Akkora divat lett a karamell, hogy az M&M's sem bírja kihagyni
Új ízvariációval jelentkezik a világ elsőszámú drazsénagyhatalma, a csokis, a mogyorós és a mogyorókrémes mellé bevezetik a karamellel töltött változatot is.
A drazsé belsejébe nem a klasszikus tejkaramellából ismerős kemény anyag, hanem a csokikba általában belepakolt nyúlós kulimász kerül, erre jön az ismerős tejcsokiréteg, majd a színes cukorbevonat.
A cég kutatás-fejlesztési részlegének második embere, Hank Izzo azzal indokolta az újítást, hogy a karamell őrülten divatossá vált az utóbbi években. "Egy 2,2 milliárd dolláros, és egyre növekvő szeletről beszélünk az élelmiszeriparon belül, amihez mi is csatlakozni akarunk", mondta.
A drazsék karamellel töltéséhez a cégnek 100 millió dolláros beruházással új gyártósort is építenie kellett. Az új íz az USA-ban várhatóan 2017 tavasza előtt nem kerül a piacra, Európában pedig valószínűleg még tovább kell rá várni.
(CNN)