Kétpó és Mezőtúr között nem jár a MÁV, pótlóbuszok sem lesznek.
A Budapest-Bécs járatot túlzsúfoltság miatt megállították az osztrák határon, a vonat vesztegel.
Ötvenen ültek rajta, a pályatest súlyosan megsérült a Szombathely-Veszprém-vonalon.
Fónagy szerint a vasút lesz a magyar ipar motorja.
Jövőre készül el az új rendszer, a kaluzoknál kézi számítógép lesz, kártyával is lehet majd fizetni.
A jegykezelő elindította a vonatot, amely 70 méterre állt meg a szembejövő vonattól.
Ingyenes kerékpárjegyet kínál a MÁV október végén.
Hallotta, Sajó? Oscar-díjat nyert a MÁV! Mire ,Hacsek? A Godot-ra várva megfilmesítésére?
Új jegykiadó kütyüket vettek, de még fejlesztik. A régi kütyükhöz viszont elfogyott a papír.
A zuglói vasúti aluljárót öt éve többször is civilek festették ki saját pénzükön.
Az időszakos beszámoló állítólag túl nehéz. A cég szerint a vonatok biztosan nem állnak meg.
Október 31-én járnak le a korábbi diákkedvezmények.
A Rákos állomásnál történt a baleset.
A vonatokon dolgozó jegyellenőrök bizonyos dolgokat, körülményeket nem firtathatnak.
Megtartották az idei formaruha-bemutatót a mozdonyfekete, a mustársárga és a hidegzöld jegyében.
Láttad már az új Fecske-vonatot? Most megnézheted.
Így utazhatsz ingyenesen hétfőn a vonatokon.
A Budapest-Hatvan- Miskolc vasútvonalon 15 percet késnek a vonatok.
Senki nem sérült meg, de a váci vasútvonalon 30-40 perces késésekre kell számítani.
Még rosszabb, hogy van, ahol nem is járnak. De a pótlóbusz hasznos jármű, most is segít.
Nagykanizsa és Miskolc vonalain háromnegyed órát késnek a vonatok.
Wintermantel egy nagy-magyarországos graffiti készítőjét védve gettózta a MÁV ingatlanjait..
Két forgalmi szolgálattevő is bíróság elé kerül.
Át kell tervezni a saját fejlesztésű, százmilliókból sínre állított kocsikat. Több tucat hibát találtak.
A vasúttársaság elfeledkezett arról, hogy kerekesszékesek is utaznának a kocsikon.
Átlépték a hangsebességet, majd gyorsan a fénysebességet is? Vagy más történt?
Visszaáll a megszokott vasúti közlekedési rend.
Szegeden, Pécsen és Miskolcon.
A 2010-es nemzeti közlekedési holding tervére alapoznának. A vasutat támogatnák a busszal szemben.
Brit közreműködéssel Isztambul helyett Teheránba indít nosztalgiakocsikat.
Egyes helyeken komoly viharok moshatják el az ünneplést.
A celldömölki vasútállomásra hívták a tűzoltókat.
Egy ülőhelyre három jegyet is eladtak, a tömeg a folyosókon és a vécében szorongott.
Nem is olyan rossz a helyzet, mint gondolnád. Íme, a bizonyíték.
Nem is olyan rossz a helyzet, mint gondolnád. Íme, a bizonyíték.
Egyszerre tereli át a MÁV az autókat, bringásokat és gyalogosokat a forgalmas fonyódi átkelőn. Nem a biztonság csimborasszója.
Egy biztosítóberendezési hiba okoz 30 perces késéseket a vasárnap délutáni csúcsforgalomban.
A motorvonat elcsapott egy autót a borsosberényi vasúti átjáróban. Pótbuszok járnak.
Nyíregyháza és Lajosmizse felé.
Csütörtök hajnalban már mindenhol jártak a vonatok, de a Budapest - Debrecen vonalon akár 30 perces késések is lehetnek.
Az államé lesz a teljes MVM és más felvásárlás is jöhet idén. Szeptemberig zárták el a pénzcsapot.
Autóval ütközött egy vácrátóti vonat egy átjáróban, az utasokat pótlóbuszok szállítják.
Ha vonatra ül, egy a nyolchoz eséllyel késni fog, és valószínűleg annyit, hogy ha átszállni akar, azt lekési. Azt hiszi, az IC a legjobb választás? Hát nem! Most mindent megtudhat a MÁV által eltüntetett 12 millió percről.
Vasútállomás hangosbemondóval (forrás: vasútállomások.hu) Vannak jellegzetes városi hangok, amiket nap mint nap hallunk, megszoktuk őket, de gyakran nem sokat tudunk az eredetükről.
Vannak a Balaton környékén olyan települések, amiket óriási szívás vonattal megközelíteni. Szemezgessen pazar adatsorunkból!
Forgalmi korlátozások és ingyenes tömegközlekedés.
A MÁV szerint 50, olvasónk szerint 100 percet. Két helyen is elromlott a váltó.
Az utóbbi időben is több furcsa eset is történt a MÁV járataival. Nem bírják a forgalmat és az időt?
A MÁV lehúzott minket 365 forinttal, de elvileg vissza fogjuk kapni tőlük. Ebből már majdnem kitelik két gombóc!
Az egyik mozdonyvezető és a forgalomirányító is hibázhatott. 38,2 méter volt a két vonat között.
Körülbelül százan utaztak a vonaton, mindenkinek el kellett hagynia a szerelvényt.
És 14 vidéki városban is. Ha tágulni kezdenek a sínek, a MÁV lassítani kezdi vonatokat.
A beruházáshoz és az üzemeltetéshez szükséges szerződéseket július végéig meg kell kötni.
A MÁV szerint az ilyen hibákra figyelmeztetik a mozdonyvezetőket, így jól le tudnak lassítani.
De csak akkor, ha ebből Magyarországon gyártott vasúti kocsikat vennének.
Vác felé és a Budapest-Debrecen-Nyíregyháza vonalon is. Akár 40 percig is állhatunk a szopórolleren.
Ma bejelentették, hogy a korrupcióellenes osztályt gyorsan kiiktató MÁV-vezér kell a kormánynak.