Hat év fogházat kapott a tömegszerencsétlenséget okozó román kamionos
A 32 éves férfi kamionjával nekiütközött egy román mikrobusznak az M43-ason, a balesetben tizennégyen haltak meg 2011-ben.
A 32 éves férfi kamionjával nekiütközött egy román mikrobusznak az M43-ason, a balesetben tizennégyen haltak meg 2011-ben.
A román nő azzal védekezett, hogy nem találta a jó kijáratot. Egy szabadnapos rendőr kapcsolta le.
Az M43-asra Maroslelénél kifolyt szilikont nehéz oldani, ezért le kell vakarni. Vizesen csúszik.
A pénteken kifolyt anyag egy része az úton maradt, Maroslelénél csak a belső sáv használható.
Óriási a dugó, csak az menjen autóval arrafelé, aki jól viseli az egyhangúságot és a várakozást.
Ártalmatlan szilikon-dioxid, de nehéz eltávolítani. A Szeged felé haladókat a régi útra terelik.
Egy román autó átszakította a szalagkorlátot, négy sérült van, egyikük életveszélyes állapotban.
A kormány növeli az építkezés támogatását.
A román rendszámú autó sofőrjét megbüntették, az egyik utast fogdába vitték, tíz ember gyalog ment tovább.
Egy teherautónak ütközött egy személyautó, abba belerohant még egy személyautó.
A helyszínen halt meg az autópályán sétáló férfi.
A megyében szerdán 940 ezer forint közlekedési bírságot szabtak ki a rendőrök
Az új törvény szerint legfeljebb kétszázmillió forintot lehet költeni feltárásra, ami nem elég.
A NIF és a vízgazdálkodási társulat egymásra mutogat az M43-ashoz vezető út vízelvezetése kapcsán.
A román férfi kamionja átszakította az M43-as korlátját, és egy kisbusszal karambolozott.
Tizennégyen haltak meg októberben Makó és Szeged között, a román sofőr előzetesbe került.
Tavasszal kezdik a munkálatokat a Makó és a román határ közötti szakaszon.
Az aradi férfit Szegeden ápolják, a hétfői balesetben 14 román állampolgár halt meg az M43-ason.
A jövő hét elejéig hazaszállítják a holttesteket.
A 14 halálos áldozattal járó balesetet okozó sofőrnek hasmenésre írtak fel gyógyszert, a mellékhatásai között az álmosság is ott volt.
Két gyermek és négy nő halt meg a karambolban. Mind román állampolgárok voltak.
Kamion ütközött kisbusszal, a rendőrség büntetőeljárást indított az ügyben.
Az ásatást végző múzeumnak több száz millióval lóg a Nemzeti Örökségvédelmi Központ.
Az emberi maradványok mellett lőszerek is voltak.
Az M43-as autópálya óriási változást hozott.
De lehet, hogy a ciklusé: rengeteg csúszás után járható az M43 és a szegedi Móra Ferenc híd.
A Szeged és Makó közötti pályaszakasz mentesíti a városokat a romániai tranzitforgalomtól.
A román határhoz vezető M43-ast április végétől használhatják az autósok. Idén összesen 75 kilométernyi gyorsforgalmi utat avatnak, ezek százmilliárd forintba kerültek.
Kész a Móra Ferencről elnevezett Tisza-híd szerkezete, de csak április végén hajthatunk fel a Szeged és Makó közötti autópályára.
A Makó és Nagylak közötti szakasz engedélyeit kiadták, az építkezést 2013 májusára fejeznék be.
Mégsem csúszik újabb hónapokat a tavaly augusztusra tervezett, Szegedtől Makóig vezető út átadása.
Idén augusztus helyett jövő tavasszal adták volna át, de jövő nyáron még építkezni kell rajta.
Valamikor az első félévben, de hogy pontosan mikor, azt nem tudni. Pedig egy része már elkészült.
Az M30 és az M2 nem megy át Szlovákiába, az M3 megállt Debrecennél, Romániáig sincs sztráda.
Mától az M5-ös és a 47-es főút között használható Szeged északi elkerülője, ami még nem autópálya.
A földdepót lazító traktor lecsúszott egy 3-4 méter magas dombon, vezetője a gép alá szorult.
MÁV, M6, M43, megváltozott munkaképességűek támogatása szerepel az étlapon.
Augusztus vége helyett legkorábban év végére készülhet el az M43-as Tisza-hídja, de az út egy részének a sorsa is bizonytalan. A másik két szakasz addig a semmiből a semmibe vezet.
Augusztus 31-ig kellene megépíteni az M43-as autópályát Makóig, de a sztráda közepét aligha tudják átadni. Csak július elejére derül ki, mennyi lesz a csúszás, Szeged egyelőre nem szabadul fel.
Az M43-as híd névpályázatán a szavazatok felét kapta Móra, megelőzve a Napfényt és Szent-Györgyit.
Az állami sztrádaberuházó megválik a Sedesa-Hídépítő-Szeviép konzorciumtól. Aligha lesz kész az út nyár végére.
Az utat építő alvállalkozók több mint 3 milliárd forintot követelnek a csődöt jelentett Szeviéptől. A ki nem fizetett építőanyagot elkezdték kibontani.
Több milliárdot nem fizettek ki az autópályát építő cégeknek, de a régészek is pénzükre várnak.
Gyevi, Napfény, Radnóti, Móra vagy Szent-Györgyi – május 14-ig szavazhatunk, mi legyen az új szegedi sztrádahíd neve.
Vagy Betyár, vagy Rózsa Sándor, vagy Attila, a hun? Egy hét alatt csaknem ezer nevet javasoltak.
Kilenc hónapot csúszik az M43-as autópálya első szakaszának átadása a kivitelező kérésére.
Autópályát kap Pécs, új elkerülőt Szeged, a kelet-nyugati forgalomnak 25 kilométerrel rövidebb lesz az M0-s. Kezdődik az M2-es szélesítése, Vácig autópálya vezet majd.
A Szegedet elkerülő sztráda 5-ös és 47-es út közötti szakaszát most novemberre kellett volna megcsinálni.
2002 óta mindig bővült valamennyit a gyorsforgalmi úthálózat, idén nem fog. A Szegednél év végén átadni tervezett M43-as átadása nyárra csúszik.