A kieső helyen álló pilóta neve mellett megy, így már jobb, bár lehetne feltűnőbb.
A két Merci, majd a két Ferrari, egy jó kör, aztán pihenhetnek
Hat perc után kezdenek majd kiesni a versenyzők, a teljes harmad 15 percből áll
Visszafelé sorrendben:
22. Pascal Wehrlein - Manor
21. Rio Haryanto -Manor
20. Esteban Gutiérrez - Haas
19. Romain Grosjean - Haas
18. Danyiil Kvjat - Red Bull
17. Felipe Nasr - Sauber
16. Marcus Ericsson - Sauber
De neki már nem a 90 másodperc, hanem a kockás zászló ellen kellett mennie, a Renault okos volt. Az angol újonc pedig ügyes, javított az idején, és felugrott a 14. helyre Magnussen elé, ezzel megmenekült. Marcus Ericssont lökte ki.
A kieső helyen álló pilóta neve mellett megy, így már jobb, bár lehetne feltűnőbb.
Megjelent közben a FOM jóvoltából egy kis piros visszaszámláló az épp kieső neve mellett, ami haladás, de lehetne nagyobb is, kisebb tévén biztosan nem látszik jól
Egy perce lenne egy mért körre, de még meg sem kezdte. Kezdem azt hinni, hogy a csapatok félreértették ezt az új rendszert, és azt hiszik, hogy ha a 90 másodperc lejárta előtt kezdenek egy új kört, akkor az még jó lehet
Nincs kint a pályán a Red Bull-lal, sőt, a kocsiban sem ül, meglepetés, hogy az orosz a második harmadba sem kerül be. Ricciardo ideje sem valami jó, ő a 15. helyen van, de ő legalább kiment javítani az idején
A képernyőn a 90 másodperceket nem számolják vissza, ami érthetetlen, így tévén egyelőre úgy tűnik, hogy semmi nem változott az eddigi időmérőhöz képest. Legalábbis ha nem számoljuk magunknak a 90 másodperceket, nem igazán követhető.
Grosjean, a másik haasos jöhet a sorban, ő is pályán, de ő sem fog körbe érni, elmérték az újonc csapatnál, mikor kell kiengedni a pilótáikat
Kint is van a pályán a mexikói, egy másodpercet kellene javulnia legalább ahhoz, hogy ne essen ki
Haryanto 15 ezreddel előzte meg csapattársát, de ő is kiesik mindjárt, mert ő is a garázsban ül
56 ezreddel. A legtöbben új kereket kaptak, a Mercik még a pályán, Hamilton vissza is vette az első helyet 1,2 másodpercet javítva a finn idején. A két Manor nem megy ki, a boxban esnek majd ki
1,5 perc van addig, hogy elkezdjenek kiesni, a két Manor zárja most a sort
A ferraris német is csak melegített, ő és Rosberg is 7 másodperccel volt lassabb Hamiltonnál. A címvédő Merci mögött Räikkönen a leggyorsabb, lassan mindenkinek lesz mért köre
Két lila szektorral kezdett, Rosbergnek 4 másodpercet adott a pálya első felén, a német feladta a kört, de a boxba nem ment ki, javítania kell.
Mindenki szuperlágy gumin van kint, míg eddig az elején a keményebb gumikat tették föl a csapatok. Gyorsan biztosra akar menni mindenki.
Elrontotta az egyik kanyart, milyen hatással lesz ez a körére
Ausztráliában jön az ősz, a város egyik fele fölött süt a nap, a pálya fölött viszont meglehetősen borús az ég. Valószínűleg megússzuk eső nélkül azért.
Nem akar forgalmat maga előtt, de még Grosjean is lehagyta a kétszeres címvédőt, aki kicsit csúszkál. Hátrányba került Hamilton máris azzal, hogy feltarthatja a Haas
Meglátjuk, hogy sikerül az új rendszer első éles bevetése
Hamilton az élen a lámpa előtt, Rosberg a második, a német előbb jött ki a garázsból, de az ő helyéről nehezebb volt fordulni, majdnem a falnak ment, így Hamilton megelőzte, amíg a szerelők megigazították Rosberg kocsiját
Ha valaki nem megy jó gyors kört rögtön, lemaradhat arról, hogy javítson később.
Vagyis nagyon jó időket mehetnek majd az időmérőn, ahogy Vettel is, nagy csata várható hármójuk között.
176 ezreddel verte csapattársát, Nico Rosberget, de a ferraris Sebastian Vettel sem sokkal maradt el mögötte, az ő hátránya 228 ezred volt. A negyedik Carlos Sainz viszont már 6 tizedes hátrányon túl következett. Végre azt is kihasználták, hogy nem esett, mint pénteken, és a haasos Romain Grosjean és a manoros Pascar Wehrlein kivételével mindenki 20 kör fölött autózott.
Új rendszerrel kezdik a szezont a csapatok, nem lesz egyszerű, és káoszhoz is vezethet az, hogy 90 másodpercenként búcsúzunk a leglassabbaktól az egyes harmadok végén. Minden, amit az új időmérőről és a téli változásokról tudni kell, elolvashatja cikkünkben.