Ideiglenes szigetelést kap a HÉV-alagút
Az építési munkák miatt jelenleg nincs szigetelés az alagúton, be is folyt az esővíz.
Az építési munkák miatt jelenleg nincs szigetelés az alagúton, be is folyt az esővíz.
Az Alstom visszalépése után a legalacsonyabb ajánlatot az orosz Metrowagonmash adta.
A buszvezetők is hajlandóak csatlakozni. A hajóskapitányok még nem hirdettek sztrájkot.
Szinte minden második nap bekapja valakinek a valamijét. Két hónapja egy dobermann lábát harapta meg.
Az éjszakai járaton csukta rá az ajtót a sofőr Széllné Erzsébetre, akit 15 méteren át vonszolt magával a jármű. A nő zúzódásokat szenvedett.
Nem hosszabbították meg az alvállalkozói szerződést, de a BKV vállalja, hogy még jobb buszok jönnek.
Kiderül még, mit csinálna, ha egy alkalmazottja beszólna az MNB-nek, és, hogy kinek lesz jó jövőre.
120 ezer fizetési felszólítást küldtek ki. Ha nem kifogásolja meg, 15 napon belül jogerős lesz, utána meg már bánhatja.
A Nagy Futam autós és légi parádé miatt sok a lezárás, a Lánchídon még gyalogosok sem közlekedhetnek.
Mégsem működik a budapesti mamutcég, a BKK irányíthatja tovább a BKV-t.
A Margit híd után már pótlóbuszok járnak, a felszíni építkezés miatt nem biztonságos az alagút.
Hamarosan eszetlen nagy királyság lesz trolin utazni, de legalábbis nem tűnik majd veszélyesnek.
Pótlóbuszok járnak pályakarbantartás miatt.
2010 óta folyamatosan emelkedik a bevétel. Tavaly csak a pótdíjazásokból egymilliárd forint folyt be.
A BKV szerint fejjel szaladt neki a busz oldalának a férfi, aki éjjel életét vesztette Rákospalotán.
Sűrítés, összehangolás, megszűnés: áprilistól több BKK-járat menetrendje is változik.
Aggódó utas kontra nyugodt BKV, tanuló vezetők versus érzékeny vezérlő automata.
Jövő hét végén azért zárják le, mert az automata szerelvényeket teszteli a közlekedési hatóság.
363 ezer bliccelőt kaptak el 2014-ben, ami 70 ezerrel több, mint a 2013-as szám.
Tavaly év végére újították fel, alig három hetet üzemelt. Moldova korai novelláit újraírta a BKV.
A bíróságon egy 4 óra 23 perces videó levetítése után tette mindezt.
Ezek kerülnek az 1-es és a 3-as vonalra.
A közlekedési szakszervezet képzetlen dolgozók munkára kényszerítése miatt feljelentheti a BKV-t.
Az ittas, jegy nélkül utazó férfit egy másik utas verte meg, mert segíteni szeretett volna az ellenőrző kalauznak.
A deszka és a mozgólépcső is szétment.
Senki sem sérült meg, de a 2012-ben vásárolt busz teljesen kiégett.
Öt év alatt elévül a követelés, de addig is sok a buktató. Mit ne csinálj semmiképpen se?
Két megálló közt lett rosszul a XV. kerületben.
Üzleti titok megsértése a gyanú, az új igazgatóság a feljelentés mellett döntött.
Egy műhelykocsi ment a szerelvény oldalának.
A vári midibuszokat és budai járatokat üzemeltethet egy furcsaságokkal teli tender megnyerése után.
Becslés szerint 5-10 millió forint az éves pluszköltség a fizetős szakaszokon járó buszok miatt.
Hét ajánlat futott be a szerelvényfelújításra, a kocsikon gyakorlatilag mindent ki kell cserélni.
Szembejött egy látomás a Hermina úton. De nem, ez nem álom, hanem egy kicsicsázott kommunista troli!
A 3-as metró orosz kocsijainak átépítésére nagy az érdeklődés, kedden délelőtt beadási határidő.
A két ünnep közötti menetrendekért kattintson!
Rosszul lett egy menetrend szerint közlekedő busz vezetője csütörtök este Budapesten, a Szent Orbán téren, emiatt a jármű villanyoszlopnak ütközött.
A tervek szerint május végéig meglesz a pénz, de a kivitelezővel csak ezután kötnek szerződést.
A Szent Orbán téren történt az ütközés.
Újszerű fícsör több trolijáraton, hogy a megállónevekből nem derül ki, hol kell leszállni a Körúthoz. Logikátlanított egyet a BKK.
Nagyon rossz állapotban van, de niós pénzre nem számíthat a BKV a felújításhoz, a főváros nem tud ekkora hitelt felvenni, az állam meg várhatóan nem akar. Mi lesz akkor?
A BKK nyári stratégiáját a kormány sutba dobta.
Szombat munkanap, így a héten a menetrend is teljesen felfordul a fővárosi közlekedésben.
A budapesti tömegközlekedés száz év alatt semmit nem változott: olyan fejlesztéseket tervezünk, mint az 1800-as évek végén, kenőpénz szintén volt már száz éve, ahogy fizetési botrány is: volt cégvezér, aki többet keresett, mint Horthy.
Modern utastájékoztatás? Ugyan már! A mutogatást és a tologatást mindenki érti.
A Budapesti Városigazgatás Holding Zrt.-be integrálják, irányítási jogait megszüntetik.
Már megint olcsóbb a benzin, nincs tüntetés, Winkler helyén az internet legnagyobb segge és egy csodás Alfa.
Szép, színes, informatív! Ezentúl nem foghatja arra a késést, hogy „bocsánat, nem jött a mozgólépcső”.
Költészet a BKV tájékoztatási osztályától. A tisztaság definíciója, és homályos semmi is azt üzenik: mi tehetünk mindenről.
Mocskos buzinak nevezte az utast, a BKK vizsgálatot indít, az öreg nénik is beszálltak a harcba.
A 133-as busz összetört, a Suzuki sofőrje megsérült.
Mostantól valós időben mutatja a térkép, hogy merre járnak a BKV járatok.
A baleset a H8-as és a H9-es vonalát érinti.
A Kossuth térről menne a Jászaira? Ma nem fog.
Döntést hozott a bíróság a Skoda ügyében.
Most vágatlanul izgulhatja végig, hogyan sikerült Barnának visszaszállnia a Móriczon arra a Metróra, amiről az Újbuda-központi megállónál leszállt.
Másfél perc futás, ami fárasztóbb, mint egy félmaraton. Londonban megcsinálták, de vajon sikerülhet-e Budapesten, ahol az állomások sokkal mélyebben vannak? Kipróbáltuk a legújabb őrületet.
27 milliárd forint lesz, 2015-ben indul és 2017-ben fejeződik be. 800 kapu, 10 450 érvényesítő automata, chipkártya, okospapír.