Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Összehozták a hírességek színe-javát, akik látványos ruhákban tették tiszteletüket a díjátadó gálán.

    George és Amal Clooney nagyszabású jótékonysági gálát rendezett csütörtök este New Yorkban, amelyre rengeteg sztárvendéget is meginvitáltak. A színész saját alapítványának első díjátadó estélyén tiszteletét tette többek között Julia Roberts, Drew Barrymore, Meryl Streep lányával és vejével, Mark Ronsonnal, Donatella Versace, Jodie Smith, Zoey Deutsch, Cindy Crawford és férje, Oscar Isaac, Gemma Chan, Phoebe Dynevor és Simone Ashley is. Mindannyian látványos és elegáns öltözetben érkeztek a rendezvényre, Clooney felesége, Amal pedig egy egészen különleges, rojtokkal és gyönyökkel díszített Versace ruhát választott, amelyben nem túlzás kijelenteni, minden szem rá szegeződött.

  • A brit National Lottery kaparós sorsjegy nyertesei, Andy és Paula Hancock, többféleképpen is szolgálják majd a helyi vidéki közösségeket, miután elindították mobil food truck vállalkozásukat. A nottinghamshire-i Newark közelében élő, vendéglátóipari háttérrel rendelkező házaspár olyan vállalkozást akart létrehozni, amely az egymillió fontos (közel 463 millió forintos) nyereményük után a közösségük számára is hasznos lesz. 

    Mivel az elmúlt néhány évben a vidéki kocsmák és éttermek megszűntek a régiójukban, úgy döntöttek, hogy egy mobil „fish and chips” furgon tökéletes lenne, és mostantól minden hétköznap körbejárják a környéket, hogy közben ételt süthessenek. Új vállalkozásuk elindítása alkalmából a házaspár ellátogatott szülővárosuk egyik idősek otthonába, hogy ingyen halat és sültkrumplit szolgáljanak fel a személyzetnek és az ott lakóknak. 

  • A hiba nem véletlen, ráadásul fontos üzenetet hordoz.

    George Clooneyt filmjei mellett lassacskán legalább annyira ismerjük kávéreklámarcként is, ezúttal azonban egy igen szokatlan koncepcióval érkezett meg legújabb, szám szerint 16. kampánya.

    Az üvegpoharat fogó színész ugyanúgy mosolyog most is, akárcsak eddig, valami azonban nem stimmel: 

    a kávésbögre teljesen üres.

    Na de hová tűnt az ital belőle?

    Nem, nem véletlen bakiról van szó, a cég ugyanis nem elfelejtette, hanem direkt lehagyta a legfontosabb elemet a reklámból. A váratlan lépéssel azt üzenik, „ideje megnézni, mi van a kávéscsészén kívül”, ezzel együtt egy környezetvédelmi problémára, egészen konkrétan az éghajlatváltozásra szeretnék felhívni a figyelmet, ami erősen veszélyezteti a kávétermesztés jövőjét is.

    Clooney egyébként maga is többször állt már ki természetvédelmi célokért, nemrég például a globális felmelegedéssel kapcsolatban emelte fel hangját.

  • Egyértelműen ellopta a show–t a Balmain bemutatóján.

    Egyszerűen nem fog az idő vasfoga Cheren, aki évek óta ugyanolyan kifogástalan formában van. Ezt most a Párizsi Divathéten is megmutatta a nagyközönségnek, az énekesnő ugyanis mindenki legnagyobb meglepetésére a Balmain luxusmárka modelljeként zárta a divatház bemutatóját.

    A 76 éves popdíva ráadásul egy elég bevállalós szettet öltött magára:  látványos válltöméssel díszített feszülős, márványmintás kezeslábasban, platformos cipőben vonult végig a kifutón játszi könnyedséggel, kisvártatva pedig a tervező, Olivier Rousteing is csatlakozott hozzá. Cher, mondanunk sem kell, elkápráztatta a közönséget, de az internetőz sem győzik dicsérni a félelmetesen fiatalos szupersztárt.