Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
|
Meglehetős előnyre tettek szert a tv2 Hírvilág brand alatt egyesített tényműsorai is az RTL Klub Híradójával szemben: a teljes lakosság körében (az adott időpontban éppen tévézők közül) mintegy 10 százalékkal többen voltak kíváncsiak a Tények adásaira, mint a konkurens hírműsorra - megjegyzendő viszont, hogy a kereskedelmi kategóriában (a 18 és 49 év közötti nézők körében) a verseny kiegyenlítettebb volt. 1,8 milliós nézettségével továbbra is sikeresnek számít a Napló, alkalmanként 40 %-ot meghaladó közönségarányával (teljes lakosság) a Bárdos András vezette Jó estét, Magyarország is erős a hírműsorok között. Igaz, utóbbi program közvetlenül a Big Brother után következik, így sikerében a műsorszerkezet is fontos szerepet játszik.
Nők a pult mögött
Továbbra is éles verseny folyik a két csatorna "női" talk show-i között. Az RTL Klub Mónikája hosszú ideig magasan vezetett a Claudia-show előtt. A vetélkedés az elmúlt héten szorosabbá vált: hétfőn valamivel többen nézték Liptai Claudia műsorát, kedden és szerdán viszont sokkal több nézőt hódított meg Mónika, aki csütörtökön már csak hajszállal kerekedett felül, pénteken pedig - csekély előnnyel - ismét Claudia vette át a vezetést. 37 százalékos átlagos közönségarányával (teljes lakosság) beváltotta a reményeket Jakupcsek Gabriella beszélgetős műsora is.Az RTL Klub Reggelije az új Lazaccal küzd: míg hétfőn és kedden a tv2 vidám ébresztője vonzott több nézőt, a hét többi napján a Lazac alulmaradt a Reggelivel szemben.
Újít az RTL Klub is
A fentiekből kiderül: az 5 éves RTL Klub műsorai rendkívül hosszú időn keresztül biztosították a csatorna közönségsikerét, ám mára - jelenlegi köntösükben - elfáradtak. Az adó az utóbbi hetekben rendkívül kiszámíthatatlanul, szinte napról napra átrendezi programját annak ellenére, hogy korábban a tv2 bebizonyította: a közönség hosszú távon meghálálja a stabil műsorrendet, és nem szereti, ha minden nap máskor kezdődik a kedvenc műsora. Az RTL Klub természetesen ennél hatékonyabb választ keres legnagyobb riválisa megizmosodására. A csatorna nem tervez ugyan a tv2-éhez hasonló teljes arculatváltást, ám november elején három új műsort iktatnak programjukba.