauna a békávézás, és hogy melyik járatokat kell kihagynia annak, aki nem akar leizzadni.
A közlekedési cég sokkoló tényekkel bírta rá a KDB-t az orosz szerződéskötés engedélyezésére.
Hibás munkaközi dokumentum került fel a honlapra, egyelőre nem biztos, hogy kitiltják a babakocsikat a metrókból.
Robbanás, gőzfelhő, mindenki sikoltozott: nem lehetett tudni, robbantottak-e. A 134-es buszon a járólap felpattant, olajos vízsugár tört fel. Egy fiú másodfokú égési sérülésekkel került kórházba. A buszt bűnügyisek foglalták le, nyomoznak. Egy ugyanilyen busz februárban már teljesen kiégett.
Babakocsival csak kettesben lehet elindulni, a mozgólépcső használatához egyeseknek engedélyt kell kérni. És ne sértegessük őket többé!
Fegyelem, elegancia, udvariasság. Itt a BKK-ellenőrök és a közteresek új szabályzata.
Árvízkárokat hoznak helyre a Lánchídnál, jövő hétre végeznek.
Tarlóst nyílt levélben kérte képviselőjük erre.
„Próbálja meg kiszedni, ott lesz az mögötte” – mondta a telefonos ügyintéző a BKK-automatában rekedt visszajáróról. Napi 10-15 bejelentést kapnak, aki szól, azt kártalanítják. Pórul járt? Mutatjuk, mit tegyen.
Városszerte lehetne autókat bérelni.
Nem értik, az észtek miért Brüsszelbe szaladtak először. Lehet szerződés jövő héten az oroszokkal.
Az utolsó BKV hajók 19 órakor indulnak, holott nyáron lenne rájuk akkora igény, mint a buszokra. Télen meg üresen járnak.
A Skinest Rail bepanaszolta a BKV-t az Európai Bizottságnál, hogy bár ajánlatuk jobb volt az oroszokénál, formális indokok miatt kizárták őket.
Busszal nem lehetett felmenni a hídra.
Több buszjáratot elterelnek, metróállomásokat zárnak le, még a sikló is leáll néhány órára.
Kilencmilliárddal olcsóbb ajánlatot adtak az észtek, öt évvel hosszabb garanciát és korszerűbb műszaki megoldásokat ígértek. Csak épp kizárták őket. Megszereztük az értékelési szakvéleményt, kiderül, miért. Meg fog lepődni.
Az olcsóbb ajánlatot tevő észteket kizárták, mert a BKV szerint nem feleltek meg több feltételnek.
Költségtakarékosság miatt az utasok BKV régi buszaiban gőzfürdőzhetnek a kánikulában.
A Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest között állították le az M3-as vonalat.
Ismét változások lesznek a a Széll Kálmán tér közlekedésében július 7-től, és a következő hétvégén is.
A főpolgármester szerint úgy tűnik, mintha hozzájutott volna a főváros 200 milliárdhoz, holott ez csak évi 2-3 milliárd forintot jelent.
Üzenetet kapott, hogy ha Budapest járatja a száját, akkor kevesebb uniós támogatást kap.
Megkötik a méregdrága hitelt a bankokkal kocsicserére, minden ügyben Tarlós személyesen dönt.
Ingyenes közterület-használat, speciális forgalmi sáv, ingyenutazás a tömegközlekedési járműveken.
Fél órával a 774 milliárdos olimpia megszavazása után már a BKV 25 milliárdos hiánya miatt panaszkodott.
Fekete ruhát viselő, vallásos emberek kurvázták le a lányt, aztán az ellenőrök intézkedtek. ÁLLÍTÓLAG.
Ordítoztak, káromkodtak, verekedtek, és egy férfi pulóverét is letépték.
Lázár felrúgta a fél éve készülő BKV-finanszírozási megállapodást, komoly járatritkítás jöhet.
Olvasónktól egy aláíratlan jegyzőkönyv alapján, egy hirtelen felbukkant négy éves pótdíjat követel a BKV.
Megszületett a béremelési megállapodás. Nő a balesetmentes közlekedés jutalomalapja is.
Nem lehet a végtelenségig húzni az időt, el kell kezdeni a felújítást, mondta a főpolgármester.
A főpolgármester szerint ahogy a sztrájk, úgy a béremelés elmaradása is demokratikus alapjog.
Nem megerősített információnk szerint az észt Skinest Rail az orosz Metrovagonmas árajánlata alá ment, de belül vannak a becsült 60 milliárdon.
Május 21-én adták át a nagykörúti pályát, máris sebességkorlátozás van a Podmaniczky útnál.
Az építési munkák miatt jelenleg nincs szigetelés az alagúton, be is folyt az esővíz.
Az Alstom visszalépése után a legalacsonyabb ajánlatot az orosz Metrowagonmash adta.
A buszvezetők is hajlandóak csatlakozni. A hajóskapitányok még nem hirdettek sztrájkot.