A száraztól azért még nagyon messze van a pálya.
Szépen zárkózik a holland tini.
Ricciardo, Hamilton, Rosberg, Sainz, Pérez, Massa, Vettel, Hülkenberg, Alonso és Gutiérrez a pontszerzők, Vetteltől hátra intermediate gumikon mindenki, az első hatos még esőgumin.
Rosberg tényleg nagyon lassú volt, ezért döntöttek így.
Amióta nem tartja fel Rosberg, hat tizedet vert Ricciardóra. Kérdés, hogy mikor kezdenek a Mercik és Ricciardo átállni intermediate gumikra.
Nem mutatták, hol és mikor, mert a kerékcseréket nézegettük. Az ismétlésből láttuk, hogy Rosberg egyszerűen lehúzódott, nahát.
Nagy mentés volt a spanyoltól mindkettő. Kezdődik a 15. kör.
Vettel kapott már intermediate gumikat, ez érdekes lehet, lassan az élen is váltani kell majd a többieknek.
Ricciardo előnye már 8,5 másodperc, a Mercedes mögött pedig egyre nagyobb boly áll össze.
Megvan a második kiesőnk. A finn önhibából rontott, rácsúszott a falra, aztán Massa és Grosjean a csúszkáló Ferrari mögött küzdött, hogy ne ütközzenek.
De közben Grosjean és Räikkönen is a falon, a Ferrari alá be is szorult az első szárnya, ő biztosan megy a boxba, a Haas talán megúszta sérülés nélkül.
A 10. körben akkor harmadszor is nekikezdünk.
A felfestésen megállhatott a víz, és pont rossz ritmusban kapta el a Renault.
A 9. körben járunk.
Elég furcsa baleset.
Amint újraindult a verseny.
Magnussen már intermediate-gumikra vált egyből, közben Hamilton támadja Rosberget.
A nyolcadik körben indul a verseny.
A mercis szerint is mehetne már élesben a futam.
A hatodik kört is a safety car mögött kezdik. 78 körös a verseny egyébként.
A dán már versenyezne.
Már rendesen nyomja a Toro Rossónak, és elment a boxutca bejárata mellett is, kezdhet felzárkózni a körhátrányban autózó orosz.
Csak az alagútban tudják őket kicsit melegíteni. A Renault-pilóták szerint nagyon csúszik a pálya, marad az ötödik körben is a safety car a mezőny elején.
Kvjat tovább szenved a technikai gonddal, megy ki még egyszer a boxba.
Érdekes dolgok vannak itt ma.
Elég nagy meglepetésre. Mögötte jön majd a két Mercedes, majd Sebasian Vettel. Az időmérőn történt eseményekről itt olvashatnak.
Elég nagy eső volt, ami azóta ugyan elállt, de nem sokkal a rajt előtt újra rákezdett. Ez már csak azért sem jönne jól, mert Monacóban eső nélkül is 80 százalék az esély a Safety Carra.
At the moment, it doesn't look like it clears up soon ***Heavy rain showers run through the port of #MonacoGP #F1 pic.twitter.com/Lv8m0bprjZ
— Sauber F1 Team (@SauberF1Team) May 29, 2016
Nem merik bevállalni az intermediate-et ezek szerint. Már a második kört kezdjük a safety car mögött, a felvezető kör egyben az első is volt.