A vegánok felháborodtak a Hyundai Super Bowl-reklámján
A Super Bowl egyik külön epizódját jelentik a szünetekben levetített reklámok, amik rettenetesen drágák és rettenetesen sok emberhez jutnak el. Az idei reklámok egyike ráadásul emellett rettenetesen sok embert feldühített.
A Hyundai vasárnap este bemutatott hirdetésben Jason Bateman egy liftkezelőt alakít, aki a beszálló embereket egyre kellemetlenebb szintre viszi. Az apa-fiú beszélgetés utáni legrosszabb pedig a vegán vacsora – nem csoda, hogy a vegán közösség egy emberként hördült fel. (Ebben a cikkünkben egyébként a Super Bowl LIII összes reklámját bemutattuk.)
A reklámra a PETA is reagált egy poszttal, hogy elavult autók helyett inkább használjanak Smartcart:
ICYMI: The trend of 2019 is taking the elevator UP to vegan dinner parties (& an Earth, heart, & animal-friendly lifestyle). Instead of buying a car from people with outdated ideas, we suggest a vegan Smartcar by Mercedes. Great mileage & acceleration, turns on a dime. #SuperBowl https://t.co/nA3UDjRLrE
— PETA (@peta) February 3, 2019