2024.07.09. 14:44 Módosítva: 2024-07-10 11:06:28
Már holnap megtudhatjuk, hogy mit terveznek.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Sok esetben még mindig a hagyományos hajtásláncok jelentik a költséghatékony választást.
2024.03.30. 09:27 Módosítva: 2024-03-31 09:37:30
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
A két autógyár versenye nyomás alá helyezi a hagyományos piaci szereplőket is.
A külügyminiszter szerint Magyarország szerepe tovább erősödik az elektromosautó-ipari átállásban.
2024.02.12. 09:23 Módosítva: 2024-02-13 06:37:10
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Ebből a szempontból is rekordévnek bizonyult 2023.
2023. november 16., 08:12
Gerd Walker: Akkumulátor nélkül nincs elektromos autó.
2023.11.07. 12:39 Módosítva: 2023-11-18 09:57:43
Belépett a jövő kapuján az Audi. Nagy Márton elmondta, mi vár a járműiparra és a gazdaságra.
A gazdasági transzformáció költsége 2050-re elérheti a 300 ezer milliárd dollárt.
A magyar telephelyre támaszkodik a konszern. Az Index az igazgatótanács elnökét kérdezte.
2023.09.29. 10:30 Módosítva: 2023-09-30 12:14:29
Senki sem szeretne olyan üzemet a szomszédságában, amely a saját és a családja egészségére veszélyes.
2023. szeptember 13., 19:57
Úgy tűnik, nem az elektrifikáció az egyetlen lehetőség a karbonsemleges közlekedéshez.
Ez a jövő, nem kell tőle félni – mondta az Indexnek az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.
A miniszter szerint enélkül a zöldcélok elérése csak illúzió marad.
Zajlik az e-Mobility Show.
2023.03.23. 07:20 Módosítva: 2023-03-24 08:59:07
Újraosztja a lapokat a beszállítók körében az elektromosjármű-ipar magyarországi térhódítása.
Alfons Dintner az Indexnek: Ezek a beruházási kérdések még az idén eldőlnek.
Mozgalmas év áll az autó- és motorgyár mögött, de idén folytatódik a zöldátállás.
2023.01.18. 12:13 Módosítva: 2023-01-19 10:33:36
Lendületet vett az építkezés és vele együtt a toborzás is.
A növekvő energiaárakat követi le az emelés.
Németország nem támogatja a belső égésű motorok uniós kivezetését.
2022.01.05. 06:40 Módosítva: 2022-01-06 08:15:26
A hulladék-gazdálkodási koncesszióról még nincs döntés.
2021. december 10., 14:49
A globális chiphiány miatt lassulhat az elektromos autók terjedése is.
Jövőre már béremelést tervez a vállalat.
Bár az igazgatótanács elnöke szerint is „megatrend” az elektromobilitás előretörése.
2020. november 19., 16:28
Felmérik az európai akkumulátorigényeket, és ahhoz méretezik majd a Panasonic tervezett üzemét.
2018. augusztus 28., 13:58
Nagy az érdeklődés, kibővítik 300 millió forinttal a támogatási keretet.
Lassanként bezárják a töltési kiskapukat, külön elszámolás lesz.