Gondoljanak már egy kicsit Raikkönenre
A Ferrari-főnök kiáll pilótája mellett.
A Ferrari-főnök kiáll pilótája mellett.
Úgy tűnik, az egyetlen dolog, ami jól működik az olasz-amerikai óriásnál, az az apró sportkocsigyártó legenda.
A burzsoázia magasiskolája vagy zseniális kampány? Inkább utóbbinak tűnik, de várjuk ki a végét.
Silverstone-ban igazi arcát mutatta a német.
Ferrari? Lamborghini? Bugatti? Itt szinte minden egzotikum szolgál, de vajon hajtják is őket, vagy csak dísztárgyak?
Vettel valószínűleg nem örülne neki.
A Novitec kezelésbe vette a turbós Californiát – a végeredmény egy kicsit durvább, mint az egy számmal nagyobb FF.
Már érthető, miért mondta Alonso, hogy furcsa volt.
Miért maradnak le szombaton és vasárnap?
A Ferrari-elnök kijelentette, eredmények kellenek, a finn nyolcból csak egy jó hétvégét tud felmutatni. Csapatfőnöke türelmes, mázlija, hogy pótlása miatt nem sürgeti az idő az olaszokat. De Vettel folyamatosan veri. Mi lesz vele?
A Ferrari-elnök Marchionne nem kertelt.
Az olaszok elnöke büszke lenne, ha segíthetne.
Abszurd hiba a Ferraritól az osztrák időmérőn.
Eső és hibák kellettek hozzá az Osztrák GP-n.
Sebességi rekordra építették, a karosszéria a valaha élt legelborultabb formatervező munkája.
A Ferrari váltójával gondok vannak, büntethetik.
F1-boxutcában csak balra nézni, aztán lelépni?
Düh és letargia: a Red Bull-tulajdonosnál is kiborult a bili.
Az elnök figyelmeztet, de mentési útja nem stimmel.
Önök szerint a 630 lóerős 458 Speciale vagy a legerősebb, 700 lóerős Tesla P85D a gyorsabb?
Feltámasztanák a típusjelzést, amelyhez végre az ágaskodó lovacska is párosulhat.
A legcélszerűbb Ferrari akár ilyen is lehetett volna, de alighanem túl simának találták.
Abu Dzabiban 37 ezerbe kerül a fullextrás belépő a gigantikus, fedett Ferrari Worldbe, ahol a hullámvasút kettőnegyvenig gyorsul, öt másodpercen belül. Így mulatnak a gazdagok.
A Hungaroringig eldől a sorsa. Nem áll jól.
"Minden pályán el tudjuk rontani az időmérőt."
A Jumeirah Beach Residence-et nehéz lenne egy magyar helyhez hasonlítani, talán a Váci utca és a füredi Tagore sétány pénzzel telepumpált szerelemgyereke állna hozzá a legközelebb.
De még hogy! Csak győzzük megtalálni.
Nem tudom, mi az öt legnépszerűbb Dubajjal kapcsolatos téma, de az itt pihenő magyar modellek után biztos nagyon hamar következnek az elhagyott luxusautók.
Akkor már 300 fölötti sebességeket értek el, 200 fölött voltak a körátlagok, olyan gumikon és olyan fékekkel, amikkel ma a közértig nem mennénk el. A halál illata ott susogott a levegőben.
Csütörtökön összeültek a csapatok, az FIA és Bernie, aztán kiadtak egy közleményt, csakhogy nehogy azt mondhassuk, ők ejtőztek egész nap.
A tavalyi F1-bevétel 66%-át, 10 istálló közt. Itt a lista.
Meg kellett nézni, mi a különbség az alap és az új kocsi között.
Unalmas. És a pályán kívül sem történik semmi szórakoztató. A pilóták fapofával szólalnak meg, a csapatok csak a pénz miatt sírnak, a netes megjelenés gyér. Pedig ez showbiznisz. Lenne.
Röhögjünk együtt az európai sportsajtó szalagcímein.
Ritka unalmas volt a Spanyol Nagydíj, a németet senki nem tudta megszorítani sem. Hamilton sima második, Vettel harmadik.
Igen. Emiatt rajtol csak a középmezőny elejéről.
Az első edzés Barcelonában csak Ricciardónak volt problémás. A második már Rosbergnek is.
Meg a logisztikai főnököt, egy nappal a Spanyol GP előtt.
A volt Ferrari-elnök elmesélte, hogyan üldözték öt éven át a németet, míg végre elcsíphették.
A volt Ferrari-elnök érdekes dolgot kotyogott el.
Egy hónappal a Magyar GP előtt, ráadásul F1-géppel.
Hamiltonról viszont elárulták, hogy nem kéne nekik Vettel mellé.
Ralizni nehezebb, mint az F1-ben versenyezni, mondja Kimi Räikkönen, aki az idén újra ütőképes Ferrarit vezethet. Jó passzban csíptük el Budapesten, ahova egy 2010-es Ferrarit meghajtani érkezett. Interjú.
A csapatfőnök Arrivabene kérte ezt decemberben.
Úgy 25 éve volt legutóbb ennyi szikra futamon.
Legalábbis egyelőre. A csapatfőnök tudja, mit csinál.
A finn másfél év után dobogós, a java csak most jön.
De melyik csapattársával volt, ha ez olyan nagy dolog?
Erősítettek a Mercik, a Ferrarik visszacsúsztak.
Egyszeri fellángolás vagy a változás első jele volt Vettel győzelme? A valóság előbbit tükrözi, de az igazság az utóbbihoz van közelebb. Futamról futamra tisztul a kép, lássuk, hol tart a Ferrari.
Rajta nem múlik, hogy maradjon még egy évet.
Mindkét fél folytatná. Új szerződésre sincs szükség.