Michelisz a mezőny közepén
Az első futamon a nyolcadik, a másodikon a harmadik helyről rajtolhat a magyar hondás.
Az első futamon a nyolcadik, a másodikon a harmadik helyről rajtolhat a magyar hondás.
Körönként öt másodperccel gyorsultak a kocsik a WTCC-ben, de az újonc Citroen és Loeb mindenkit lenyomhat.
Csak akkor jön elő, ha baj van, de akkor ez lesz a legszebb gép a placcon.
A Citroën abszolút biztosan vásárolt be: itt van a tavalyi leggyorsabb, a kilencszeres bajnok és a friss tehetség. Simán megnyerik a bajnokságot?
A 2014-es WTCC-s Civic hiperagresszív.
Jövőre nálunk is egymásnak esik a három német: a 2014-es magyar DTM futamon boxol az Audi, a BMW és a Mercedes
Hatalmas baleset volt az első kanyarban, a Honda összes kereke kitört túraautó-vb utolsó futamán.
A hétvége első futamán negyedikként ért célba, a másodikon viszont balesetbe keveredett.
A túraautó-világbajnokság utolsó előtti versenyén az első futamban 10., a másodikban dobogós lett.
Norbi hetedikként zárt a kínai időmérőn, csak a Chevy-k tudták megelőzni.
A magyar pilóta magabiztos versenyzéssel szerezte meg az első helyet a Honda hazai futamán.
Tökéletes kört ment, egy ezredre volt a pályacsúcstól túraautó-vb japán futamán.
Egy legény van talpon a vidéken, de az mindjárt a létező legnagyobb kaliberű. Vigyázzon, borzalmas szóvicc inside!
Csapattársa elcsente tőle, de azért neki is sikerült meghajtania a világbajnokságra szánt Citroënt.
A Zengő Motorsport sikerrel építette újjá a Portóban összetört Hondát. Az élről Muller rajtolhat.
Hmm, hmm...
Az első futamon falnak csapódott a magyar versenyző Hondája, a második versenyt kénytelen kihagyni.
Valahogy távol kell tartani Sebastiant a ralitól, hisz megöli a versenyt, így a WTCC-ben folytathatja. Citroennel.
A Citroen is indul jövőre a túraautó-vb-n.
A darus kocsi nem bírta a munkát, a Honda viszont gond nélkül behozta Micheliszt harmadiknak.
A magyar túraautós a 4. helyről indult, a verseny állt egy ideig, az idei negyedik pódium jött össze.
Sokáig emlegetni fogjuk még a salzburgringi WTCC-hétvégét. Kaotikus büntetések közül egy gyönyörű dobogó: Michelisz Norbi a legjobb hondás!
Muller autójával nem tudott versenyezni, de a második helyről indulva a dobogón maradt Salzburgban.
Tom Coronel közzétette a tegnap ráosztott büntetésről szóló tájékoztatót, ami egy vicc.
A szélárnyék miatt senki nem mert előzni. A lassúsági versenyt megtorolták. Michelisz vétlen lehet.
Mindenki megette a trükköt, soha ilyen időmérő még a WTCC történelmében nem volt.
Várakozáson felül teljesít eddig a verseny-Civic. Michelisz remek időket autózva az első ötben. Ő a legjobb hondás.
A túraautó-vb hungaroringi 2. futamán Tarquinit kilökte Muller, ebből lett a baj és a bordatörés.
Sérült autóval is sikerült visszaszereznie Michelisznek a rajt utáni komoly balesetben elvesztett pozícióját, Tarquini kórházban, roncsok a parkolóban.
Kirobbanó formában a magyar versenyző, az első futamon megfontolt és gyors versenyzéssel szerezte meg eddigi legjobb eredményét.
Csodálatosan alakult az időmérő edzés a magyar versenyző számára, csak az utópisztikus kört futó Müller tudta megelőzni.
A Duna Televízió közvetíti a Hungaroringről Michelisz Norbert vasárnapi futamát.
Michelisz Norbinak nem adatott meg, hogy ismételjen a második futamon, de egy harmadik hely mindenképpen óriási siker még így is. Tarquinit nem büntetik, pedig kéne.
A túraautó vb-n végre dobogón állt a magyar, a 2. szlovák futam utolsó körében elment a szervója.
A magyar pilóta Hondája ismét kigyulladt délelőtt, délutánra rendbe tették, hasított vele a WTCC-ben.
Az első három rajthely a Hondáé a holnapi futamon. Igen, Norbi végre odaért, jött, mint a talajvíz. Hiányzott már a mosoly, most megkaptuk.
A Honda újra kigyulladt, ezúttal a szlovákiai versenyen. A kipufogó felfüggesztése nincs rendben.
Nem titok, hogy az utóbbi hónapokban keményen dolgoztunk azon, hogy valamerre ismét továbblépjünk, ráadásul lehetőleg előre mozdítva ezzel a Totalcar szekerét.
Balsors, akit régen tép azt tépte ma is. Egyelőre úgy néz ki, a víg esztendő elkerüli Michelisz Norbit és a Zengő Motorsportot.
Nem vezet semmi jóra, ha egy csapat egyre inkább a technikát okolja a kudarcért. De ezúttal nem is tehetnek mást.
A magyar túraautóst rengeteg technikai hiba hátráltatta a szezonnyitó monzai versenyen.
Folyamatos technikai gondok borsozták a Zengő Motorsport csapat életét az utóbbi négy napban. Négy pontot azonban begyűjtött Michelisz Norbi.
Már a gépátvételnél gondok voltak az autóval. És a java még hátra volt. Sajnos.
Szegény embert az ág is húzza. - gondolhatta ma délelőtt a Zengő Motorsport csapata, hiszen halmozott technikai gondokkal küzdöttek.
A kezdeti gondok ellenére az új autó sokkal gyorsabb. De meg kell még tanulni.
Már akkor neve volt a versenysportban, amikor még meg sem születtünk, mára pedig ikonná vált. A stílus agresszív, a rutin hatalmas: Gabriele Tarquini.
Hogyan lesz a családi, szürke Hondából tűzokádó, fülrepesztő profi versenytechnika? Oda kell adni azoknak, akik értenek hozzá.
Nincs vér, nincs dráma és könnyek. Dolgok vannak, melyek megoldásra várnak. És elégedettség.
Tűkön ül mindenki, végre kipróbáljuk az új versenyautót. Aztán jött egy e-mail...
2014-ben a túraautó-vb abszolút első helye a cél.
Az utolsó utáni konc.
Az utolsó, makaói futamon nem szerzett pontot, de így is övé a nem gyári indulók privát bajnoki címe. Ez a magyar autósport eddigi legnagyobb sikere.
Nem megy a 10. vb-címért, a Monte Carlo-ralin indul, aztán nem tudja. Micheliszék szériája érdekli.
A túrautó-vb sonomai versenyén 2. és 3. lett.
WTCC-beszámolónkat Sági Elemér, a mi kiküldött szemünk- és fülünk szolgáltatja.
A WTCC-ben induló Michelisz Norbert az első magyar, aki FIA-vb-n tudott nyerni, vasárnap már másodszor. Világklasszisokat ver, tévén szerepel, szponzort így is nehezen talál. Tesztelni nincs pénze.