Nem tárgyal a Wizz Air az Air France-szal
Sokszor keresik meg őket lehetséges befektetők, de most épp nem tárgyalnak senkivel.
Sokszor keresik meg őket lehetséges befektetők, de most épp nem tárgyalnak senkivel.
Egyesíthetik a magyar vezetésű céget a saját fapadosukkal, közel lehetnek a megegyezéshez.
A kínaiak egyik fele mufurc; széles ívben szarik a világra. A másik fele annyira barátságos, mint egy túlpörgött dél-olasz.
A Lufthansa-központ elment, az Air France erősít. Több varsói és prágai járat is lesz.
Egy francia állatvédő szervezet szeretné elérni, hogy ne szállítsanak kísérleti állatokat.
Az Air France menetrendszerinti járatán 31 bőröndben elrejtve érkezett Caracasból.
Úgy nyert, hogy nem ült még repülőn, első útján a zacskót kereste.
New Yorkból indult az Air France gépe, Párizsba tartott, de Brestig futotta a légikísérők munkaideje.
Csütörtökön az SNCF tartott munkabeszüntetést, pénteken a légitársaság fog. Késések lehetnek.
Az Elefántcsontpartról érkező Air France járaton a személyzet találta meg a holttestet.
Elromlott a sebességmérő és rosszul reagáltak: 228-an haltak meg 2009-ben a Rió-Párizs járaton.
A légi közlekedésben dolgozók sztrájkja miatt a cég járatainak 20 százalékát törölte.
Az ötnapos munkabeszüntetés budapesti járatokat is érint.
A francia vizsgálat szerint nem megfelelően reagáltak a sorozatos figyelmeztető jelzésekre.
Az elmúlt hetekben talált emberi maradványokat szállító hajó reggel hajózott be a bayonne-i kikötőbe.
Amerikai lapértesülés szerint nem szabályozták megfelelően a repülőgép tolóerejét.
A Der Spiegel szerint ez derült ki a nemrég megtalált fekete dobozok kiértékelésekor.
A 2009-ben szerencsétlenül járt Air France gép kapitánya nem volt a pilótafülkében a lezuhanáshoz vezető jelenségek észlelésekor.
Végre kiderülhet, mi okozta a gép katasztrófáját két éve, amikor öt magyar is meghalt.
A két éve lezuhant gép utasainak nagy része eltűnt, valószínűleg a 4000 méter mélyen nyugvó roncsok között rekedt.
A pilóták és a földi irányítók beszélgetéseit rögzítő dobozt hajnalra hozták felszínre.
A műszaki vizsgálat szerint jó állapotban van.
Kiderülhet, mi okozta a 447-es járat katasztrófáját, amelyben öt magyar is életét vesztette.
A szerkezetek már nem adnak jeleket, valószínűleg örökre a mélyben maradnak.
A Continental Airlines ügyvédje új eljárást követel, szerinte kozmetikázták a vádat.
Annyit elismertek, hogy a túlsúlyos utasoknak javasolják a plusz egy ülés lefoglalását.
Elemzők 102 millió eurót vártak, 147 lett.
A Boeingeken technikai hibát észleltek.
Az Airbus egy darabban, nagy sebességgel csapódott a vízbe, állapította meg a vizsgálat.
A brazil haditengerészet leállította a tengerbe zuhant gép utáni kutatást.
Az egyik utaskísérő holttestét is sikerült azonosítani.
Egy francia napilap szerint a haditengerészet hajói észlelték a fekete dobozokból érkező gyenge jeleket, és tengeralattjárót küldtek. A minisztérium cáfol.
A vasárnap ismertetett közlés szerint öt brazil férfi és öt brazil nő, valamint egy nem brazil férfi holttestét tudták azonosítani.
A családok 3,5 millió forintnyi kárpótlási előleget kapnak, a biztosító már keresi a rokonokat.
Eddig hat utas családja kapott fejenként 48 ezer reált (24,6 ezer dollár) az első kiadásokra. Francia lapok becslése szerint a teljes kárpótlás összege 300-750 millió dollárt tehet ki, így az Airbus katasztrófája lehet a biztosítócégek számára a történelem legdrágább balesete.
A június 1-jén eltűnt francia utasszállító nagy valószínűséggel a levegőben tört darabjaira. Eddig körülbelül ötven utas maradványait találták meg.
Ötvenre emelkedett az Air France gépének eltűnése után megtalált áldozatok száma.
A 16 megvizsgált áldozatnál a tüdőben nem találtak vizet, ami arra utal, hogy nem fulladtak meg az óceánban.
A hanglokátorokkal egy hetven kilométeres sugarú körben keresik az Airbus feketedobozát.
Egy apró légitársaság már panaszkodott az Airbusnak a jegesedésre, miután kétszer is belefutottak.
Francia titkosszolgálati források szerint két utas is köthető az iszlám terrorizmushoz.
A tengerbe zuhant Air France gép adatrögzítőit 6000 méter mélyről akarják felhozni.
A hatóságok felkészültek arra, hogy azonosítsák az első 16 holttestet a DNS-minták és fogászati leletek alapján.
A brazil és a francia haditengerészet egységei vasárnap 15 holttestet találtak a június 1-jén, az Atlanti-óceán felett eltűnt Air France-gépből.
Két férfi testét már szombaton megtalálták, a most előkerült három holttest olyan rossz állapotban van, hogy egyelőre a nemüket sem sikerült megállapítani.
Eddig két férfi holttestét találták meg a június elsején, az Atlanti-óceán felett eltűnt francia gépből, melyen magyar utasok is voltak.
Egy sorszámozott ülést is kiemeltek a két férfi utas mellett az Atlanti-óceánból. A 24 hibaüzenetet még vizsgálják.
A Titanic roncsait vizsgáló mini-tengeralattjárót is bevetnek a franciák a keresésben.
Az Airbus tragédiáját a szélsőséges időjárás miatt meghibásodó műszerek okozhatták.
Az eltűnt gép gyártó azt javasolja, hogy a pilóták hajtsák végre az ellenőrzési rutinfeladatokat, ha műszerhibára gyanakodnak.
Az eddig talált maradványok közönséges tengeri szemétnek bizonyultak. Elképzelhető, hogy az Airbus túl gyorsan, vagy túl lassan repült bele az igen heves viharba.
Az egyezményben előírtnak akár tízszeresét is kaphatják a lezuhant Airbus utasainak rokonai.
Az Air France gépe rádióüzeneteket küldött a baleset előtt. Nem volt áram, és zuhant a kabinnyomás.
Daniel Bencat a szlovák község egyik vállalkozójával együtt utazott az Air France gépén.
Már biztos, hogy kedden reggel az eltűnt Air France gép roncsait találták meg. A tragédiát senki sem élte túl.