További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A különbségek hasonlóan alakultak a 18-49 éves "kereskedelmi" célcsoportban is, ami jelzi, hogy a két nagy adó már - a tv2 megújulása óta - ugyanazt a korosztályt célozza meg. Az MTV lemaradása ebben a kategóriában természetesen még nagyobb.
A harc varázsa
A szombati BB-kiszavazóshow közönségaránya ugyan "csak" 48,21 százalék volt, a nézettsége ennek ellenére - a sugárzás korábbi időpontja miatt - valamivel magasabb volt: Andrea távozását 2 385 110 tévénéző izgulta végig.
De a Barátok közt kitalált figuráinak konfliktusaival nem kelhetnek versenyre az önmagukat alakító reality-szereplők. A Big Brother csak csütörtökön előzte meg orrhosszal a Berényi családot. Megfigyelhető emellett, hogy a fiatalabb, különösen a 18-29 éves korcsoportban a BB már alig lemaradva követi a szappanoperát, sőt néha túl is szárnyalja azt. Tekintve azonban, hogy a Nagy testvérből már csupán két hét van hátra, a BK dominanciáját hosszú távon nem fenyegeti a konkurencia.
A Magyar Televízió kiemelkedő sikere volt a Koós János 65. születésnapjára készített show, amely 30,22 százalékos közönségarányával és 1 523 000 nézőjével rég nem látott tömegeket vonzott a közszolgálati csatornára.
Híradók: vezet a Tények
A köztévé esti híradója is elfogadható eredményeket produkál, közönségaránya 20 százalék körül stabilizálódott. A kereskedelmi tévék hírműsorai között korábban viszonylag kiegyenlített verseny folyt, az elmúlt héten azonban a tv2-s Tények mutatói messze megelőzték az RTL Klub Híradóját. A Tények átlagos közönségaránya (teljes lakosság) 42,16 százalék volt, míg a vele egyidőben látható RTL Híradóé 35,64 százalék. Az RTL Klub híradójának gyengélkedését nem elsősorban a műsor minősége magyarázza, sokkal inkább az előtte sugárzott Találkozások című sztármagazin. A bulvármagazin műsoridejében ugyanis nagymértékben csökken az RTL Klub nézettsége; az átkapcsolók pedig többek között a tv2-n műsort vezető Claudiával vigasztalódhatnak.Az MTV visszavág
Hálatelt szívvel fogadták a magyar sci-fi rajongók az RTL Klubon vetített Csillagok Háborúja sorozatot. A film emelte ugyan a csatorna presztízsét, ám megdöbbentő, hogy bár Vader cselszövését nézték legtöbben - 1 779 000-en - az adott időszakban, az MTV-n ugyanakkor látható NévShowr című vetélkedőre alig kevesebben, 1 554 000-en voltak kíváncsiak. Ezzel a Magyar Televízió visszavágott az előző héten az RTL Klub adásszünetétől elszenvedett vereségért. Szintén több mint másfél millióan részesítették előnyben a tv2-n sugárzott Másodpercekre a haláltól című Steven Seagal-akciómozit George Lucas csillagmítoszának felújított változatával szemben.