70 találat az Indexről, és a környékéről.
„Speciális munkaerőigény” vetődött fel.
A Budapest-Belgrád vasútvonal felújításán dolgozó munkások közlekednek az törött alvázú Citroën Jumperrel.
Átalakulóban van a szállítási útvonalak jelentősége.
2024.02.18. 15:44 Módosítva: 2024-02-19 11:40:00
Budapestről 13 óra alatt lehet majd Athénba utazni – vonaton.
2023. december 28., 12:25
Alig néhány hónapja adták át a hidat Kishegyes határában.
De a hó miatt lehet, hogy ez is késik.
A szerb elnök szavaiból lehetett erre következtetni.
2023.01.14. 18:34 Módosítva: 2024-03-01 11:45:52
Fáklyás felvonulás volt a Déli Körvasút környezetromboló hatásai miatt, a helyiek az otthonukat féltik.
2022. augusztus 26., 17:12
Ez az első kínai–magyar fejlesztés, amelyet az EU szabályai szerint Magyarországon kínai partnerekkel közösen hajtanak végre.
2022. augusztus 23., 14:22
Egy időben benyújtott dokumentum volt a kulcs.
A V-Híd Zrt. így a teljes a magyarországi szakasz építésében részt vesz.
Közel kétszáz ingatlanról van szó.
A döntést Vitézy Dávid államtitkár jelentette be kedd délután az új elnök-vezérigazgatóval együtt a MÁV-Volán menedzsmentjének.
Aleksandar Vučić köszönetet mondott a magyar kormányfőnek a támogatásokért.
A Budapest és Belgrád közötti vonal felújítása miatt.
Több mint ötvenmilliárdból fejlesztik a Ferencváros állomás és Soroksár közötti szakaszt.
A kérdéses vasútfejlesztés mellett a Fudan és az egyetemek modellváltása is terítékre került.
2021. november 28., 07:21
A miniszterelnök-jelölt szerint újra kellene tárgyalni a kínaiakkal kötött szerződést.
2021. november 27., 06:26
Jogerősen pert nyert a Transparency International Magyarország.
2021.10.20. 12:09 Módosítva: 2021-10-21 08:36:44
Különös verseny a Balkánon Kína és az EU között.
Napi hírösszefoglaló.
Szél Bernadett az Indexnek azt mondta, gyakorlatilag azt állapította meg a bíróság, hogy nem volt jogszerű a szerződés titkosítása.
Az amerikai ügyvivő szerint lépéseket kell tenni a kritikus infrastruktúra védelmére.
Az Európai Bizottság elnöke közölte, hogy a G7-ek elindítják az Építsünk újra egy jobb világot programot.
2021.02.08. 09:55 Módosítva: 2021-02-08 20:49:34
Salát Gergely sinológus szerint Kína sikerrel kezelte a járványt, most pedig a vakcinákkal építi nemzetközi presztízsét.
A képviselő szerint Kína diktál a kormánynak a több százmilliárdos gigaberuházásban.
A kormány szerint klímavédelmi szempontból is fontos ez a beruházás, az ellenzék szerint a kormány Kína érdekeit szolgálja.
Minden idők legdrágább magyar vasúti beruházása készül, és nem látszik, hogy a kínaiakon és Mészáros Lőrincen kívül kinek lesz jó üzlet.
A cél az, hogy 2025-re a teljes vasútvonal megépítése befejeződjön.
Számos más áru között ugyanis a Mészáros-cégcsoport által építendő Budapest–Belgrád-vasútvonalhoz hoz ellátást.
2019. szeptember 24., 09:47
Hamarabb kapjuk meg a kínai hitelt. Magyarország támogatja Kína tagságát az ENSZ Emberi Jogi Tanácsában, és kínai egyetem is jöhet hozzánk.
Ez a keleti nyitás szolgálja a magyar érdekeket, mondta a külügyminiszter Kínában.
A kínai állam és az Eximbank finanszírozza, 130 év múlva térülhet meg a beruházás.
Hamarosan kezdhetik a nagyszabású, méregdrága építkezést Mészáros Lőrincék és kínai partnereik.
Az eredetileg 400 milliárd forintra becsült büdzsé 750 milliárdra kúszott fel. A beruházást Mészáros Lőrinc cége végzi két kínai vállalattal közösen.
