Masszívan bővít a Ryanair
Száz új gépet rendelnek, félezerre nő a flottájuk.
Száz új gépet rendelnek, félezerre nő a flottájuk.
Az Airbus új szabadalma szerint kisebb székekkel többen férnek majd el a gépeken. Sőt ez nem is szék már: inkább állótámasz.
Taxizás közben találkoztak a gépek, az utasok szerencsére ép bőrrel megúszták.
A baleset egy római reptéren történt.
A téli menetrendre megsűrítenek néhány járatot Budapestről, néhányat viszont visszavesznek.
Az Angliából indult gép Portugáliában szállt le, majd folytatta útját Tenerifébe.
A reklámkampányukkal szemben 99 és 49 forintos jegyeik csak egy-két úticélra voltak jók.
Kevesebb lehúzást szeretnének. Az igazgató azt ígéri, rugalmasabban állnak majd a pótdíjakhoz.
A GVH 15 millióra büntette a céget, mert a Malév csődje után kamu reklámokat jelentetett meg.
Az erős szél annyira dobálta a repülőt Írország felett, hogy a pilóta kétszer futott neki a leszállásnak.
A két vállalat egyesülése megölte volna a versenyt, emelte volna az árakat.
A rossz időjárás miatt landolt itt a Ryanair gépe, az utasokat busszal viszik tovább.
Könnyebbnek mondta a repülőket, felszállásonként néhány eurót, egy év alatt 50 milliót nyerhetett vele.
Tárgyalástechnikai szakemberek elemezték, mint mondott az ír fapados idén a magyar jelenlétéről.
Harmadával kevesebb útvonal és 800 ezerrel kevesebb utas lesz januártól. A cég kedvezményeket akar.
Tíz városba nem repülnek tovább, heti 110 járat leáll januártól. A reptér áremelésével indokolnak.
Emelkedtek a jegyárak és olcsóbb lett az üzemanyag.
A szintén ír Aer Lingust szemelte ki a cég, bár ők nem fogadták lelkesen a tervet.
Októbertől egy új, könnyűszerkezetű épület szolgálja majd ki az ír fapados utasait.
A KSH szerint Bécs és Prága vonzóbb alternatíva lehet Budapestnél a közvetlen járatok miatt.
Az első másfél hónap alatt 120 ezer utast szállítottak Ferihegyről.
Múlt héten még az "idióta" eljárásukra panaszkodtak.
Két görög, egy-egy spanyol és olasz városba nem repülnek, próba-szerencse alapon választanak célokat.
Ismét ingyenjegyekkel bombázta a magyarokat a Ryanair.
Nem tudtak kisebb árat kialkudni, továbbállnak.
Nem számítottak arra, hogy kelendő, ami ingyen van. Estig mindenkinek írnak, de nézzük a spameket is.
A havazás ellenére felszállt az ír fapados légitársaság első járata a Liszt Ferencről.
Nem is tulajdonos, csak vezetői részvényopciója van.
A fapados légitársaság járatai még nem kaptak zöld utat a Budapest Airporttól, de a reklámkampány már beindult. Valentin-napra hivatkozva 1000 ingyenjegyet osztottak szét a Westendben.
Szerintük a cég valójában nem európai, és "Oszkó Pétertől sem lesz magyar". A Wizz Air cáfol.
Már akkor árultak budapesti jegyeket, amikor még meg sem állapodtak a reptérrel, majd a drágább kettes terminálra kezdték hirdetni magukat.
Ha nem sikerül megegyezni a reptérrel, akkor kénytelen lesz elhalasztani a nyitást.
A fapados légitársaság 2010-ben hagyta itt Budapestet, most öt helyről indít újra járatokat.
Nagyobb veszteségek jönnek a dél-európai járatokon, bár összességében jól megy a cégnek.
Az európai Ryanair fapados légitársaság nemrég bejelentette, a járatain található 3 vécéből kettőt megszüntet annak érdekében, hogy a helyükre plusz 6 ülőhely kerülhessen. Innen már csak egy lépés, hogy egyáltalán ne legyen mellékhelyiség a gépeiken.
Vegyesen zárták a negyedévet a fapadosok, az easyJet majdnem ötödével növelte az utasai számát.
Nem vitték a Schlecker samponját, nem ették a Pizza Hut pizzáját és a TDK sem bírta tovább nálunk.
A légi irányítók sztrájkja megbénította az ország repülőtereit, de már helyreállt a légi közlekedés.
Az ír fapados légitársaság idén is kiadta a bikinis légikísérők főszereplésével készült naptárát, mellyel a szegénység és éhezés ellen küzdenek.
A lemondásra készülő vezető szerint nem tarthatóak az átlagban 40 eurós árak.
A rövidebb utakon. Szükség esetén az utaskísérők is el tudnák látni a másodpilóta szerepét.
A Ryanair 12, az Easyjet 8,4 százalékkal nagyobb forgalommal zárt, a British Airways kicsit bukott.
Kivonul a Ryanair, rekordalacsony kamat, rekordmagas munkanélküliség. Heti összefoglaló.
A Ryanair a Ferihegyi díjakat sokallja, a repülőtér szerint nem kötelezi el magát a légitársaság.
A légitársaság kifizeti az utasoknak a légtérzár miatti szállodai és étkezési kiadásokat.
Jóval drágább lesz csomagot feladni a Ryanairen és fizetőssé teszik a WC-t.
Túl magasak a ferihegyi költségek, ősztől törölhetik az összes budapeseti járatot.
Milánó-e Bergamo, Velence-e Treviso? - az easyJet szerint nem, de a hirdetését betiltották.
A Ryanair utasa dührohamot kapott, amikor kiderült, hogy sorsjegyét csak érkezéskor váltják be.