Becsődölt a Penthouse szexmagazin
Nem bírják a versenyt az ingyenes pornóoldalakkal.
Nem bírják a versenyt az ingyenes pornóoldalakkal.
A megoldás a nem jelzálogalapú devizahiteles családoknak segíthet.
Eladó a legendás versenypálya, hotelestül, kongresszusi központostól, az eszmei értékéhez képest gombokért.
A 91 éve működő kiadónak egymilliárd dollárnál is több az adóssága.
Az amerikai vállalat 249 millió dollár kormányzati támogatást kaptott 2009-ben.
Stratégiailag kiemelt jelentőségű vállalat lett a vörösiszapos cég, ez a Malév esetében a közeli véget jelentette.
Hiába harangozták be, és hiába volt a hatalmas érdeklődés, a tervekben szereplő évi két tucat autó sem kelt el.
Az ügyfelei egy részének arannyal, pénzzel hónapok óta tartozó Aranyközpont csődvédelmet kért. Irodái kiürültek, tulajdonosa korábbi cégei közül nyolcnál voltak problémák. Az ügyészség nyomozást rendelt el.
Az egyik utolsó legendás versenyautó-gyártó csődvédelmet kért, miután az elmúlt években egyre kevésbé ment a bolt.
A súlyos pénzügyi gondokkal küzdő skót klub három pályázati anyagot vizsgálnak.
A Portsmouth adóssága négymillió font, a klub csődvédelmet kért, 10 pontot fognak levonni tőlük.
A két vállalat között a sok szabadalmi per miatt már korábban elmérgesedett a viszony.
A gyártó pénzügyi gondok miatt csődeljárás indított. Veszélyben a a Cherry Love és a Diabette is.
200 millióval tartozik több település is a TIVI Kft.-nek, de a világítást sehol sem kapcsolják ki.
A csődjogász szerint ez volt a lehető legrosszabb döntés, másrészt az uniós büntetést megúszhatjuk.
A hitelezők elfogadták a csődvédelem 365 napos meghosszabbítását, de az ügynek még nincs vége.
Hiába az új tulaj, egyre nagyobb a baj a svéd eredetű autógyárnál.
A svéd autógyár agóniája a végéhez közeledik: a termelés leállítása után most csődvédelmet kért a vállalat.
Az első Orbán-kormány sikercége 45 milliárdos adóssággal küzd, egy feljelentő csődbűntettet gyanít.
Az első Orbán-kormány tavaly óta pénzügyi gondokkal küzdő házi sztrádaépítőjét az arab válság intézte el végleg.
A magyar hátterű ruházati cégnek több mint 8 milliárd forint tartozása van.
Bezárhat még kettő, viszont kinyithat a győri üzlet. Ha meg tudnak egyezni a hitelezőkkel.
A nemrég Recons Kft.-nek átnevezett cég adóssága eléri a 3,4 milliárdot, egy hónap alatt egymilliárd forintnyi követelés zúdult rá. A holding építi Ferihegyet és a Mercedes-gyárat is.
A cég a lisztárak miatt került bajba, egyelőre nem tudja törleszteni banki tartozásait.
A villamost és autópályát is építő cégnek kilencven napja van, hogy rendezze helyzetét.
A Danubius csődvédelmet kért, így inkasszóval sem hajtható be rajtuk az elmaradt munkabér, de Rákóczi nem aggódik.
Az amerikai vállalatóriás legjobb részeiből szervezett új cég alig 40 nap után maga mögött hagyta a csődeljárást.
A Visteon után a Lear Corporation is kénytelen volt a csődvédelembe menekülni a felszámolás elől Vélemények az azonos című hírünkről.
Az óriásvállalat ügyével foglalkozó manhattani bíró zöld utat adott a General Motors szétválasztásának, így egyelőre minden a tervek szerint alakul.
A csődvédelembe menekült fapados légitársaság túl sokkal tartozik az Orly repülőtér üzemeltetőjének.
A csődbíróság rábólintott a tervre, így heteken belül megalakulhat az új Chrysler Vélemények az azonos című hírünkről.
A mai napon csődvédelmet kért maga ellen a detroiti autógyártó Vélemények az azonos című hírünkről.
A Fordból még 2000-ben kiszervezett Visteon csődvédelmet kért maga ellen Vélemények az azonos című hírünkről.
Az utolsó pillanatban megegyezés született a General Motors és legnagyobb hitelezői között, így még az is lehetséges, bár kevéssé valószínű, hogy a vállalat elkerüli a csődeljárást.
Megoldás egyelőre nincs, viszont nemzetközi politikai súrlódások is kialakulhatnak az Opel és a General Motors szétválása kapcsán.
A legújabb hírek szerint a csődeljárás után akár a részvények 70%-a is az államhoz vándorolhat, ami az amerikai adófizetőknek akár újabb 50 milliárd dollárjukba is kerülhet Vélemények az azonos című hírünkről.
A csődeljárást ugyan nem sikerült elkerülni, de a Chrysler és a Fiat megállapodása megszületett: az átszervezés után a két vállalat közösen folytatja.
Hozzájárultak a csődvédelemhez az öt kórházat működtető társaság hitelezői.
Már a General Motors vezetése sem bízik benne, hogy a cég elkerülheti a csődeljárást, de azért összehoztak egy hajmeresztő tervet Vélemények az azonos című hírünkről.
A megrendeléseik 60 százalékkal estek vissza, a cégnek 200 milliós adóssága van.
A német karosszéria- és tetőspecialista csődgondnokság alá kerül, egyelőre nem tudni, hogy mennyi marad meg belőle.
A kórházi dolgozók megkapják a fizetésüket, van gyógyszer, de csak egy stratégia befektető mentheti meg a céget.
Felbukkant az első vázlatos elképzelés a Saab közeljövőjéről: a következő két év még a gyáriak szerint is tragikus lesz, de ha minden a tervek szerint alakul, utána már nyereséges lehet a Saab.
A CIB Bank a Hospinvest lejárt hitelének törlesztésére vonta el a betegellátásra kapott teljes OEP-támogatást.
Fritz Henderson szerint annak is volnának előnyei, ha a General Motors csődvédelmet kérne a bíróságon, és így biztosítana magának időt a teljes átszervezéshez.
Az 1844-ben indított Chicago Sun-Timest még ki tudják adni, a rivális már decemberben csődvédelmet kért.
Obama elnök rövid határidőt szabott a GM és a Chrysler számára, hogy bizonyítsák életképességüket.
Ezúttal egy auditor cég, a Deloitte & Touche kongatta meg a vészharangot, miután átvizsgálta a General Motors könyvelését.
A svéd gyártó hivatalosan is bejelentette, amit már délelőtt is sejteni lehetett: a cég megpróbál a saját lábára állni, és túlélni a csőddel fenyegető helyzetet.