Kína lenyúlta a G Mercedest
Szemből nem is olyan feltűnő a hasonlóság, de profilból egyértelmű, hogy a Mercedes terepjáró volt a modell.
Szemből nem is olyan feltűnő a hasonlóság, de profilból egyértelmű, hogy a Mercedes terepjáró volt a modell.
Kínában is Merci 1-2., Hamilton sorban harmadszor nyert. A Ferrari új csapatfőnöke harmadik helynek örülhetett.
Újabb gyári fotók kerültek nyilvánosságra a németek kupétetős hobbiterepjárójáról.
Ha valamikor, akkor most eléjük kerülhet az RBR vagy a Ferarri. Kínai időmérő élőben.
Megkérdezték őket, megbeszéltek-e Bahreint.
Váratlan feltámadásnak tűnik. Jön az RBR is.
Bár két éve megszűnt a márka, a Mercedes mégsem mondott le róla teljesen.
Első körben csak belülről csodálhatjuk meg, de legalább már neve is van. Talán agyalhattak volna rajta még egy fél órát.
Kirohadt alólam a hűséges Mercedesem. Megszoktam, hogy nem romlik el, ezért megbízható utódot keresek.
A Mercedes is feltalálta azt, amit a BMW-nél X6-osnak hívnak. Az MLC-ből szériagyártmány lesz.
Kedden Rosberg már legyalulta az ellenfeleket.
Rosbergé volt a jobb gumi, 10-12 km/h-val gyorsabb volt, mégis az angol nyert. Miért?
Bahreinben maradt tesztelni a Forma-1.
Úgy néz ki, a Mercedes végre elszánta magát, és elkezdi lecserélni a 3,5 literes V6-osait.
Mint a gokartban, mert megtehették. Tapsvihar a Mercinek, hogy engedte a késhegyre menő harcot.
"A bahreini futam után jó páran befoghatják."
A FIA, Bernie és a motorgyártók megállapodtak. De hogy hogy, azt nem tudni.
V8-as Audik, BMW-k és Mercedesek Mogyoródon.
A 3., a 4., az 5., a 6. is egy Merci a 3. edzésen.
Évek verejtékes munkájával készült, Mercedesből és sok alumíniumból.
Eljutottam el oda, hogy eladom a jelenlegi autómat Focusom, és veszek egy 79-es w123-as dízelel Merci kupét. Jó ötlet? Csikós válaszol.
A csapatfőnök már rá is készült pilótái villongásaira.
Az SLC-ként emlegetett autót egy kedves olvasónk fotózta és videózta le a nyílt utcán. A tesztelők láthatóan nem menekültek.
Totális sikerrel kezdték a 2014-es F1 idényt, egyedül Vettelnek lehet esélye ellenük.
A kedvezőbb helykihasználás miatt kisebb benzinmotorral szerelnék az elsőkerekes hibrideket.
A Merci-főnök és Rosberg a közeledő veszélyre figyel.
A férfi balesetet okozott, csak ő sérült meg.
A Nissan partnereként a tengerentúlon, Infinitik mellett gyárthatják az új GLA-t.
Nem győznek elég CLA-t gyártani Kecskeméten, ezért májusban új műszakot iktatnak be.
Mint a rádiót. Csak valaki mondja meg, hogyan.
Az elképesztően elegáns S osztályú kupé AMG változata is elkészült – élő bemutató hamarosan.
A BMW és a Mercedes is egységesítené a platformokat. Időt és pénzt is megtakaríthatnak.
Hopphopp, van belépőd? - állította meg a lerobbant gépétől a paddockba igyekvő Merci-pilótát. Videó!
Ki tette meg a legtöbb kört? De legalább nem vezet.
Porzó tank, leállás, kiesés, büntetés, káosz. Vettel sehol, Massa esélyes, Rosberg favorit. Pénteken indul a szabályváltó F1-idény. Száz évig fogják emlegetni.
Úgy hallani, a németek az SLK-nál is kisebb kétülésest terveznek az A osztály alapjaira.
A Carlsson nem szórakozik üvegszállal. Aranyoznak. Mindent.
A turbó megváltoztatta az F1-et: a Renault-é pocsék, az RBR így bukó. Visszatérhet egy exnagycsapat, feljöhet egy közepes. És a Ferrari?
Próbálnak nem nevetni az F1-rajt előtt. De favoritok.
Nem úgy tűnik, hogy élközelben vannak Raikkönenék.
A Mercedesben, és Volvóban is. Hanggal lehet irányítani a navigációt, telefonálást, zenehallgatást.
Csodák nincsenek, kis fogyasztású, nagy sebességű, sokat hurcoló, megbízható, kényelmes batárt százötvenezer forintért venni nem lehet. Mindig előjön valami.
Sokmilliós luxusautót ért a jó olimpiai helyezés.
A 27 éves bosnyák férfi egy német autószalonból vitte el a Mercedest, a kiszombori határátkelőnél azonban elkapták.
A Mercedes végre elkapta a fonalat, az A és a CLA után itt a következő slágergyanús autójuk, a kis SUV.
Kecskeméten ezentúl ilyen szép hibridek járnak.
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba.
Da-ler Mehn-di a legnagyobbkirály,
a legnagyobbkirály,
a LEGNAGYOBB KIRÁLY!
Javaslom mindenkinek tanulmányozásra ezen a szürke pénteki napon a Daler Mehndi-életművet.
Gondolok itt nem elsősorban és nem kizárólagosan a Tunak Tunak Tun című örökbecsű dalra.
A C osztályban a spórolás megkérdőjelezhető módját választották a stuttgarti tervezők. Aki nem akar gyakran tankolni, felárat fizethet.
Nincs több titok, a németek leleplezték az óriási kétajtós, amelybe szintén bekerül a repülőszőnyeg-készülék.
Szomorú állapotban árulják, de az egyedi rendelésre gyártott, hatajtós modell így is igazán érdekes darab.
20 év után idén szakítanak. Úgy tűnik, nem szépen.
Néhány hét múlva láthatja először a közönség, de már most kiszivárgott az első fotó a kétajtós S osztályról.