Őrült Max esete a menekülő tenyésznőstényekkel
A hetvenéves George Miller olyan posztapkaliptikus westernt forgatott, amihez foghatót még nem láttunk a moziban. A Mad Max: A harag útja egy metálzenére hangolt vizuális orgia. És állati jó.
A hetvenéves George Miller olyan posztapkaliptikus westernt forgatott, amihez foghatót még nem láttunk a moziban. A Mad Max: A harag útja egy metálzenére hangolt vizuális orgia. És állati jó.
Ha a párod ezeken problémázik, az felvet néhány kérdést.
Sosem látta sírni az akcióhős Schwarzit? Most sem fogja, mert a Maggie-t nem vetítik a hazai mozik.
A nagy jamaikai rasztafáriskodás után a rapper visszatért, de úgy kerüli a rapet, ahogy csak tudja. Itt vannak a heti albummegjelenések.
Poénmentes lett a Reese Witherspoonnal forgatott Csábítunk és védünk. Ez az év legrosszabb filmje.
A Kukoricasziget az a film, ami alatt ha ivós játékot játszanánk, úgy, hogy amikor megszólalnak, felesezünk, a végére józanok maradnánk.
Ha egy személyi edzőt is bántanak a negatív kritikák, mit szóljanak a teljesen átlagos nők?
2012-ben nagyon szólt a Django Django bemutatkozó albuma, a folytatás már valamivel halkabb. A hét lemezei között a Mumford & Sons, Palma Violets és a Best Coast.
Az Excalibur 82 éves rendezőzsenije összegyúrta A 22-es csapdáját a Forró rágógumival és Rejtővel.
A hangok kissé együgyű főhőse szerepében megmutathatta volna, hogy tényleg színész, és nemcsak egy szépfiú. Nem jött össze neki.
És az első résznél határozottan jobb. Hajsza egy floppy után, titokzatos nindzsa, véres szamurájkardozás – ha szerette a kilencvenes éveket, ezt a filmet imádni fogja.
Csak éppen a Hétköznapi vámpírokban direkt így akarták. Azért nem mondjuk, hogy az év vígjátéka, mert csak április van.
A Televíziós Újságírók Díjának három győztesét kérdeztük meg, mennyire érdekli őket pár újságkritika.
A Damogen Furies még úgy is az elmúlt évek legjobb albuma, hogy valójában régi trükkökre épül.
Hozzánk csak két hét múlva érkezik a Bosszúállók második része, de mi már láttuk, és elmeséljük, hogy a rendező úgy játszik a hősökkel, mint egy gyerek a játékaival. És ezt vigyorogva élvezzük.
Az expornós első könyve ideális a sablonos érzelmek rajongóinak, többet ne várjunk tőle. Bónusz Aleska-férfilista!
Inkább csalódásokkal, mint kellemes meglepetésekkel telt a hét a zenében. Szabó Benedek második albuma például hibátlan, az év eddigi legjobb magyar lemeze lett.
Vetkőző nőkkel és a hollywoodi romantikus filmek idétlen kliséivel zsúfolták tele a Toszkánai esküvőt.
A 28 nappal később és a Napfény írója megrendezte az első filmjét egy okos robotról. Az Ex machina jó lett, kár, hogy nem jön a magyar mozikba.
A 28 éves zenész felébresztette a benne élő psych rockert. A rajongók egy része fanyalog, mi nem. Ezen kívül ledaráltunk még vagy fél tucat eheti albumot.
Már 27 éves, de máig megunhatatlan klasszikus, minden karácsonykor kötelező újranézni. A véres atlétatrikós Bruce Willis most a moziban tér vissza.
Mads Mikkelsen vérszomjas bandákra, Antonio Banderas lázadó robotokra, Edward Snowden információkra vadászik. Indul a Titanic fesztivál, jobbnál jobb filmekkel, ezeket ajánljuk.
Áldás, vagy átok, hogy szinte az egyetlen értékelhető budapesti kortárs építészeti teljesítmény, a 4-es metró állomásai?
A Halálos iramban hetedik részének legalább annyira van értelme, mint két órányi GTA-zásnak, de akkora őrület, hogy érdemes megnézni.
A Bérhaverokba minden olyan klisét bepréseltek, amit a férfibarátságról szóló filmekben rühellünk. Pedig az egyik főszereplő még vicces is.
Maggie Smith, Judi Dench és Bill Nighy brillírozik a brit Szomszédoknak is beillő Marigold Hotelben.
A Halálos iramban atyja a tinihorrorok legrosszabb kliséit fércelte össze új thrillerré. Az év hulladéka!
Talán ez a kérdés jár Anti, a romatelepi cigány fiú fejében, aki Almási Tamás új filmjének főszereplője.
A Végre otthon! az év animációs filmje is lehetett volna, de csak a sci-fi rajongó apukáknak jön be.
