Nem sikerült jól a négymilliárdos közbeszerzés
Csak a Duna Aszfalt akart utat építeni Érd mellett.
Csak a Duna Aszfalt akart utat építeni Érd mellett.
De most megtalálták a 3-5- századi szarmata temetőt a 21-es úton dolgozó munkások.
A makói Sarkanytú utca lakóin jószívű munkások segítettek. Magyarország, 2014.
Az ottani külügyminiszternek amúgy is vannak magyar felmenői, lenne hová autópályát építeni.
Ahelyett, hogy visszamenőlegesen adóztatná az extraprofitjukat. A külföldieket nem védené.
Azt viszont elismerte a kormány, hogy súlyos vita van a kormány és az Európai Bizottság között.
Hét évre visszamenően adóztatnák szét az összes céget, amelyik nagyobb útépítésben vett részt.
Pontosabban a tízes főúttól az egyesig tartó továbbépítésre kell még legalább 6 évet várni.
16,4 milliárd a felcsúti kátyúkra?
Több kisebb baleset történt, Kecskemét előtt teljes útzár, utána pedig útfelújítás miatt félpályás lezárás. Kerülje az M5-öst, ha kedvesek az idegei.
3 milliárdosra becsülték a szegedi útépítést, 4 lett belőle.
Az Európai Bizottság 70 szabálytalan útépítést kifogásol a közbeszerzések miatt. Az a baj, hogy kizártuk a külföldieket és sok hazai céget is. 170 milliárd a tét, de a pénz megmenthető.
Mert gyanúsak. Lehet, hogy pénzt vesznek vissza.
Az EU-nak nem tetszik, hogy csak olyan cégek pályázhatnak útépítésre, akiknek a közelben van gyára.
Az útépítő nem fizette ki az oszlop elviteléért igényelt félmillió eurót, inkább körbeaszfaltozta.
Az autósok mostantól több mint 75 kilométer hosszan, folyamatosan haladhatnak a körgyűrű megépült, M1-es és 11-es főút közötti szakaszán.
De ami ennél is hihetetlenebb: van rá ésszerű magyarázat.
Kilónként egy forintot fizetnének a törmelékért, majd hat forintért adnák tovább.
Hét szerződést köt az állam a Közgéppel, a Strabaggal és a Swietelskyvel 75 milliárd forintról.
Két tendert is nyertek, az egyik ennyivel olcsóbban, a másikat ennyivel drágábban a becsült árnál.
Hétvégére lezárják a 60 centit süllyedt utat.
Átázott talajjal és magas vízállással is van baj.
Több százmilliárd forint értékű beruházást időzítenek 2014 tavaszára, éppen a választások előttre. Nézze meg, milyen óriásprojektekkel kápráztatná el a kormány állampolgárait.
Rákapcsolnak az útépítők: nyárra kiszélesítik az M0-st, kezdődik a szolnoki, csornai elkerülők építése, 2014 végére a határra ér az M43-as. Viszont 13 milliárdos bukás volt az M9-es.
A cég egy 4,4 kilométeres útszakasz burkolatát erősítheti meg 1,6 milliárdért a 86-os főútnál.
Kinn az ablakom alatt alig pár centis hó van, ami már hógolyózni sem elég, szóval ha elzárt településekről hallanék Magyarországon, erősen kétkedve fogadnám, ha pedig külvilágtól elzárt Budapesti házakról, akkor lesajnáló mosollyal.
Az idős kínai házaspár végül beadta a derekát.
Nelu Iordache állítólag több mintöt és fél millió eurót sikasztott el.
Hatalmas közlekedési dugók mellett építik újjá az utakat a szétbombázott afgán fővárosban.
Egy idős házaspár nem engedett az útépítőknek.
A kerület forgalmat vezetne a természetvédelmi terület határára és le is csippentene belőle, a zöldek és a helyiek tiltakoznak. Mi lesz a bajszos sármánnyal és a haragos siklóval?
Milliárdos eltérések vannak a nyilvánosságra hozott és az állami útépítő házon belül használt adatai közt.
Szinte csak vasút, közút és közmű épül, 7,6 százalékkal nőtt az építőipari termelés.
A 61-es utat már két éve nem építették a Vegyépszer csődje miatt, az állam most szerződést bontott.
Lezárták a külső sávokat, mindkét irányban kilométeres sorok alakultak ki.
Azt oké, hogy ahol a csöveket fektetik nem autózhatunk. De miért kellett így megkavarni mindenhol a forgalmat?
Két év alatt duplájára nőtt a forgalom, a drága osztrák autópályák szoktatták ide a kamionokat. Egy hét: három baleset, három halott, öt sérült.
A fejlesztési ügynökség szerint az Új Széchenyi tervből épült meg az M0-s új szakasza. De nem épült meg, és még 2009-ben döntöttek a támogatásáról.
De a Törökbálint és az M6-os közötti 6,6 kilométer csak ősztől lesz tényleg kétszer háromsávos.
A 49-es út és Vásárosnamény közötti szakasz építése közbeszerzési gondok miatt 2010 óta csúszik.
Peking 13 385 kilométernyi autópálya megépítését jelentette be, többségük valójában sima földút lesz.
Egymilliárd eurónyi magán-nyugdíjpénztári vagyont venne kölcsön az állam autópálya-építésre.
Az ungvári repülőtér leszállópályáját szelik át egy autóúttal, a kereszteződésbe lámpát állítanak.
Hét éve húzódik a fővárosi útépítők kartellügye, a nyolc céget 593,9 millió forintra bírságolták.
Az 5,7 kilométeres úton öt körforgalom épült.
A sztrádaépítő beolvad az autópálya-kezelőbe, az így létrejött cégbe beolvad a közútkezelő társaság.
Nem tudom mennyire jó hely Csömör, de az mindenképp szimpatikus, hogy igen nagy a civil aktivitása! Legalábbis itt az Urbanistán igen sokat szerepel a település, és szinte mindig valamilyen olvasói levél kapcsán.
Kétszázmillióban maximálnák az egy útépítéshez kapcsolódó régészeti feltárások költséget, de ettől számos esetben eltérhet a kormány.
Egy év csúszással indul Ipolydamásdnál és Vámosmikolánál a már 2005-ben elhatározott hídépítés.
Az autópálya-építés ellen tüntettek, hatvanhat napig gyalogoltak.
Ha nincs közlekedés, nincs szex: 110 napon át tüntettek szexmegvonással a nők a kolumbiai Barbacoas városban, hogy kikényszerítsék egy bekötőút megépítését.
A Legfelsőbb Bíróság felülírta a korábbi ítéleteket, miszerint a BKV-nak azért nem jár kártérítés, mert nem a saját pénzét költötte.
Ezerkétszáz köbméternyi víznek próbáltak gátat eszkábálni a zalaegerszegi strand tábláival.
A csődben lévő cég vezette konzorcium helyett újat keresnek a Szombathely-Vát szakasz átépítésére.
Idén elvileg átadják a déli elkerülő új szakaszát és befejezik az M1-M6 között a szélesítést.
És az M1-M7 közös bevezetője is, de csak 2020 után. Hosszú távú útfejlesztésekről döntött a kormány.