Novemberben jön az új Maybach
Most már biztos, hogy a Mercedes S osztály csúcsmodelljének ismét Maybach lesz a neve, igaz, kisebb lesz, mint korábbi névrokonai.
Most már biztos, hogy a Mercedes S osztály csúcsmodelljének ismét Maybach lesz a neve, igaz, kisebb lesz, mint korábbi névrokonai.
De akkor mi is az a Fekete Cápa? Megérkezett a Dartz legújabb páncélos agymenése.
Formájában közelebb áll egy Priushoz, mint bármihez, ami Mercedes. Talán a VW XL1-re reagálnak vele.
Eszméletlen csúcsszámok, nem csoda, hogy nyernek.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Hamilton és Rosberg megnyerte a csapat-vb-t.
A kis angol sportkocsigyár nagyon nem jó befektetés manapság: minden autón 3,8 milliónak megfelelő összeget buknak.
Huszonhat év alatt 215 országban járt, és 890 ezer kilométert ment az öreg G osztály, az eredeti motorjával.
Ezt mondta ő. És hogy a választása nyilvánvaló lesz.
A két Mercinek nagyon ment eddig, de a Williams meglepheti őket. Élőben az időmérő Szocsiból.
Elszíneződve nincsen, csak a kezemet nem szívesen hagynám rajta.
Ez lett a veszte a Ferrarinál. Hamilton a kulcs.
Egyértelműen ez derül ki a BMW és a Mercedes legutóbbi lépéseiből: egyszerűsítenék a vevőik dolgát.
Az új kétüléses über-Mercedes csak 37 millióba kerül, negyedannyiba mint anno egy SLR, persze nagyon erős és a csajok is imádják.
A Daimler AG. vezérigazgatója azt is elmondta, miért nem vásárolják meg a brit sportkocsigyártót.
A Sutil kocsiját mentő traktorba csúszott bele a Marussia. A futamot azonnal leintették, Hamilton nyert.
Egyelőre GLB néven emlegetik a marcona külsejű gépet, amely a G osztály stílusát és a B osztály tágasságát ötvözheti.
Hamiltont tényleg hívhatja egy másik csapat.
Két év alatt ennyi autót raktak össze Kecskeméten.
A három fiatalt több mint egy tucat autó ellopásával gyanúsítják, de nagyobb bajba is kerülhetnek.
Csoda, ha a Ferrarinál marad.
Kétféle változat készül, az erősebbik 500 lóerő feletti teljesítménnyel.
Magnussent még jobban megviselte Szingapúr, ivóvize szinte felforrt, kezén át próbálta hűteni magát.
Vegyünk hangosabbra a motort. A pilótáink balhézni fognak. Hamilton jól tette, de mégse. Rosberg ezt mondta, de mégse. Ki kell játsszanunk a FIA-t. A pilótáink ellenségek. A Forma-1 sikercsapatának főnökének, Toto Wolffnak be nem áll a szája.
Rosbergre lecsapott az autóhiba, korán feladta Szingapúrban. Dobogón a két Red Bull, Alonso kevéssel mögöttük. Időre ment a futam.
Raikkönen is erősített, Vettel várt, Rosberg visszaesett.
És az szerinte még csak a kisebbik baj, nagyobb, hogy a jelenlegi helyzet veszélyes.
Az MV Agustának szüksége van a stabil pénzügyi háttérre, sorsuk még az ősszel eldőlhet.
A liechtensteini rendszámú autó sofőrje meghalt.
A B osztály már a harmadik évét tapossa, ennek örömére most átszabták.
Egy nappal a Forma-1-es korlátozás bejelentése után a Merci-főnök terve pont az, amire az FIA le akar csapni.
Kétféle változatban érkezik az új sportkocsi, amelyről a sirályszárny-ajtók ugyan eltűntek, de cserébe jóval elérhetőbb lesz.
Betiltanának bizonyos boxból érkező üzeneteket.
Nem büntették Rosberget, manőverei véletlenek.
Rosberg büntetése az volt, hogy hagynia kell nyerni Hamiltont?
Pole-ból negyedikként találta magát, de feljött. Nagyot ment Bottas és Ricciardo, de dobogóra sem fértek föl. A Ferrari leszerepelt, a vb élesedik.
A népszerű rapper, 50 Cent kétéves kisfiát lepte meg egy különleges AMG-modellel.
Raikkönen csalódott az időmérőn, a Williams villanhat Monzában.
Bírni fogja a Ferrari az időmérő tempóját is? És mi lesz Rosberg váltójával? Kövesse élőben!
Mondja a főnök. Rosberggel most hosszabbítottak.
Feszült légkör a sajtótájékoztatón. Alonso viccel oldott.
Valami radikálisat készülnek bemutatni a japánok Párizsban, Q80 néven.
Valószínűleg ez ma a legnagyobb szabadságot adó lakóautó: egy yacht luxusát ötvözi a legjobb terepjárók képességeivel.
Az AMG GT bemutatására már nem sokat kell várni, éppen ezért újabb videóval csigázzák az érdeklődést.
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem.
Persze csak Mercedes mércével lesz olcsó, viszont a luxust így sem érheti panasz.
A csapat lezárta a spái koccanásbalhét.
A Mercedes Sprinterbe eddig is minden kényelmi kiegészítőt megrendelhettünk, de most a Brabus új szintre emeli a luxust.
Mindenki a pilótákon rugózik, de a hiba máshol van.
A brit sajtó dobta a hírt a köztudatba, de alaptalan pletykáról azért nem beszélnénk.
Nagy a gáz a Mercinél: a csapatvezetők részben maguknak okozták a problémát, részben kódolva volt. Csapattársak az F1-ben? Ne röhögtessenek.
Rejtélyes véleménynyilvánítás a másik mercistől.
Viszonylag rövid időn belül három fotót is kaptunk olvasóinktól: mindegyiken ugyanaz a még be sem mutatott típus látható.
Kritikus döntés előtt a Mercedes.
Egy új Korando árából pont kijön egy elég jó használt GLK. Nem fair? Akkor is.
A Merci brífingjén főnökeik előtt derült ki, bosszúból mehetett neki Hamiltonnak.
Hamilton óvatosan, a főnök nyíltan ment neki Rosbergnek.
Vettel és Alonso pedig összekapta magát a spái időmérőn. Rosberg zsinórban 4-edszer pole-on.