A miniszter szerint Magyarország minden válságból megerősödve került ki.
2022.07.18. 18:55 Módosítva: 2022-07-28 15:30:16
Napi ezer biciklit gyártanak Gyöngyösön, de ez sem elég.
Az országnak a földrajzi elhelyezkedése miatt van fontos szerepe.
A szállítmányozási piacon egyedülálló megoldást kínáló Convoy alapítói rájöttek arra, amire az Amazon: mindent jobb digitálisan intézni.
Április végéig.
Nem tud a szomszédos országban bajba jutott magyar sofőrről az ipartestület.
Szijjártó Péter tisztázta a részleteket az RZSD vezérigazgatójával.
Egyre közelebb a „zöld repülés” időszaka.
Megkímélnék a terheléstől Budapestet.
Egyre nagyobb bajban vannak a fuvarozócégek, hosszabb távon gond lehet az ellátási láncban.
Az új logisztikai terminál Európa legnagyobb és legmodernebb ilyen jellegű befektetése.
2021. november 27., 06:26
Jogerősen pert nyert a Transparency International Magyarország.
2021. november 22., 16:49
A Budapest és Belgrád közötti vonal növeli a kereskedelmet – emelte ki Szijjártó Péter.
2021. november 11., 19:55
Egyéb költségeik is bőven nőttek, év végéig próbálják áthárítani a megrendelőkre.
2021. szeptember 26., 09:06
Annyira kevés a sofőr, hogy enyhítik a külföldiek vízumszabályait a britek.
2021. augusztus 21., 11:37
A Földközi-tengerről a Vörös-tenger irányába haladt az Ever Given.
2021. augusztus 8., 21:38
Két autómentő cég sietett a segítségére.
A gazdasági operatív törzs javaslatára fejlesztik a gödi ipari parkot és a fóti stúdióvárost is.
A konténerek ára az egekbe szökött.
Pedig évi 40 ezer fontot lehet keresni.
Az osztrákok környezettudatossága már a kegyeleti szokásokra is kiterjed.
Minden megyeszékhelyről gyors légiforgalmi kapcsolat létesülne.
Szerdától emelkednek az árak.
Akad, aki taxizás helyett építkezéseknél dolgozik fizikai munkásként.
A dél-amerikai ország több városában és régiójában is voltak késedelmek, sőt helyenként fel is kellett függeszteni az emberek immunizálását.
A pihenőidők és a veszélyes áruk szállítását vizsgálják a rendőrök.
A miniszter a Budapest–Belgrád vasútvonal hazai fejlesztését irányítja februártól társadalmi munkában.
A közúti fuvarozók és szállítmányozók a digitális rendszertől piactisztulást és versenyképességjavulást várnak.
A Brexit és a koronavírus-járvány rántja ki a pénzt a fuvarozók zsebéből.
A Brexit utáni helyzet hatalmas bürokratikus terheket ró rájuk.
2020. november 13., 11:51
A nehéz tehergépkocsik határozatlan ideig hétvégi korlátozás nélkül közlekedhetnek a magyar utakon.
A cég részvényeinek értéke három év alatt öötödére esett.
Nincs könnyű helyzetben a logisztika a gyárleállások, a várakozások és a karanténintézkedések miatt.
2019. augusztus 30., 13:11
A francia költségvetési miniszter használta ezt a hasonlatot, mikor bejelentette, hogy főpróbát tartanak Calais-nál.
A Dmitrij Donszkoj 113 éve süllyedt el. Állítólag, több milliárd dollár értékű aranyat szállított.
Strómanokon keresztül mindent vittek, amit csak lehetett.
Hogy legyen elég buszsofőr és kamionos.
2016. szeptember 23., 16:53
Elég pénz gyűlt össze, hogy partra hordják a csődeljárás alatt álló Hanjin hajóin veszteglő árut.
2016. szeptember 21., 11:11
Nem tudják megmenteni a becsődölt Hanjin teherhajózási céget, káosz uralkodik a kikötőkben.
Az ekáer után elektronikus fuvarlevéllel tisztítaná a kormány az ágazatot.
A soroksári erdélyi kamionosok az érdekes intézkedés célpontjai, akik ezerszámra élnek egy panzióban.
Félig automata kamionok értek svéd és német gyárakból Rotterdamba. Sikeres volt a kísérlet.
Távirányítható lövegtoronnyal felszerelt konténereket fejlesztettek. Viszlát, postai szarkák!
Tovább bővül a magyar szállítmányozócég nemzetközi hálózata.
5-10 eurót is elkérnek a plusz adminisztrációs melóért, amit a NAV csodafegyvere jelent nekik.
Az erős verseny miatt sok cég bezárhat.
A júliustól induló magyar útdíj kétszer drágább lesz a németnél, és 1-2 százalékos általános áremelkedést hoz. És bizonytalanságot. A kormányon kívül kevesen hiszik, hogy a rendszer időre elkészül. Pedig az útdíj nem ördögtől való.
A kamionos kis utcákban tekergett, nekiment Karolina Peake autójának, de nem állt meg, a politikus nem hagyta.
Videóra veszik, ahogy a koreai gyár dolgozói összelegózzák a 400 méter hosszú konténerszállítót.