Talán ezt a megoldást találta hatékonyabbnak a gyorsabb haladáshoz.
Egy adatigénylés után derült fény a számokra.
Dübörög a hőség, ami egy kocsiban még brutálisabb.
Több újdonságot is villant az alkalmazás.
2023.09.03. 14:27 Módosítva: 2023-09-04 11:12:51
Évi 18 ezer kilométer megtétele mellett már nem éri meg erőltetni.
2023. augusztus 1., 14:30
A szabály enyhítésének terve meglehetősen megosztja az embereket.
Sokkal több kellene ezekből a szakemberekből.
Két piroson is áthajtott, de ez csak a jéghegy csúcsa.
A Jobbik „normálisan” autózna.
2023.04.26. 07:40 Módosítva: 2023-04-26 17:49:09
Az autóvásárlás hosszú távú alternatívája lehet.
Új utazásokat generálhat az olcsóbban elérhető közlekedés.
A nagyhatalmisághoz más is kell. Tíz pontból álló javaslatcsomag született.
2023.02.18. 05:39 Módosítva: 2023-02-19 06:15:19
Mit gondol a kérdésről az egyik legnagyobb természet és környezetvédelmi szervezet?
Az áremelés hátterében elsősorban az energiaárak és a bérfejlesztések állnak.
Sokan élnek a türelmi idő lehetőségével.
Hiába nem ő ült a volán mögött, ilyenkor ő számít sofőrnek.
2021. december 29., 19:15
Új határidőt szabott a kormány, legalább százezer embert érint a változás.
2021.12.01. 14:08 Módosítva: 2021-12-02 09:21:41
Gépjárművek tetején utazik a világ.
2021. november 14., 11:42
Akár 3 milliós büntetésre és fél év kényszerbezárásra is számíthat, aki nem tartja a 480 forintos árstopot.
A tíznapos matrica 3820 forintba kerül majd.
Figyelmeztet a Mol.
És még messze nincs itt a vége.
Az sem zavarta, hogy szemből jönnek.
Mindjárt eléri az 500 forintot egy liter benzin ára.
A gázolaj ára már túl van 500 forinton, a benziné is közelít hozzá.
Tovább drágul az üzemanyag.
Túl sok a halálos közúti baleset.
Egyre közelebb az 500 forintos rémálomhatár.
A többségnek a 450-500 forintos árszint túl magas.
2021. szeptember 13., 10:02
A gázolaj ára is változik.
A fedélzeti eszköz személyi sérülés esetén automatikusan elküldi a baleset körülményeit a 112-es hívószámra.
2021.04.10. 17:31 Módosítva: 2021-04-11 12:53:46
A négy évszakos gumikkal kapcsolatos berögződés, hogy azok semmire sem jók, pedig életképes alternatívát kínálnak.
Az autózás szerepe is nőtt, miközben háttérbe szorult a tömegközlekedés és az utazásmegosztás.
Az autós lobbi egy sebességkorlátozó törvény ellen állt össze, és nem büntetéssel, hanem megszégyenítéssel nevelték át a gyalogosokat a járdára.
2019. december 17., 14:22
Két sofőr is magára ismert a hírekből. Felháborodtak, mondván, csak kényszerből hajtottak a tiltott sávra. Ettől még nem jogos a panaszuk.