Retteghet mindenki, akit Laci néni nevezett ki
Fekete nap lett a csütörtök a fejlesztési cégeknél, Seszták Miklós két vezért ki kirúgott.
Fekete nap lett a csütörtök a fejlesztési cégeknél, Seszták Miklós két vezért ki kirúgott.
Megnéztük, hogyan haladnak Európa egyik legdrágább vasútvonalának azon munkálatai, amelyekkel az autósoknak is jó lesz. Sok újdonság nincs, nagy csúszás lesz.
Hamarosan kezdődhet a 10-es és 11-es út közötti szakasz tervezése. 2016-ra kellene megépíteni.
A 2010-es rendkívüli felmondás miatt 300 milliót ítéltek meg Reményik Kálmánnak, de nem akarta kivárni a harmadfokú döntést.
Átépítik a 8-as főút csomópontját. Két és fél tonna robbanóanyaggal lazították meg a dolomitot.
Amerikai tudósok több energiát nyertek a magfúzióból, mint amennyit beletettek. Majdnem.
Vége a terelésnek az aquincumi vasúti hídnál.
Az egyik lakóháztól ugyan 30 centire lesz az út, de a NIF szerint a forgalom csökkenni fog.
Végleges, hol épül Debrecentől délre autópálya.
Naponta kialakulnak dugók a 10-es főút ürömi szakaszán, ahol bár az alapkőletételnek már bő tíz éve, a körforgalom helyén máig lámpák és balkáni állapotok vannak.
Lövedéknek hitték, evakuáltak. Csak egy fémrúd volt.
Ennyi uniós pénz maradt a 2170 milliárdból, a következő ciklusban már csak fele ennyi jut.
Szántódig fel fogják újítani 2015-re a síneket, csak úgy hasíthatnak majd a halk pályán a vonatok.
A cég építheti az M85-ös új szakaszának legnagyobb részét, majdnem 30 milliárd forintból.
A 770 méter hosszú hídon 28 darab, egyenként 44 tonnás teherautóval végezték a vizsgálatot.
Az M85-ös gyorsforgalmi út Győrtől Csornáig épül.
Folytatódik az aquincumi vasúti híd felújítása. Három sávot lezárnak a Szentendrei úton.
Két tendert is nyertek, az egyik ennyivel olcsóbban, a másikat ennyivel drágábban a becsült árnál.
Tavaly még 3 milliárddal többért vállalták volna el ugyanezt a munkát.
Átázott talajjal és magas vízállással is van baj.
Megmaradhatott volna a vasútfelújítás miatt kivágott fa Piliscsabán, hiba volt az engedélyt kiadni.
Hiába küzdöttek érte, a vasútépítők győztek.
2010 óta keresték az M3-as egy 12 km-es szakaszának építőjét. Közgépes konzorcium épít 15 milliárdért.
A két legkátyúsabb magyar utat még durvábbakkal fejelték meg olvasóink. Az útkezelő kísérletezéssel, belvízzel, árvízzel takarózik.
A budai hegyek közötti szakasz nyomvonalát 2014 végéig kijelölik, négy-öt új alagutunk lehet.
Persze a régit, miután decemberben átadták az újat.
Rákapcsolnak az útépítők: nyárra kiszélesítik az M0-st, kezdődik a szolnoki, csornai elkerülők építése, 2014 végére a határra ér az M43-as. Viszont 13 milliárdos bukás volt az M9-es.
A cég egy 4,4 kilométeres útszakasz burkolatát erősítheti meg 1,6 milliárdért a 86-os főútnál.
Ideiglenesen forgalomba helyezik az M3-as Nyíregyháza és a 49-es főút közti szakaszát.
Kétszer hét kilométer gyorsforgalmi út és Csorna keleti elkerülője 2015 nyarára lehet kész ennyiért.
Hiába készült el Nyíregyházától keletre az M3-as 32 milliárdos új szakasza, nem lehet használni. Az új és a régi szakasz összekötése, és egy mérnökségi telep építése kimaradt a közbeszerzésből.
Csak 30 kilométer, de két híddal. A kormány nagyon ráhajt a sztrádaépítésre az EU-s keret zárása miatt.
Sokadszorra írnak ki közbeszerzést az M3-as egyik szakaszára. Két éve egyetlen pályáztatás sem sikerül.
Június 25-től már lehet használni, teljesen csak november végére készül el.
A NIF és a vízgazdálkodási társulat egymásra mutogat az M43-ashoz vezető út vízelvezetése kapcsán.
Megindult a Budapest-Esztergom vasúti pálya 2013 végéig tartó felújítása. A szakaszon sokáig vonatok helyett buszok járnak majd, a vágányzárak június 16-tól kezdődnek. Utána viszont 100-zal is repeszthetnek.
De a Törökbálint és az M6-os közötti 6,6 kilométer csak ősztől lesz tényleg kétszer háromsávos.
A 49-es út és Vásárosnamény közötti szakasz építése közbeszerzési gondok miatt 2010 óta csúszik.
Az elmúlt évek munkájáról fényképes összeállításban számol be a NIF.
Az Euroaszfalt semmilyen indokot nem tud felmutatni a késésre, a NIF kötbért követel.
Részben, Pilisvörösvárig kezdik a felújítást. Ha kész, 60 helyett 70-100-al is mehetnek a vonatok.
Tavasszal kezdik a munkálatokat a Makó és a román határ közötti szakaszon.
Március óta nem sikerült eldönteni, milyen legyen a magyar e-útdíj, így az előkészítésére szánt 30 milliárdot odaadják az úgyis pénzügyi gondokkal küszködő állami sztrádaépítőnek.
A sztrádaépítő beolvad az autópálya-kezelőbe, az így létrejött cégbe beolvad a közútkezelő társaság.
A csődben lévő cég vezette konzorcium helyett újat keresnek a Szombathely-Vát szakasz átépítésére.
Idén elvileg átadják a déli elkerülő új szakaszát és befejezik az M1-M6 között a szélesítést.
A Szécsény határában épülőt már júniusban át kellett volna adni, az onnan tíz kilométerre lévő viszont tényleg kész lesz szeptember közepére.
Az értékbecslői áron felül már nem vár tízmilliókat a vasúti beruházótól a város.
Az új óvoda többe kerülne, ezért kérnek gáromszoros pénzt, érvel az önkormányzat.
Az érdi gyerekek már a nyári szünet után sem mehetnek vissza, hogy mi lesz velük, nem tudni.
Nincs megegyezés, ősszel elkezdik a vasútépítést az érdi óvoda udvarán, a gyerekek mellett.
Az érdi önkormányzat elszámította magát: nem elégedett meg a kisajátításért kínált 111 millióval, most hivatalosan a felét kaphatja. Ellenállnak.
A volt elnök-vezérigazgató szerint a wellness-szállodás szerződéseket is jóváhagyta a tulajdonos.
Júniusban az EU-elnökséget búcsúztatnák az Ipoly-híd avatásával, de a híd csak augusztusra készül el.
A megrendelő még fizetett a gárdonyi állomásért, de a kisebb alvállalkozóknak már nem jutott semmi. Bontani akartak, nem sikerült, egyeztetni fognak.
A lakattal lezárt épületbe nem mentek be a pénzükre váró munkások, a vasúti átjárónál fegyveres őrök akadályozták meg a bontást. Holnap tárgyalnak.