2019.04.29. 13:47 Módosítva: 2019-05-07 10:45:45
Magyarország a növekvő nyugati bírálatok ellenére beleállt Kína fő külpolitikai projektjébe. Bár ezzel nincs egyedül, nem látszik, hosszú távon mire megy ki Orbán lavírozása.
Rekordok, sebesség, bővülés, összegzett a magyar külügyminiszter Kínával kapcsolatban.
Hidvéghi Balázs szerint nem a tulajdonosi háttéren van a hangsúly, hanem a cégek felkészültségén.
2019.04.26. 16:24 Módosítva: 2020-04-26 20:20:01
Új, vasútépítésre alapított cége két kínai céggel konzorciumban vitte el a 750 milliárdos beruházást.
A kínált ár elfogadható Szijjártó szerint.
Erről Varga Mihály beszélt Pekingben. Április végére az is kiderülhet, kik dolgozhatnak majd az eddigi legdrágább magyar vasúti beruházáson.
2018. december 19., 09:21
Új eljárást rendelt el a kormány.
A gigaberuházásra eddig ketten pályáztak.
2018.01.12. 13:55 Módosítva: 2019-05-07 16:13:28
A miniszterelnök Berlint és Brüsszelt hergelve kínai pénzért tartja a markát. Tényleg ki lehetne váltani a kínaiak pénzével az EU-támogatásokat?
Megkérdeztük a Coscót, a tehervonataiknak kell-e a 750 milliárdos szupervasút. Nos, igazából nekik teljesen mindegy, hogy Szerbiából az út 4 vagy 8 órás, ez nem tétel, biztosan nem ezért csináljuk.
Jól járhatnak a Budapest-Belgrád-projekttel.
Pedig még meg sem újult a Budapest-Belgrád vasútvonal.
2017.12.01. 10:32 Módosítva: 2017-12-02 09:57:18
Már ha optimistán számolunk, hiszen az adatokból az derül ki, hogy elég sok probléma van a kormány tervével.
2017. november 30., 07:45
Magyar vámosok gyorsasága + vasútépítés = 1/5 rengeteg pénz x 33.
2017. november 29., 12:54
Milyen magyarázat van a teljesen értelmetlen, 750 milliárdos beruházásra? Kinek áll ez érdekében? Összeszedtük a főbb érveket és teóriákat.
2017.11.27. 17:43 Módosítva: 2020-05-15 23:27:38
Indul a Budapest-Kelebia-vonal csaknem ezer milliárdos átépítése a kínaiak kérésére. A gigaprojektnél viszont már most előjött két igen komoly probléma: az értelme és az ára.
2017. november 27., 09:59
Az új globalizációs világrend nem tanárokra és diákokra osztja fel a világot, nekünk is nagyon jó lesz, hogy Kína itt fejleszt.
A Budapest-Belgrád vasútépítéshez 35 millióra teszik a kínai tolmácsolást, plusz 25 millióra az angolt.
2017.10.14. 16:14 Módosítva: 2019-05-07 11:48:21
Miközben az EU szigorúbban ellenőrzi majd a kínai befektetéseket, mi a mostani szabályoknak se felelünk meg. Mégis van olyan uniós kezdeményezés, amivel Magyarország is nyerhet.
A lex CEU-val Orbán átlépett egy vörös vonalat – derült ki a német külügy szervezte konferencián
A MÁV megkötötte a szerződést, indul a tervezés.
2017.05.04. 08:11 Módosítva: 2019-05-07 11:40:02
A 2400 év alatt megtérülő Budapest-Belgrád tehervasútról senki nem tudja, mi értelme nekünk.
Meglepetés: kiemelkedően jók vagyunk nagyberuházások költségeinek alulbecslésében.
A Budapestet Belgráddal összekötő vasútvonalat megfúrhatja Brüsszel a lap szerint.
2017.02.08. 13:12 Módosítva: 2020-05-15 23:27:38
Orbán Viktor szerint a keleti nyitás a magyar gazdaság négy alappillérének egyike, és a kormány keményen dolgozik rajta, hogy kínai pénz virágoztassa fel az országot. De mégis mit adtak nekünk a kínaiak, és mi igaz a kormányzati sikerpropagandából?