Új rovattal jelentkezik az Index zeneoldala. Mostantól minden héten megválasztjuk a hét lemezét, amit most egy albán rapper hozott össze New York-ból.
A Gunmant is a Taken rendezője forgatta, de a kigyúrt Sean Penn csak árnyéka Liam Neesonnak.
Higgadtan válaszolt. Amikor a német volt a kapitány, nem kedvelte a játékost.
Roy Andersson új filmjében nyomorult emberek szerencsétlenkednek kellemetlen helyzetekben. Mégis lehet rajta nevetni.
A Nagy szemek látványosan idézi fel a '60-as évek Amerikáját, de hiányzik belőle a jólelkű szörny.
Az M1 lett az új magyar Weather Channel, konzervatív dekoltázst villantanak fél óránként, meg élőben kapcsolják Torontót és a budai kutyavásárt. A propaganda unalmas és lila, híreket nem kaptunk a nemzeti hírcsatornán, bakit annál többet.
A miniszterelnök március 15-i beszéde kapcsán kérdeztünk ünneplő résztvevőket Orbán Viktor szavairól és a Fideszt körüllengő erózióról.
A Cipőbűvölő fingás helyett mágiával van tele, ráadásul díjhalmozó a rendező. Mégsem működik.
Ismét magyar mozikban a világ egyik legjobb filmje. A 2001: Űrodüsszeia kemény menet a mai nézőknek.
Az Üzlet bármi áronban van buli és másnap is, mégis az amerikai kisvállalkozókról és Berlinről szól, ami a világ bulifővárosa.
Daniel Radcliffe filmjét imádtuk, sajnos a folytatás tele van rossz színészekkel és olcsó ijesztgetéssel.
Két órás unalmas pöcsméregetés a Kéjlak, amiben hiába szerepel egy csomó közepesen híres ember, nem lesz izgalmasabb egy CSI-résznél.
Will Smith és Margot Robbie nem tud a Nagy Balhé, de még csak az Ocean-trilógia nyomába sem lépni: képtelenek átverni a nézőt.
Az igaz történeten alapuló Vadonért a színészeket jelölték Oscarra, de nem véletlen, hogy nem kapták meg.
A fideszes zöldpolitikus szerint a kormányfő elnöki rendszert épít, és mindenről a Lázár-Rogán-Habony-Szijjártó négyessel dönt.
A Liza, a rókatündér lerázott magáról mindent, amitől ciki a magyar film. Ha van igazság Magyarországon, az év legnézettebb filmje lesz.
Másodjára mászott ki a vízből a mozikba Spongyabob, de annyira fáradtnak tűnt az egész, hogy a közepén elaludtunk rajta.
A Kingsman az utóbbi évek legszórakoztatóbb kémfilmje, ami akcióban odaverte az egész mezőnyt. Colin Firth pedig zseniális.
Angelina Jolie-t a karakterfejlődésnél jobban érdekli a szenvedés és a japánok szadizmusa. Kár, a Rendíthetetlen jó film is lehetett volna.
A Joker tele van jó nőkkel, ráadásul a kopasz sztár a hitelkártyája élével öl. De sajnos dögunalmas.
Steve Carell hatalmas műorra sem tudja elterelni a figyelmet arról, hogy a Foxcatcher néha lenyűgöző. Fullasztó, fojtogató, de lenyűgöző.
A szuperjófej valódi főszereplő helyett van itt Rex, Jerry Lee és még Frakk is, csak éppen eredetiség egy szál se.
A Parkoló egy jobb magyar film az utóbbi évekből, de még így is kevesen fognak emlékezni rá.
A Mortdecai sorrendben már sokadik gyenge film a színész utóbbi öt évéből. Baromira unjuk már Jack Sparrow-t minden Depp-filmben, igazán jöhetne valami más.
Kiskutyás-kisgyerekes musicalt nehéz elrontani, a trampli Cameron Diaznak sikerült. Ennyi az Annie.
Stephen Hawking sokkal jobb filmet érdemelt volna, mint a giccses A mindenség elmélete.
Itt egy film, amire képtelen lesz rábeszélni a barátait. Hosszabb három óránál, törökül van, és nagyon lehangoló. Cannes-ban fődíjat nyert.
Én a Birdmanről. Egy tökéletes film, nehéz lesz ennél nagyobbat gurítani 2015-ben.
James Cameron biohorror helyett zúzós űrbéli vietnami háborút akart, így született meg a világ legjobb akciósci-fije. Most újra vetítik a mozik.
A Spanyol affér, a sevillai fociőrült és a harcias baszk lány vicces viszonya lett Spanyolország legnézettebb filmje.
Marie Kondo megtanít selejtezni és rendet tartani, bár elég fura módon teszi ezt.