Ilona
15 °C
29 °C
Index - In English In English Eng
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • A floridai törvényhozás éppen a fegyverhasználati törvények szigorítására készül, ám a fegyverlobbbi egyik befolyásos személyisége (és első női vezetője), Marion Hammer, egészen meglepő ellenérvvel hozakodott elő:

    Hogyan mondjuk majd azt egy tízéves kislánynak, aki éppen kapott egy Ruger 10/20-at a szülinapjára, rózsaszín puskatussal, hogy a puskája támadó fegyver, és vagy leadja a kormánynak, vagy letartóztatják?

    Hammer egyébként akkora szegénységben nőtt fel, hogy iskola után mókusokra és nyulakra vadászott, hogy legyen mit enniük, és ez meghatározta a hozzáállását a fegyverekhez.

    Sokat tett azért, hogy Floridában az emberek akár fegyverrel is megvédhessék a saját birtokukat, otthonukat, még akkor is, ha egyébként elkerülhető lenne a lövöldözés.

    (Newsweek, Wikipedia)

  • Fura hibridet dob piacra gyerekméretben a Nike. Van a híres cipősorozatuk, az Air Force 1, és van a gumipapucsairól híres Crocs márka. A kettőt összegyúrták, és ez lett belőle:

    nike3
    Fotó: Nike

    Kéne?

    • 1235
      SOHA!
    • 296
      Naná!
  • Egy olvasónk küldte a fotót a Sziget fesztivál első és utolsó napjáról. Igazából nincs ebben semmi meglepő, több tízezer ember tapossa egy héten át a füvet, az lenne a csoda, ha nem így nézne ki utána. Ja, és persze szép lassan visszanő ám, de azért elsőre tényleg kemény a látvány.

  • Az olasz divatfőváros egy frekventált részén betértem egy szupermarketbe, ahol azonnal szemet szúrt a gondos termékelhelyezés: ital és óvszer egymás alatt!

    68413255 2402788263376559 2594497217033142272 n
    Fotó: Marjanovic Mira

    Nehéz lenne másra gondolni, mint egy kedves figyelemfelhívásra, hogy ha az ember bódult állapotba kerül, akkor könnyen kerülhet olyan helyzetbe, amikor szükség lehet arra, hogy óvakodnia kell a nem várt/tervezett következményektől. Persze, az óvszer és az alkohol nálunk is simán kerülhet egymás közelébe az eladó pultja mögötti, halandó vásárló számára érinthetetlen részre, na de itt még csak a közelében sem volt a kasszáknak.

    Plusz érdekesség, hogy a lisztek, rizsek, egyéb főzéshez szükséges hozzávalók fölött műanyag kisautók voltak. Valószínűleg abból a megfontolásból, hogy amíg a szülők főzőcskéznek, ne unatkozzon a gyerek sem. Csodálatos marketingpolitika, nem?