Kontrapornó

2002.10.24. 09:27
Lassan szűkül a rés a Big Brother és a Való világ nézettsége között, s e szűkülés legbiztosabb eszköze immár az RTL Klubnál is a terpesztés. A csatorna, amely első nyilatkozatai szerint alternatívát akart kínálni a pfujdeundorító, erkölcstelen, botrányos Nagy Testvérrel szemben, most szemrebbenés nélkül felvett egy pornósztárocskát, és beküldte randalírozni a Való világ villájába.
Üdvözlöm önöket a Barátok közt szünetében, igen, jól látják, a képernyőn éppen egy meztelen nő tekergőzik egy félmeztelen férfiún. Fél tíz van, külön köszöntöm a plüssmacikat, a gyerekeket és az ORTT illetékeseit; a nyomorúságos összegű bírságot már félretettük, és nagyon szeretnénk, ha legalább akkora botrányt tetszenének csapni, mint a Big Brother miatt, ellenkező esetben elfogultsággal vádoljuk meg a médiahatóságot, és tüntetést szervezünk rajongóinkból Kokó közreműködésével. Követeljük az ORTT kettéválasztását a nézettségi arányok mentén: legyen egy testület, amely a tv2, és egy másik, amely az RTL Klub számára gondoskodik ingyenreklámról. Várjuk a püspöki kar állásfoglalását is, tisztelettel.

realitynaplo.index.hu

Volkssturm - Big Brother-megnyitó

Realitynapló 1. - Lehet matyizni

Realitynapló 2. - És provokátorok

Realitynapló 3. - Tulajdonképpeniségek

Születési agónia - Való Világ-megnyitó

Realitynapló 4. - A valóság odaát van

Realitynapló 5. - Mindörökké valóság

Realitynapló 6. - A Nagy testvért figyeljétek?

Realitynapló 7. - Szerencseherék

Realitynapló 8. - Jogi esetek

Realitynapló 9. - Valóságshow-elmélet haladóknak

Realitynapló 10. - Fele királyságok

Realitynapló 11. - Vissza a valóságba

Realitynapló 12. - Ámbár

Árpa Attila kreatív igazgató emelt fővel jár az utcán, nem kell neki szégyenkeznie az RTL Klub valóságshowja miatt, tudta meg nemrégiben az emelt főket számon tartó közönség, amely ebből leszűrhette azt is, hogy bezzeg Radnai Péter és Sváby András leszerelheti a tükröket odahaza. Kolosi Péter, az RTL programigazgatója a műsor nézettségbeli lemaradását azzal magyarázta, hogy a Big Brother botrányműsor, az övék pedig nem az, és erre büszkék. Manapság bizonyára mindketten lesunyt fejjel lépnek ki az irodájukból, padlószőnyegre szegzett tekintettel, tapogatózva keresik meg a kiutat, és lefüggönyzött taxiban suhannak haza inni, hiszen ha eddig pornójelenetek híján emelt fővel járhattak, akkor világos, hogy most összeveszhetnek Tocsik Márta napszemüvegén, és ceterum censeójuk lesz a mea culpa.

Dehogyis.

Igen, egy pornószínészt szabadítottunk be a villába, noha nem riadtunk vissza attól, hogy beépített embereket sejtessünk a konkurens reality showban, de hát kérem, a marketingkommunikáció lényege éppen az, hogy fényezzük magunkat, és sértődött vállrángatással (se) reagáljunk, ha netán ellentmondásba keveredünk két héttel előbbi véleményeinkkel. Rugalmasak vagyunk, fiatalok, cikkcakkban haladunk, ha kell. Hitelünk pillanatnyi, ahogy az igazság is csak a jelenben létezhet, s ha a jelenben létező üzleti trend az, hogy álszentkedéssel csak bukhatunk, akkor úgy csapunk a lovak közé, hogy gerincük szakadjon. Beépített emberek? Ugyan már? A csöcsét fogják nézni, nem a szerződését!

Az idő igaz, s eldönti, ami nem az. Valamint az idő pénz is, és így tovább.