Hamarosan lesz két új Duna-hidunk
Rákapcsolnak az útépítők: nyárra kiszélesítik az M0-st, kezdődik a szolnoki, csornai elkerülők építése, 2014 végére a határra ér az M43-as. Viszont 13 milliárdos bukás volt az M9-es.
Rákapcsolnak az útépítők: nyárra kiszélesítik az M0-st, kezdődik a szolnoki, csornai elkerülők építése, 2014 végére a határra ér az M43-as. Viszont 13 milliárdos bukás volt az M9-es.
A cég egy 4,4 kilométeres útszakasz burkolatát erősítheti meg 1,6 milliárdért a 86-os főútnál.
Kinn az ablakom alatt alig pár centis hó van, ami már hógolyózni sem elég, szóval ha elzárt településekről hallanék Magyarországon, erősen kétkedve fogadnám, ha pedig külvilágtól elzárt Budapesti házakról, akkor lesajnáló mosollyal.
Az idős kínai házaspár végül beadta a derekát.
Nelu Iordache állítólag több mintöt és fél millió eurót sikasztott el.
Hatalmas közlekedési dugók mellett építik újjá az utakat a szétbombázott afgán fővárosban.
Egy idős házaspár nem engedett az útépítőknek.
A kerület forgalmat vezetne a természetvédelmi terület határára és le is csippentene belőle, a zöldek és a helyiek tiltakoznak. Mi lesz a bajszos sármánnyal és a haragos siklóval?
Milliárdos eltérések vannak a nyilvánosságra hozott és az állami útépítő házon belül használt adatai közt.
Szinte csak vasút, közút és közmű épül, 7,6 százalékkal nőtt az építőipari termelés.
A 61-es utat már két éve nem építették a Vegyépszer csődje miatt, az állam most szerződést bontott.
Lezárták a külső sávokat, mindkét irányban kilométeres sorok alakultak ki.
Két év alatt duplájára nőtt a forgalom, a drága osztrák autópályák szoktatták ide a kamionokat. Egy hét: három baleset, három halott, öt sérült.
A fejlesztési ügynökség szerint az Új Széchenyi tervből épült meg az M0-s új szakasza. De nem épült meg, és még 2009-ben döntöttek a támogatásáról.
De a Törökbálint és az M6-os közötti 6,6 kilométer csak ősztől lesz tényleg kétszer háromsávos.
A 49-es út és Vásárosnamény közötti szakasz építése közbeszerzési gondok miatt 2010 óta csúszik.
Peking 13 385 kilométernyi autópálya megépítését jelentette be, többségük valójában sima földút lesz.
Egymilliárd eurónyi magán-nyugdíjpénztári vagyont venne kölcsön az állam autópálya-építésre.
Az ungvári repülőtér leszállópályáját szelik át egy autóúttal, a kereszteződésbe lámpát állítanak.
Hét éve húzódik a fővárosi útépítők kartellügye, a nyolc céget 593,9 millió forintra bírságolták.
Az 5,7 kilométeres úton öt körforgalom épült.
A sztrádaépítő beolvad az autópálya-kezelőbe, az így létrejött cégbe beolvad a közútkezelő társaság.
Nem tudom mennyire jó hely Csömör, de az mindenképp szimpatikus, hogy igen nagy a civil aktivitása! Legalábbis itt az Urbanistán igen sokat szerepel a település, és szinte mindig valamilyen olvasói levél kapcsán.
Kétszázmillióban maximálnák az egy útépítéshez kapcsolódó régészeti feltárások költséget, de ettől számos esetben eltérhet a kormány.
Egy év csúszással indul Ipolydamásdnál és Vámosmikolánál a már 2005-ben elhatározott hídépítés.
Az autópálya-építés ellen tüntettek, hatvanhat napig gyalogoltak.
A Legfelsőbb Bíróság felülírta a korábbi ítéleteket, miszerint a BKV-nak azért nem jár kártérítés, mert nem a saját pénzét költötte.
Ezerkétszáz köbméternyi víznek próbáltak gátat eszkábálni a zalaegerszegi strand tábláival.
A csődben lévő cég vezette konzorcium helyett újat keresnek a Szombathely-Vát szakasz átépítésére.
Idén elvileg átadják a déli elkerülő új szakaszát és befejezik az M1-M6 között a szélesítést.
És az M1-M7 közös bevezetője is, de csak 2020 után. Hosszú távú útfejlesztésekről döntött a kormány.
Az egyetem előtt befejeződött a 4-es metró miatti útépítés.
A kaposfüredi elkerülő építéséért 170 milliót követel egy cég, csak 30 százalékot kapna.
2013 első felében indul a 8-as út Fehérvártól Veszprémig tartó fejlesztése.
Tornyosnémetinél 1700 méteres sztráda épül, nem tudni, mikorra. Az előkészítése még két évig tart.
A Colas több időt és pénzt kért egy 20 kilométeres pályaszakaszra, új kivitelezőt keresnek.
A román határhoz vezető M43-ast április végétől használhatják az autósok. Idén összesen 75 kilométernyi gyorsforgalmi utat avatnak, ezek százmilliárd forintba kerültek.
Nem veszi át az állam a kisújszállási elkerülőt, amit féléves csúszással sem készült el. Még az építés közben tönkretett utak felújításával sem végeztek.
Egy tiszántúli falu egyetlen házába bejegyzett cégek adták ki szakmányban a fiktív számlákat.
A Makó és Nagylak közötti szakasz engedélyeit kiadták, az építkezést 2013 májusára fejeznék be.
Mi van akkor, ha egy utca egyik vége még egy fejlesztésekben élen járó budapesti kerülethez, a másik meg egy agglomerációs nagyközséghez tartozik, amelyik az adott területtel egyáltalán nem foglalkozik? A lakók a közvilágítást kiépítették önerőből, az utakat már érthetően nem szeretnék.
Mégsem csúszik újabb hónapokat a tavaly augusztusra tervezett, Szegedtől Makóig vezető út átadása.
Idén augusztus helyett jövő tavasszal adták volna át, de jövő nyáron még építkezni kell rajta.
Jövőre elvileg elkészül az M43-as autópálya a román határig, tovább épül az M3-as az ukrán felé. Semmit nem tudni azonban arról, folytatódik-e, és ha igen, miből a sztrádaprogram.
Észak-Erdély helyett Arad és Bukarest között építkeznek. Erre kevesebb magyar él, de így hamarabb lesz autópálya-kapcsolat a két ország között.
Az időjárással magyarázzák, hogy 2011 novemberére készül el az 51-es és az M5-ös közötti új szakasz.
Illés Zoltán a térképre bökve mutatta meg, hogy hol épülhet az új út. A polgármesterek kiakadtak.
A két város között 2013-ig 2x2 sávos út épül, írja az állami beruházó, de azt is, hogy addig csak előkészítenek. Vácig is kétsávos M2-est ígérnek.
Van, aki szerint a Vegyépszer már ki is szállt.
Valamikor az első félévben, de hogy pontosan mikor, azt nem tudni. Pedig egy része már elkészült.
Két hete állíttatta le a két zsákfalut összekötő út építését, de azóta nem ér rá a vörösiszap miatt. Az állami útépítő nem várt tovább.