Ezért nehéz eladni a magyar cégeket
Adóelkerülés, csontvázak, a tervezés hiánya és a mindenható tulajdonos jellemzi a magyar vállalatokat.
Adóelkerülés, csontvázak, a tervezés hiánya és a mindenható tulajdonos jellemzi a magyar vállalatokat.
Ahogy a Sofitel, az Ibis és a Mercure hoteleket is. Lemondott a térségünkről a francia Accor-csoport.
A Wit.ai természetes nyelvi feldolgozással foglalkozó startup. Továbbra is nyílt marad.
Nagyon felpörgettük az államosításokat idén, szinte minden hónapban volt egy nemzetstratégiai bevásárlásunk. Itt hagyja az országot a Lukoil, a lakosságot a Citibank, Matolcsy pedig a kínált eladási árnál drágábban is meg tud venni valamit, ha nagyon akar.
Lehet, hogy az oroszoknak vennénk meg.
Úgy hírlik, a gyógyszer-milliárdos Viktor Karitonin veszi meg a pályát az anyagi nehézségekkel küzdő Capricorntól.
2,9 milliárdért eladta a Google. A szabadalmakat viszont megtartják.
A Skyscanner vette meg a szoftverfejlesztő céget, ezentúl csak nekik fognak dolgozni.
A gonosz multi 2,5 milliárd dollárért kebelezte be a közelmúlt legsikeresebb játékát és a fejlesztőt, aki korábban minden ehhez hasonló üzletről karcos véleményt mondott. Saját magát köpte képen a Minecraft gazdája, vagy így működik a világ?
A holland céget egyik versenytársa környékezte meg, de az alapító család vonakodik az eladástól.
Hatalmas ötlet: legyen drágább, ami jó, és olcsóbb, ami rossz. Valami elkezdődött a Kerháznál.
Kétmilliárd dollárért. Meg nem erősített hírek szerint a Mojang a héten aláírhatja a szerződést.
Felvásárlási célpont lehet a magyar kötődésű cég, forr a levegő a videostreaming technológiák körül.
A brit sajtó dobta a hírt a köztudatba, de alaptalan pletykáról azért nem beszélnénk.
Megveszik a több ezer kávézóból álló Tim Hortonst. Azért is, hogy Kanadában tudjanak adózni.
A videojáték-streamben utazó Twitch-et vette meg, amire a Google-nek is régóta fájt a foga.
Megvesznek egy fánkvállalatot, és egyben Kanadába költöznek, mert ott alacsonyabb az adó.
A világ legnagyobb autógyártója jöhetett volna létre 17 márkával és 15 millió eladott autóval.
Picinek tűnik a prémiumcsatorna, de nyereségesebb, mint a Warner filmgyártása.
Megvette a nagy olasz abroncsgyártó ötödét a Rosznyeft.
Felvásárolták a reklám- és videoszolgáltató céget, a Liverailt. A működésébe nem szólnak bele.
Egymilliárd dollárért vásárolnák fel a játékos tartalmak közvetítésében bőven rájuk verő konkurenst.
Az AT&T telekommunkiációs óriás 48,5 milliárd dollárért veszi meg a DirecTV műholdas szolgáltatót.
Titkos lengyel befektetőt tartanak a csődközeli magyar Praktikerek iránt is érdeklődő cég mögött.
A Beats a fejhallgatói és a zeneszolgáltatása miatt ilyen drága, de sokak szerint ennyit egyik sem ér.
A népszerű bulvároldal azonban túl sokat kért, a Disney nem akart egymilliárd dollárt fizetni.
A Moves egy finn startup, és csak a szokásos sporttevékenységeket tudja követni.
Pénteken véget ér a felvásárlás, egy gyárat nem vesznek át, vezérigazgatót viszont igen.
Az orosz gázóriás a RAG Kiha Kft.-ben szerzett részesedést.
Nem ez lenne az első eset, hogy egy autógyártó próbálkozik a motor-piacon.
A közösségi média óriása kétmilliárd dollárért vásárolta fel az Oculus Rift nevű sisak gyártóját.
Az amerikai befektetők helyett német alkatrész-beszállító nyerte a licit-versenyt.
A befektetők a techcégek növekedési potenciálját nézik, amikor meghatározzák értéküket, nem a valós teljesítményt. Hogyan érhet egy nyereséget nem termelő cég több milliárd dollárt?
A mobilos üzenetküldőjük értékéről dobálózik nagy számokkal a WhatsApp eladása kapcsán.
Ezúttal svédországban vásárol teherautó-gyári részvényeket a német vállalatóriás, 6,7 milliárd euró értékben.
A Spider.io a cég új szerzeménye, az online hirdetési piac tisztaságát segítheti elő.
Magyarország másfél-kéthavi GDP-jét fizette ki a Facebook egy üzenetküldő alkalmazásért. Miért kell nekik ennyire a Whatsapp? Senki nem tudja. Ahogyan azt sem, hogy jó üzletet kötöttek-e.
19 milliárd dollárért veszik meg a népszerű mobiltelefonos csevegőprogramot.
Az évtized biznisze lenne, 25 milliárd dollárért. A két cég meglepően sokban hasonlít egymásra, és most titkos találkozókat szerveznek.
A kínai számítógépgyártó majdnem hat százalékát vette meg, összesen 750 millió dollárt fizetett.
Megvették a Banco Popolare horvát bankját, 10 százalék lehet horvátországi piaci részesedésük.
Hiába tűnik úgy, hogy 9,6 milliárd dollárt buktak az üzleten, valójában jól jönnek ki az egészből még pénzügyileg is.
A DeepMindot neurológusok és a Skype volt vezető fejlesztője alapította. Az ár 500 millió dollár.