Nagyon pörög az ipari termelés
Az autóipar teljesített jól, a gyógyszergyártás megsínylette az orosz-ukrán válságot.
Az autóipar teljesített jól, a gyógyszergyártás megsínylette az orosz-ukrán válságot.
Az autóipar nem akar úttörő lenni, de a magyar NNG az volt: szembement a gyártókkal, hogy a Daciától a McLarenig minden autóba minőségi navigáció kerüljön. A székházukban jártunk.
Tízmilliárd az értéke, és nincs benne obszcén szó.
Az európai piacon nem látnak javulást, és Brazília is gyengélkedik, de az olaszok optimisták.
Véget ér a legendás ormótlan szedán, a Hindustan Ambassador több mint 60 éves karrierje.
Mind a nyolc márka beszállt a programba, amelynek a célja a motorok fogyasztásának csökkentése.
A MAN után teljes egészében beolvasztják a Scaniát is a Volkswagen-csoportba.
A cégvezetőjük szerint már ők is gyártanak műszakilag olyan jó autókat, mint a németek.
Az EP-képviselő szerint ahhoz, hogy Magyarország áttérhessen az elektromos alapú közlekedésre.
Az ágazat az export közel ötödét állítja elő.
Kínai autógyártó erősítheti a rekorder szlovák autóipart. A Tesla a cseheknél terjeszkedne.
"Kaptok 60 milliárd dollárt. Ejtsétek a Pontiacot, különben nincs pénz". Ezt kapta a GM 2010-ben.
Úgy ezermilliárd forint a csúcs – a Mercedes vesztett ennyit egyetlen típuson, de ott az élmezőnyben a Bugatti is.
Bizony kell, kirakat nélkül nincs bolt. Az erősebb kutya-szerepből pedig nem lehet engedni. Még akkor sem, ha már lassan nincs kit fedezni. Európa elfogy.
Három év alatt elkészülhetnek a vezetés 90 százalékát a sofőrtől átvevő automata pilótával.
Integrált rendszere navigációt, zenét és internetet biztosít. Egyelőre rejtély, hogy mitől lesz vonzóbb egy modern okostelefonnál.
A prémiumautók eladásai szárnyalnak, a BMW rekordot is döntött. Ázsia és Amerika viszi a prímet.
A Magyarországon mintegy ezer főt foglalkoztató cég nyeresége nagyot esett, de bizakodnak.
Az SMR évente félmillió külső visszapillantót készíthet 2015-től egy újabb autótípushoz.
A Fiat és a Peugeot zuhant a legnagyobbat, a Ford erősödött.
Az Enterprise agresszívan terjeszkedik Európában.
Meghibásodhat a kormány, tízezrével hívják vissza a Yaris és Verso-S modelleket az elmúlt évekből.
A német autógyár idén folytatta volna a gyárépítést, de úgy tudjuk, ebből jó darabig semmi nem lesz. A legrosszabb esetben akár Romániába is vihetik az új gyárat. A csúszásnak autóipari és politikai okai is lehetnek.
A Suzuki- és Audi-gyárak bevétele 75 milliárd forinttal, nyeresége 130 milliárddal csökkent tavaly.
Tatabánya központjában nyílik a kereskedés.
Az új kompaktautó-generáció olyan sikeres, hogy a kecskeméti gyár tele van megrendelésekkel.
A GM és a Volkswagen hárommillió autót akar eladni a világ legnagyobb piacán.
Az utasoldali légzsákokkal lehet gond több százezer Toyotában, Mazdában, Nissanban és Hondában.
Az Opel 1999 óta 18 milliárd euró veszteséget szenvedett el, ebből 1,8 milliárdot tavaly.
A Magna Steyr minden dolgozóját elküldik, a cég megmaradt eszközeit online árverésen értékesítik.
A részben állami tulajdonú kragujevaci gyárban készített 10 900 eurós Fiat 500L-re 3000 eurót kapnak.
Nyolcszázezres mélypontra esett a forgalomba helyezett autók száma az Európai Unióban.
Nagyon érdekes, hogy fontos modelljeinek összeszerelését egy nem éppen autóiparáról ismert országba telepíti.
Japán, svéd és német autóalkatrész-gyártók, köztük Honda- és Toyota-beszállítók, évekig kartelleztek.
Sőt, nem kegyelmeznek a Mercedesnek és a BMW-nek sem, természetesen állami pénzből.
Az uniós eladások rekordmélységben, óriási meglepetések a márkák és modellek toplistáján.
Európában folyamatosan csökken az új autók iránt a kereslet – indokolták a döntést.
Minden várakozáson felül teljesített a koreai autógyár, de idén erre is rátesznek egy lapáttal.
Az elektromos autók fékrendszere hibás, ez a legnagyobb visszahívás eddig az ilyen típusú kocsiknál.
Erősek és gyengék, milliárdos befektetés és a várható jövő foglalkoztatja a konszern fejét. Nagy próbatétel is lesz.
Ekkora a visszaesés 20 éve nem volt, idén tovább romolhat a helyzet. Egyeseknek azért fut a szekér.
Most először tudtak tizenkét hónap alatt több mint kilencmillió autót eladni. A világuralom a cél.
Az eladásai 17 százalékkal csökkentek tavaly.
Új modellt terveztek, amit nálunk fognak gyártani.
Hatodával kevesebbet vettek tavaly, mint 2011-ben.
A tavaly eladott autók átlagos teljesítménye is két lóerővel magasabb volt a korábbiaknál.
És még öt másikat is, a vevő az anyavállalata, a GM lesz, amelynek két és félmilliárddal tartozik.
Az autó kész, már csak a finomhangolás van hátra, mondták az A3-ról a győri gyárban. Hétszáz beszállító alkatrészeiből áll össze.
Az autóiparban újabb üzemek bezárása várható, még a németországi eladások is csökkenni fognak.
Évi 400 ezer autót gyártanak majd Kínában.
Radikális lépésre kényszerült a gyártó, miután kiderült, Európában a vártnál kevesebben vágynak az egyterűre.
Az indiai Tata tulajdonában lévő Jaguar Land Rovernek ma már Kína a legnagyobb piaca.
Rotschildok keresik a vevőt a legendás autómárkára.
Tavaly már csak 26 ezer autót tudtak eladni.
Jövőre hatodával több autót gyártanának, mint idén, de ezzel csak az elmúlt évek szintje tér vissza.