Oroszország a szépségipar egyik kulcsfontosságú piaca.
Lányaiban is próbálja tartani a lelket.
Kiderült, mekkora a szakadék a fővárosi és a vidéki szalonok árképzése között.
Körömlakkokkal és szérumokkal kezd.
A szépségipari vállalkozások 10 százaléka nem élte túl a járványt.
2021.04.07. 15:40 Módosítva: 2021-04-08 06:51:28
A szolgáltató szektorban dolgozók szerint ismét élhetőbbé válnak a mindennapok a vendégeiknek.
Ön megszavazná nekik?
Az ujgurszürőt fejlesztő cég új programja megmondja Önnek, mit kellene csinálnia az arcával.
2021.02.19. 18:24 Módosítva: 2021-03-03 15:57:29
Az 1920-as évek hedonizmusát vetíti előre a szépségipari óriáscég.
Megtévesztő reklámnak számít a digitális szűrők használata a szépségipari termékek népszerűsítésénél.
A mobiltelefonok kamerái és a filterek diktálják, mitől lesz valaki szép. Egyre fiatalabbak vetik alá magukat szépészeti beavatkozásnak, majd utána is filtereket használnak. Az Instagram az új szépségipar motorja.
A jövőben minden bőrszínt egyformának szépnek tartanak majd.
A Kylie-kozmetikumok alapítója a Forbes szerint manipulált adatokkal került fel a lap dollármilliárdosokat gyűjtő listájára.
2019.08.31. 09:40 Módosítva: 2020-09-01 09:20:26
A férfi szépségápolás milliárd dolláros üzlet, de a cégeknek meg kell küzdeniük a stigmákkal. Míg 10-15 évvel ezelőtt még élesen elvált a „piperkőc” és a „macsó”, addig ma már inkább a kettő ötvözete dominál.
Nem biztos, hogy a kialvatlanság és a fáradtság a hibás. Lehet, hogy az előző napi vacsora.
A rádióhullámos hajbodorítástól az egész testes ultraibolya kezelésen át az okoshajkeféig összeszedtük a szépségápolás legfurább találmányait az elmúlt 150 évből.
Ez húsz százalékkal több a tőzsdei értéknél, de így is visszautasította a problémákkal küzdő cég.
2010. szeptember 27., 10:18