A Too Many Cooks folytatása még a Too Many Cooks-nál is sokkal bizarrabb
A Cartoon Network késő esti másorsávjában megy a kifejezetten felnőtteknek szóló Adult Swim, ami reklámok helyett mindenféle kattant kamureklámot ad, úgynevezett „infomercialt". Itt ment először az azonnal internetszenzációvá váló, a '80-as évek sorozatainak gagyi intróit megidéző Too Many Cooks is, amit azóta már szanaszét elemeztek, és megmutattak idős embereknek is, felvéve a reakciókat. Most itt az új infomercial, az Unedited Footage of a Bear, ami nem annyira vicces, mint a Too Many Cooks, viszont sokkal elborultabb. Úgy indul, mint egy sima gyógyszerreklám, aztán amikor a mellékhatások részhez érünk, összecsúszik tér és idő, és valami nagyon félelmetes, David Lynch-szerű irányt vesz a dolog. Amúgy túl sok medve nincs a videóban, ha esetleg valakit az érdekelne.