Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Rendkívül izgalmas, hétről hétre változó eredményű verseny folyik a televíziók között; házról házra, percről percre küzdenek a nézőkért. A múlt héten, az átlageredményeket tekintve a tv2 enyhe fölénye mutatható ki mind a teljes lakosság, mind a 18-49 évesek körében, a főműsoridős programoknál viszont az RTL Klub tett szert némi előnyre.
|
Ismét a Nagy testvér vezet
A Barátok közt dominanciája továbbra is megkérdőjelezhetetlen: a Big Brothert csupán csütörtökön nézték valamivel többen a "kereskedelmi korosztályból", mint a magyar szappanoperát, a többi adásnapon azonban a Berényi család a főműsoridő abszolút nyertese volt.
A szitkom városi passzió
Viszonylag jól debütált a Tea című vígjátéksorozat (szituációs komédia) a tv2-n: több mint egymillióan tekintették meg a bemutatkozó epizódot. Érdekesség, hogy míg a Tea országos közönségaránya 34,72 százalék volt a 18-39 évesek közt, Budapesten - uganebben a célcsoportban - 43,3 százalékot ért el.