Már gyártják az elnöki Mercedes C osztályt
Nyolc centivel hosszabb, mint az általunk ismert változat, így már sofőrös autónak is használható.
Nyolc centivel hosszabb, mint az általunk ismert változat, így már sofőrös autónak is használható.
Másodszor szólaltak meg az F1-csapatutasításról a héten, egyre őrültebb dolgokkal állnak elő.
Várható volt, hogy előbb-utóbb bemutatják a V osztály célszerűsített változatát – most alaposan megnézhetjük.
A Mercinél állt a bál, de most már tanulnak belőle.
Milyen érzés Schumacher rekordjára hajtani? Ki a keményebb csapattárs, Alonso vagy Rosberg? Miért nem megy Raikkönennek? Miért jó, hogy öregedik? Lewis Hamilton-interjú.
És nem csak ők, egy meglepőbb név is. Újra a Hungaroringen kezd forrósodni a pilótapiac.
Van megoldás: a Väth szívesen segít, ha erőtlennek érezte az A45 AMG-t.
Váltócsere miatt kapott 5 rajthelyes büntetést, de még így is megúszta, hogy a boxból kelljen rajtolnia.
Félbe is kellett szakítani a német időmérőt.
A harmadik szabadedzést 6 tizeddel nyerte a német, Hamiltont már Alonso is szorongatja az időmérő előtt.
Ha egyszer majd hallod, nyisd ki a szemed, és nézd meg a legkívánatosabb Mercit.
Nem sajnálta a Mercedes a vasat, egymásnak küldte két autóját. A legkisebbet a legnagyobbal.
A németországi edzéseken élen a Mercedesek.
A Merci erős rendszerét betiltották, de mégsem. Kritikus döntéskényszerben Hamiltonék.
Egyedi festése lesz a Német Nagydíjon, miközben három évre, 55 millióért hosszabbított a Mercivel.
Pedig már nem a ferraris a legjobb finn. Lehet, hogy nem is számít év végén a dupla pont.
Bár a legnagyobb riválisnak számít a két német luxusautó-gyártó, a színfalak mögött mégis folyik a közös munka.
A vadiúj V osztályra épül a Marco Polo, amely lényegében lakás és közlekedési eszköz egyben.
Nemcsak a személyautók vezethetik önmagukat a közeljövőben. A Daimler a teherszállítást is megújítaná.
A bemutató csúszik az előzetes tervekhez képest, de már levideózták a Shooting Brake-et.
Félórát veszített a bajnokesélyes Silverstone-ban.
Ecclestone beadta a derekát, történelmi szavak.
Egy gyári E osztályú Mercedesszel tette meg a kétezer kilométeres távot egy brit újságíró.
Megvalósul, amiről már régóta beszélnek: közös gyárat nyit a Mercedes és a Nissan.
Argentin tulajdonosa már így kapta kézhez a vadonatúj Mercedes SLS-t, miután a hajóról a tengerbe esett.
Durván kétszázhúsz millió forintos nettó áron lehet majd megkapni a Phantomnál nagyobb és drágább német luxusmodellt.
Durvul a titkolózás Hamilton és Rosberg között.
A Thüringer Barbi persze nem tudja, mert nem olvas TC-t, de ez éppen olyan, mint az enyém.
Ritka furcsán ért véget időmérője, és lett 9.
Az utolsó edzésen 2 tized volt csak az első hat között. Kövesse élőben az osztrák időmérőt!
A CLA nem rossz autó, tulajdonképpen az E osztállyal sincs baj, de ez az új C osztály pont a céltábla közepébe talált. Évek óta erre várunk.
Az előző V8-ast a világ legjobbjának is választották, és ez sok tekintetben jobbnak tűnik.
A G osztály utódja közel négy mázsával lesz könnyebb, mint az aktuális változat.
A világ legkisebb légellenállású szériamodelljének mondják a CLA-t, de egy friss mérés ellentmond ennek.
Hamilton versenyébe került, Rosberg a győzelmet vesztette el a váratlan hiba miatt.
Egy hatalmas csarnok, tele luxusautókkal, ahova végre mi is bepillantást nyerhetünk.
Először nyert az F1-ben az ausztrál RBR-pilóta. A Mercedesek nem bírták, Hamilton kiesett, Rosberg lelassult, de így is 2. lett, a győztes két körrel a vége előtt nyomta le. Vettel 3.
Az angol favorit volt, de mercis csapattársa jobban ment Kanadában.
Kattintson a ferrarisért, aki 16 ezredet vert Hamiltonra!
Az Autobahn hat személy számára biztosít keleti kényelmet, akár igen hosszú távú utazások alkalmával.
A németek a Nintendóval szövetkeztek, hogy Japánban népszerűsítsék a GLA-t.
Az első sorból két BMW-s pilóta indulhat.
Alonso és a McLaren-főnök értékeli a Merci-harcot.
Nehéz kibogozni, hol is tart az affér.
Kiderült, a Merci-balhé Bahreinben indult, Barcelonában éleződött. Monacóban robbant.
Olcsók vagyunk a külföldi piacokon, de nincs ez így jól. Az autóiparunk lehet a megmentő.
Miután elkészítették az új, 1,6 literes turbómotorok legerősebbikét, az utcai Mercedesek fejlesztésébe is besegítene az angliai mérnökcsapat.
Természetesen késve. Természetesen nem gyalog. Aztán természetesen első lesz.
Hamilton élen az első nap végén.
A kínálat egyik legcélszerűbb darabjának szánják, mégis stílusban maradt a többi Mercedesszel. Szép eredmény.
Az F1-pilóta 2013-as kocsijával gálázott Barbadoson a ralis Ken Blockkal.