Ezért reklámozza Kanye West márkáját a válás után is Kim Kardashian
Ahogy mi is megírtuk, most már biztos, hogy válik a milliárdos sztárpár. Bár az okokat nem tudni, de beadták a válópert. Jogosan merül fel tehát a kérdés, hogy Kim miért reklámozza Instagram-oldalán még mindig Kanye West márkáját, a Yeezyt.
Főleg, ha az általa reklámozott cipő így néz ki:
Látva a posztokat a rajongóik elkezdtek reménykedni, hogy ez azt jelentheti, mégsem válik a két sztár, de nem erről van szó. Mint kiderült, 2018-ban Kim már nyilatkozott arról, hogy megkereste egy márka egy közös együttműködéssel, amely szerint egymillió dollárt ajánlottak volna egy posztjáért, amennyiben reklámozza a márkát. A termékeik jellemzően Yeezy-másolatok voltak. A realitysztár mégis komolyan elgondolkodott az ajánlaton, mert rengeteg pénzről volt szó (nem mintha nem lenne már így is rengeteg pénze).
Kanye megkérte őt, hogy utasítsa el az ajánlatot, amit Kim meg is tett. Egy héttel később Kim megkapta a szokásos anyák napi virágcsokrot Westtől, de ezúttal egy nagy boríték is érkezett a csokor mellé.
Kinyitottam a borítékot, és egy egymillió dolláros csekk volt benne, és egy felirat, hogy köszönöm, hogy mindig támogatsz, és nem posztolsz.
Emellett Kanye még azt is felajánlotta neki, hogy részesedést kaphat a márkájából, amit Kim meg is kapott. Megoldódott tehát a nagy rejtély, hogy miért népszerűsíti Kim még mindig a Yeezy termékeit.
(Forrás: BuzzFeed)